Waar mik ek?

Dawie
Hero Member
Hero Member

Re: Waar mik ek?

Post by Dawie »

303

Die aarde se omwenteling maw Coriolis en Spindrift speel 'n groter rol in die Noordelike halfrond as met 'n regsom twist geskiet word,  die twee word bymekaargetel.  Hier by ons die Suidelike halfrond werk die 2 teenmekaar met 'n regsom twist.

Corilis speel ook net 'n rol waar Noord Suid of Suid Noord geskiet word en nader na die pole toe waar die aarderadius om sy as verandering ter sprake is tussen teiken en skieter. 

Hier's 'n link om spindrift uit te werk...  http://www.jbmballistics.com/cgi-bin/jb ... ft-5.1.cgi

En 'n vet som op die page om coriolis uit te werk  http://minuteofangle.blogspot.com/p/spi ... ffect.html
Last edited by Dawie on Wed May 23, 2012 1:22 pm, edited 1 time in total.
LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN »

Ja dis wat ek bedoel man, mik agter hom of voor jy by die teiken is.
LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN »

As jy in praktyk kyk hoe ver dit is op 150m bv van jou laaste mildot na die teiken dan kan jy sekerlik 4m weg mik
Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 »

Dawie wrote: ... S? die geweer se kroon is 1.5m vannaf draaipunt ...
So, as ons dan wil hare kloof, sal ek meer moet afmik met 'n korter loop, as met 'n langer loop, as al die ander goeters konstant bly?  En as ons presies bo-oor die noordpool skiet, volg die koeel 'n zig-zag - koeelbaan?
Goeie dade oortref goeie woorde.
Dawie
Hero Member
Hero Member

Post by Dawie »

Louis102 wrote:
Dawie wrote: ... S? die geweer se kroon is 1.5m vannaf draaipunt ...
So, as ons dan wil hare kloof, sal ek meer moet afmik met 'n korter loop, as met 'n langer loop, as al die ander goeters konstant bly?  En as ons presies bo-oor die noordpool skiet, volg die koeel 'n zig-zag - koeelbaan?
Ja, dis 'n fyn haar,  en NEE....

As jy na die pool(draaipunt) skiet versnel hy in die rigting van rotasie en as hy oor is en weg beweeg vannaf die pool vertraag hy,  so hy sal aanhou met dieselfde rigting uitwyk...nou lekker deurmekaar gewees

Noordelike halfrond wyk die ko?l na Regs maak nie saak of jy Noord of Suid of oor die Pool skiet nie.

Suidelike halfrond wyk hy uit na links.
Last edited by Dawie on Wed May 23, 2012 1:20 pm, edited 1 time in total.
Kockp1
Newbie
Newbie

Post by Kockp1 »

Nie baie ver nie want as jy NA hom begin mik is dit waarskynlik nie 'n bok nie en dan is dit ook te laat.

LOL
Post Reply