Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ek het die forum se naam op 'n ander forum raakgelees, opgesoek en die laaste paar weke lekker gelees en die "gevoel" van die (duidelik goed bestuurde) forum gekry en die stap geneem om aan te sluit. Dis lekker om skaamteloos net "jag" en verwante "topics" te lees, dis soos 'n goeie jag-kampvuur gesprek!
Dankie vir die "mods" vir die gladde aansluitproses en aanvaarding.
Ek jag met 'n Musgrave 30-06 met Vortex Strike Eagle scope, het ook 'n .303 en besig met my lisensie aansoek vir 'n 6.5 creedmoor. My 1e bok op 17 geskiet met dieselfde 30-06, en my 2e op 55 en sederdien het die gogga my weer behoorlik gebyt, so baie om op te vang. Ek bly in Durban so die jagte die laaste 5 jaar was alles in KZN, hoop om volgende jaar ook in die Karoo te gaan jag (clue 6.5cm .
Ek het ook onlangs begin herlaai saam met 'n pel, ek't baie om te leer nog en wil ook mettertyd 'n 2e handse basiese set-up kry.
Baie welkom. Ek is in Durban gebore, maar woon al vir 50 jaar in die "Transvaal". Die jaggeleenthede het al baie vermeerder in Natal, maar 'n Karoojag het sy eie betowering. Geniet die saamkuier en praat gerus oor herlaai.
Baie dankie tripodmvr en Glocked. tripodmvr, ek is nou so 21 jaar in KZN en ja, 'n "maklike" provinsie om in the bly, veral as jy van sport & buitelewe hou.
Sal gesels oor die herlaai, moet vireers net my eie toerusting kry, soek 2nd hands, so hopelik loop ek erens iets raak.