Nuwe lid

Nuwe lede, stel jouself gerus voor/
New member, please introduce yourself
Post Reply
walkabout
Newbie
Newbie

Nuwe lid

Post by walkabout »

Middag almal

Ek het die forum se naam op 'n ander forum raakgelees, opgesoek en die laaste paar weke lekker gelees en die "gevoel" van die (duidelik goed bestuurde) forum gekry en die stap geneem om aan te sluit. Dis lekker om skaamteloos net "jag" en verwante "topics" te lees, dis soos 'n goeie jag-kampvuur gesprek!

Dankie vir die "mods" vir die gladde aansluitproses en aanvaarding.

Ek jag met 'n Musgrave 30-06 met Vortex Strike Eagle scope, het ook 'n .303 en besig met my lisensie aansoek vir 'n 6.5 creedmoor. My 1e bok op 17 geskiet met dieselfde 30-06, en my 2e op 55 en sederdien het die gogga my weer behoorlik gebyt, so baie om op te vang. Ek bly in Durban so die jagte die laaste 5 jaar was alles in KZN, hoop om volgende jaar ook in die Karoo te gaan jag (clue 6.5cm ;).

Ek het ook onlangs begin herlaai saam met 'n pel, ek't baie om te leer nog en wil ook mettertyd 'n 2e handse basiese set-up kry.

Dankie boys.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Nuwe lid

Post by tripodmvr »

Baie welkom. Ek is in Durban gebore, maar woon al vir 50 jaar in die "Transvaal". Die jaggeleenthede het al baie vermeerder in Natal, maar 'n Karoojag het sy eie betowering. Geniet die saamkuier en praat gerus oor herlaai.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Glocked
Sr. Member
Sr. Member

Post by Glocked »

Baie welkom hier op die forum !
Howa 6.5PRC
Schultz & Larsen .30-06 Sprg
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
walkabout
Newbie
Newbie

Post by walkabout »

Baie dankie tripodmvr en Glocked. tripodmvr, ek is nou so 21 jaar in KZN en ja, 'n "maklike" provinsie om in the bly, veral as jy van sport & buitelewe hou.

Sal gesels oor die herlaai, moet vireers net my eie toerusting kry, soek 2nd hands, so hopelik loop ek erens iets raak.
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Baie welkom hier
Maak 'n verskil
walkabout
Newbie
Newbie

Post by walkabout »

Dankie Ratel.
Jcvdb
Newbie
Newbie

Post by Jcvdb »

Welkom walkabout, ek het redelik gereedskap wat nie meer gebruik word as jy sou belang stel

Sent from my iPhone using Tapatalk
walkabout
Newbie
Newbie

Post by walkabout »

Dankie Jcvdb, jammer vir die laat terugkom na jou. Ek soek nog ja, laat weet asb. wat jy het.

My "probleem" is ek ken die herlaai goed (make) te sleg, so moet eers my herlaai-pelle vra; "wat dink jy"!
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Binne gerus in en maak jou tuis
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
walkabout
Newbie
Newbie

Post by walkabout »

James Wilson wrote: Fri Jan 16, 2026 11:05 am Binne gerus in en maak jou tuis
Dankie James.
Post Reply