Watte vir opvul van doppe

Post Reply
ablm468

Watte vir opvul van doppe

Post by ablm468 »

Manne ek sukkel nog bietjie, ek het 'n klomp 32 g wads wat ek wil 28 gr laai. dit veroorsaak dat die dop oop trek as jy hom krimp aangesien daar nie genoeg hael in die dop is om hom toe te hou nie, dan val van die hael uit. Kan mens die spasie met watte/toiletpapier opvul om te verhoed dat daar 'n spasie is en sodoende 'n beter krimp te kry?

Hulp sal waardeer word

Hansman
Beretta
Hero Member
Hero Member

Re: Watte vir opvul van doppe

Post by Beretta »

Hansman
Jy kan maar dit gaan jou baie trane en tyd vat.Laai liewers 32 gr dit is minder moeite net n groter bushing
Beretta
ablm468

Post by ablm468 »

Beretta

Gemors is met my Lee pressie is dit nie 'n plesier om ladings te ruil nie, jy moet die hele ding leegmaak, 'n moerse job.

Sodra my skip kom koop ek 'n ander press, die ding maak my gatvol.

Dankie vir die raad. Ek het dit in my agterkop geweet maar wou 'n kortpad probeer.

Groetnis

Hansman
ablm468

Post by ablm468 »

Beretta

Is daar enige nagevolge waarvan ek bewus moet wees?
404Jeff
Full Member
Full Member

Post by 404Jeff »

More,ek vul die spasie met polistreen skyfies wat ek uitsny met speedokabel se agterkant wat in speedoboks indruk, dit is regte size en gewone poli bakkies werk.
223
303Epps
404Jeff
450 straight
ablm468

Post by ablm468 »

Dankie, ek het ook die watte getoets, werk goed, sal die polistireen ook probeer.

Hansman
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

Hansman, draf sommer by die plaaslik Naald in 'n Hooimied in en dan koop jy vir jou 'n stuk DEKRON - dis die materiaal wat gebruik word om windbrekers mee te line of uit te voer.

Hy is si 20mm dik en dan knip jy vir jou blokkies van so 25 x 25 x20mm wat jy dan gebruik vir 'n vuller. Ek het dit sommer altyd ingeduk in die dop in met 'n dun ramrod en dit so liggies vasgedruk.
Dont tell me, show me......
blaser
Hero Member
Hero Member

Post by blaser »

dekron of watta  verander jou patten
die beste is daardie borde wat die eiendoms agente voor die huise sit  dit is n plastiese karton
slaan vir jou die regte groote met n hol punch uit en sit dit onder die hael in die wad werk baie goed
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Naands?

Baie interesant, dankie vir al die raad manne ;)

Groetnis
Marc
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
Post Reply