Skouer beseerings

Post Reply
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Skouer beseerings

Post by Gerhard »

Gister oggend klompie pyle geskiet en terug in die kantoor.

Hier by 10:00 se kant is ek besig met iets en kom toe agter maar n spier bo in my regter skouer het niks gehou van iets wat ek gedoen het nie en is nou lekke ongemaklik seer... :o

Is nogal interesant want ek is redelik "skiet fiks"

Wie het al skouer spiere seer gemaak met die boog?

Skouer beseering is een van die groot redes wat manne uit die boog skiet en jag hou of die boog laat neer sit.

Sal vanoggend weer skiet maar sodra die spier begin karring sit ek die boog neer vir n week of wat...
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Boogjagter
Full Member
Full Member

Re: Skouer beseerings

Post by Boogjagter »

More Gerhard

Ek het al etlike kere my ooreis met die skietery en skouer spiere seer gehad. Eerste keer was te hoe ponde, te vroeg - was nog glad nie reg om daai ponde te trek nie. Het my skouer en bindweefsel in my bors beseer en moes twee maande ophou skiet.

Daarna van ooreising my regter skouer - trek arm - hele paarkeer. As dit gebeur skiet ek ligter ponde en hou dadelik 'n skiet sessie op as ek pyn ervaar. Sit dan ys op my skouer vir so tien minute, opgevolg met warmte (warm beanbag) en dan weer ys en weer warmte. Gewoonlik kan ek weer na 'n week my normale ponde trek en 'n vol indoor rondte tweemaal per week skiet.

Meeste van die tyd ooreis ek my as ek 'n maand of wat nie kon skiet nie, en dan paar dae in 'n ry klomp pyle skiet.

Soms dink ek ouer word speel ook 'n rol, maar weier nog om dit vas te glo ;)
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Ek het vanoggend 50 + pyle geskiet sonder enige ongemak.

Nou weet ek nie of dit is omdat die spiere warm is en later deur die oggend seer word nie.

Sal dop hou vanoggend...

Maar dink jy het die knoppie mooi raak gedruk.

Te vinnig hoe ponde skiet veral as jy nou net begin of nie skiet fiks is nie is n resep vir skouer beseering...

Wie wil nou vir 2 maande nie kan skiet nie...

Veral as die jag seisoen om die draai is.  :o
FFF Safaris
KalahariKlong
Hero Member
Hero Member

Post by KalahariKlong »

Gerhard,
Ek hoop maar dis 'n spier en nie iets erger nie.
Ek het my kapsel (dink dis wat die manne dit noem) geskeer met rugby en het nie die guts om te gaan vir die operasie nie.
Wou baie graag met boog jag begin het maar kan hom die gespan kry nie.
My skouer as nou al so sleg dat ek mooi moet wakker word voor ek kan roer, daai uitstrek slag spring hy sommer uit pootjie uit en dit is bitter seer. Gelukkig gaan hy nog van self trug.
Hou duim vas dat jy sommer gou weer daai snaar span.

Mooi loop
KK
Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

KalahariKlong wrote: Gerhard,
Ek hoop maar dis 'n spier en nie iets erger nie.
Ek het my kapsel (dink dis wat die manne dit noem) geskeer met rugby en het nie die guts om te gaan vir die operasie nie.
Wou baie graag met boog jag begin het maar kan hom die gespan kry nie.
My skouer as nou al so sleg dat ek mooi moet wakker word voor ek kan roer, daai uitstrek slag spring hy sommer uit pootjie uit en dit is bitter seer. Gelukkig gaan hy nog van self trug.
Hou duim vas dat jy sommer gou weer daai snaar span.

Mooi loop
KK
KK hulle loop nog mooi

[img width=355 height=480]http://i3.photobucket.com/albums/y62/Ja ... LmpwZw.jpg[/img]
FFF Safaris
SV MAD (Henk)
Hero Member
Hero Member

Post by SV MAD (Henk) »

Ek het verlede jaar geupgrade van 'n 70pond boog na 90pond toe. Kon nie 90 trek nie, boog toe op 80 en vir 'n week gskiet en toe na 90. Groot fout, het spier gerek in my skouer. Kon n maand nie skiet nie.

Moes toe weer die boog afstel na 70 toe en van voor af leer skiet. Dit het my geleer dat jy nie te vinnig moet opgaan in ponde nie, dis maklik om 90 te trek vir 2 skote, maar om die 10 keer of 30 keer in 'n ry te doen is 'n ander storie.

Omdat ek van vooraf moes leer skiet, het ek baie gewerk aan my vorm en ankerpunt, veral omdat mens 20+ pond hou op fulldraw. Ek het gewerk aan my backtension tegniek en nou kan ek gemaklik 85pond trek en konstant skiet sonder enige ongemak. Dit skiet huidglik my 660gr pyle teen 280fps, wat oorgenoeg is om selfs buffel mee te gaan skiet.
ek soek nog wapens...
jaracal
Administrator
Administrator

Post by jaracal »

Gerhard
Ek was so gewoond aan my target boog op 54 pond (meer as 100 pyle per dag geskiet konstant)dat ek op die ingewing van die oomblik my jagboog op 70 pond op dieselfde manier gespan het toe ek 'n jakkals raakloop in die veld. Ek het amper alles in my skouer losgeskeur. Nou 'n klomp maande later moet ek baie versigtig wees hoe ek die boog span. Enige hoe" ponde trek ek nou baie nader aan my lyf as die target boog. Voltarens en Brufen bly maar op my inkopie lys. Ouderdom is nie vir sissies nie.
Groete
Heinrich
Vegetarian is an old Bushman word for bad hunter
SV MAD (Henk)
Hero Member
Hero Member

Post by SV MAD (Henk) »

jaracal wrote: Gerhard
Ek was so gewoond aan my target boog op 54 pond (meer as 100 pyle per dag geskiet konstant)dat ek op die ingewing van die oomblik my jagboog op 70 pond op dieselfde manier gespan het toe ek 'n jakkals raakloop in die veld. Ek het amper alles in my skouer losgeskeur. Nou 'n klomp maande later moet ek baie versigtig wees hoe ek die boog span. Enige hoe" ponde trek ek nou baie nader aan my lyf as die target boog. Voltarens en Brufen bly maar op my inkopie lys. Ouderdom is nie vir sissies nie.
Groete
Heinrich
Dis baie waar! En trek met die rugspiere en nie met skouers of arms nie...
ek soek nog wapens...
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Heinrich,

Sterkte ek hoop daai skouer is gou reg vir die jag seisoen.

Hoop net nie n baber ruk hom uit lid uit as die volgende lood kop geklop word nie...  ;D

Ek het vanoggend seker maklik 50 pyle geskiet met die BH tuning en kan nou met verligting s? dat ek glad nie pyn het in my skouer nie.

Weet nie wat ek gister aan gevang het nie.

Ek het baie lank laas my Tribute geskiet en as ek nou moet begin sal ek hom op 75# stel en dan op werk tot op 90# sou ek so swaar wil skiet.

Die probleem is nie altyd die trek van die groot ponde boe nie.

Is wanneer jy moet "let down" wanneer jy baie mooi moet konsentreer om nie jouself seer te maak nie.

Die "let down" is iets wat ons nie oefen nie omdat ons gewoond is ons skiet elke keer as ons span.

Maar in die veld gebeur dit baie dat jy moet ontspan as die bok beweeg het en daar nie meer n skoot aan is nie...
FFF Safaris
jaracal
Administrator
Administrator

Post by jaracal »

So waar, dink ek sal 'n punt maak om dit te oefen
Vegetarian is an old Bushman word for bad hunter
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Gerhard;  ek het ook met rugby my ac gewrig seergemaak, dit was in 2007. nog lekker vir die dorp gespeel, niks agtergekom nie maar toe ons klaar in die kleedkamer gesit en chat het en al die formaliteite afgehandel het, toe kom ek agter ek nie my linker arm beweeg nie. my dr wat self n kranige boogskiet(hy hou die wereld rekord vir groeperingskiet op 90m- of so iets?) het destyds al gese ek moet n operasie kry maar het dit to sept 2011 uitgestel. ek was begin Des weer by die spesialis en my skouer is verder met herstel as wat n mens sou verwag. nogtans het hy gese ek behoort maar boogskut vir nog 6 maande te los.

ek dink nie ons besef mooi watse stres  boogskiet op jou spiere veroorsaak nie.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
Boogjagter
Full Member
Full Member

Post by Boogjagter »

Ja, letdown maak ou seer as jy nie passop nie. Somige kere wat die boog jou gryp en jy jou teesit op die hoe ponde kan dit ook skade maak. Ek jag gewoonlik op 85lb, maar skiet kompetisies op 62lb en let down my kompeitsie boog baie. As ek bietjie lank met die jagboog oefen kry ek soms gewirgs ontsteking in my linker elmboog van die terug skop met die swaar pyle. Nooit ersntig nie, maar dit wys maar dat ons moet fiks bly en eitlik nie lank moet afle nie.
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

James wrote: Gerhard;  ek het ook met rugby my ac gewrig seergemaak, dit was in 2007. nog lekker vir die dorp gespeel, niks agtergekom nie maar toe ons klaar in die kleedkamer gesit en chat het en al die formaliteite afgehandel het, toe kom ek agter ek nie my linker arm beweeg nie. my dr wat self n kranige boogskiet(hy hou die wereld rekord vir groeperingskiet op 90m- of so iets?) het destyds al gese ek moet n operasie kry maar het dit to sept 2011 uitgestel. ek was begin Des weer by die spesialis en my skouer is verder met herstel as wat n mens sou verwag. nogtans het hy gese ek behoort maar boogskut vir nog 6 maande te los.

ek dink nie ons besef mooi watse stres  boogskiet op jou spiere veroorsaak nie.
Vat dit rustig James.

Hoop daai skouer herstel vinnig.
FFF Safaris
Zack Benade

Post by Zack Benade »

Hallo James

Dis altyd slegs as 'n persoon seerkry.  Veral as dit sy sport is waarvoor hy so lief is.  James, ek hoop jy sterk vinnig aan en gee die skouer genoeg tyd om goed te genees en te herstel.

As ek raad mag gee.  Ek weet dis 'n pyn maar glo my dit werk.  Gaan koop van daai groen rekke by jou apteek.  Dis ongeveer 1 m lank.  Se vir die apteker dis die rek waarmee sportmanne opwarm. 
Dis goedkoop en is goud werd.  Met hierdie rek kan jy jou hele bolyf en arms binne 5 min opwarm.

Alle boogskuts moet hulle bolyf opwarm en genoeg opwarm voor jy jou boog span.  Doen dit voor elke oefening en jy sal later gewoont raak om op te warm.  Opwarming is meer kritiek in die winter maande.  Dis gewoonlik waar jy spiere seermaak of skeur.

Sterkte
Zack Benade
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Zack Benade wrote: Hallo James

Dis altyd slegs as 'n persoon seerkry.  Veral as dit sy sport is waarvoor hy so lief is.  James, ek hoop jy sterk vinnig aan en gee die skouer genoeg tyd om goed te genees en te herstel.

As ek raad mag gee.  Ek weet dis 'n pyn maar glo my dit werk.  Gaan koop van daai groen rekke by jou apteek.  Dis ongeveer 1 m lank.  Se vir die apteker dis die rek waarmee sportmanne opwarm. 
Dis goedkoop en is goud werd.  Met hierdie rek kan jy jou hele bolyf en arms binne 5 min opwarm.

Alle boogskuts moet hulle bolyf opwarm en genoeg opwarm voor jy jou boog span.  Doen dit voor elke oefening en jy sal later gewoont raak om op te warm.  Opwarming is meer kritiek in die winter maande.  Dis gewoonlik waar jy spiere seermaak of skeur.

Sterkte
Zack Benade
Goeie raad.

Dankie Zack
FFF Safaris
SV MAD (Henk)
Hero Member
Hero Member

Post by SV MAD (Henk) »

Goeie raad. Die een of twee keer wat jy "koud" sal moet trek, is as die bokke by die hide inkom. Maar dit sal nie 'n issue wees nie. Onthou ook om te strek as jy opwarm, en as jy klaar geskiet het ook.
ek soek nog wapens...
Johan Loots
Newbie
Newbie

Post by Johan Loots »

Ek het 2 jaar gelede die boog neer gesit met n skouer besering en kan nou nog nie sonder ongemak n boog span nie. Ek het 16 jaar sonder op hou baie geskiet op hou ponde en was fiks. ek is maar n kleinerige mannetjie (1.63 65kg) en het tussen 80 en 90 pond geskiet ten minste 400 skote per week. My skouer klap duidelik hoorbaar elke keer as ek my regter arm bo skouer hoogte lig. Pas julle skouers op manne ek raak skoon hartseer as ek die boogskieters hoor gesels.
Het iemand dalk n tissue byderhand ek raak skoon emosioneel so mis ek die boogskiet.

Groete
375 Ruger Hawkeye African Houqe kolf=lekker
Rambo
Jr. Member
Jr. Member

Post by Rambo »

Altyd vir my jammer om te hoor hoeveel manne sukkel met so iets...Ek het my skouer ontwrig tydens roei in die As rivier so ses jaar gelede... Met die nodige nasorg en rahabilitasie skiet ek soder enige probleem boog...  ;D Maar daar is baie tyd en effort in die skouer in!

Daar is 'n groot verandering in die maniere wat ons skouers behandel en veral diagnoseer... daar is 'n groot hoeveelheid manne daar buite wat met "non-spesefieke" skouerpyn rondloop, dus kan ons met geen sekerheid se watter een struktuur verantwoordelik is vir die pyn nie! Daar is wel hoop vir die manne, inteendeel om onder die mes te gaan is juis gewoonlik nie 'n oplossing nie maar jy moet by iemand uitkom wat beried is om jou ordentelik te evalueer!!!! (hoop nie ek vat iemand in die gesig nie... baie manne skiet jakkalse maar daar is 'n regte en 'n verkeerde manier!)

Aanhaling uit redelike nuwe literatuur:

Robin McKenzie : "I no longer believe that the precise identification of the structure involved is necessary or a prerequisite for the prescription and safe delivery of appropriate mechanical therapeutic interventions; nor do I believe it is always possible to make such an identification."

Elke persoon is anders... elke probleem ook so!

Johan: My opinie is dat daar geen rede is om op 80 - 90 pond te skiet as jy baie pyle jaag nie... Bly by maksimum 70 pond behalwe as jy elke maand 'n buffel of kameelperd gaan skiet! Die risiko word baie hoer... sou jy swaarder ponde wil skiet moet jy net jou motivering evalueer... dit geld sekerlik nie vir almal nie!
Last edited by Rambo on Tue Feb 28, 2012 9:25 am, edited 1 time in total.
303 Lee Ennfield
270 BRNO De Lux
22 BRNO
12 BR BRNO
12 BR Miroku
Mathews Switchback
Visstokke
SV MAD (Henk)
Hero Member
Hero Member

Post by SV MAD (Henk) »

Hi Rambo,
Baie interessant.

EK glo in die rehabilitasie van skouers, het al paar keer my AC gewrigte seergemaak met rugby, maar baie goed rehabilitasie gedoen en hulle is baie sterk.

Dit help natuurlik as mens in die gym kom en paar ysters lig, dit maak die spiere sterk en ook al die spiere rondom die gewrig. Dit stabiliseer die gewrig en dan kan mens heeltyd op die hoger ponde skiet.

Selfs al doen jy pushups en optrekke, werk dit al die spiere wat nodig is vir boogskiet.
ek soek nog wapens...
Johan Loots
Newbie
Newbie

Post by Johan Loots »

Dit raak stelsel matig beter en ek raak weer lus vir boog skiet die boe wat nou beskikbaar is is baie ver voor 10 jaar gelede dit is nie nou nodig omhoe ponde te trek nie die nuwe spoed boe kan jou toelaat om met amper 10 pond minder die selfde werk te doen. ek sal nooit weer oor 70 pond gaan nie as dit nie n buffel kan skiet nie het ek mos my 375 roer. So wat ek se is ek soek n boog shhhh moenie my vrou vertel nie het belowe eks klaar daarmee maar sy weet ook om my nou nie altyd oor sulke goed te glo nie.

Groete
375 Ruger Hawkeye African Houqe kolf=lekker
Rambo
Jr. Member
Jr. Member

Post by Rambo »

;) Dit help vir die spiere wat werk tydens boogskiet jip! Maar ons skiet nie heeldag boog nie... wat jammer is ja! :-[

Die manne wat aanhou sukkel moet by iemand uitkom wat 'n vinnege ogie kan gooi en raad gee! Daar is meer dinge as die skouer gewrig wat pyn in die skouer veroorsaak! --- selfs as dit net met skouerbewegings pyn!

Sterkte vir die manne wat nog sukkel... kry vir jou iemand wat jou iets wil leer om na die skouer te kyk... nie iemand wat jou afhanklik wil maak van hulle nie!
303 Lee Ennfield
270 BRNO De Lux
22 BRNO
12 BR BRNO
12 BR Miroku
Mathews Switchback
Visstokke
Post Reply