ek het goeie nuus.
oom taf het gese hy sal by my 'n kursus aanbied, as ek 6 of meer mense kry. my plaas le tussen calvinia en shutterland. as iemand belangstel, laat weet asb.
calvinia kursus - Taffie
- cassie_calvinia
- Hero Member

calvinia kursus - Taffie
Last edited by cassie_calvinia on Mon Jan 30, 2012 3:41 pm, edited 1 time in total.
HOU HOM DAAI DIKTE
- cassie_calvinia
- Hero Member

Re: calvinia kursus - Taffie
Kom nou mense, waar is williston, brandvlei. dis nie aldag wat oom taf hier gaan kom draai nie. ek gaan 'n lakker besigheidreel.
HOU HOM DAAI DIKTE
- GreyGhostGear
- Hero Member

Cassie,
Watter datums het jy ingedagte? Vir hoeveel dae ens..
Watter datums het jy ingedagte? Vir hoeveel dae ens..
- WOLF
- Full Member

Cassie kom ons praat met die jagklub se manne.Oom Johan Strauss is die voorsitter en jy kan hom bel by 027-3412162.Ek glo daar sal sommer twintig plus manne uitdop.Ons was by Heinrich se kursus so om en by twintig.
Groete
WOLF
Groete
WOLF
HOU JOU BEK DAN BLY HY HEEL
- cassie_calvinia
- Hero Member

sal hom bel wolf.
dit is 'n 2 dag kursus. 1rste dag roep, en aand jag. 2de dag, teelgat hantering, gps, en fiesiese veld werk, spore mis, ens. oom taf se prys is R1500. ek beplan dit om dit by ganaga lodge te hou. sal dan 'n bedrag vir verblyf en kos bysit vir 2 nagte. sal nie te veel wees.
dit is 'n 2 dag kursus. 1rste dag roep, en aand jag. 2de dag, teelgat hantering, gps, en fiesiese veld werk, spore mis, ens. oom taf se prys is R1500. ek beplan dit om dit by ganaga lodge te hou. sal dan 'n bedrag vir verblyf en kos bysit vir 2 nagte. sal nie te veel wees.
HOU HOM DAAI DIKTE