Honde

Hou dit skoon en onsuggestief, dit is 'n openbare forum en enige iets wat nie pas nie sal verwyder word.
Post Reply
Beyers
Hero Member
Hero Member

Honde

Post by Beyers »

Ek moes die een post
Image
Christo
Hero Member
Hero Member

Re: Honde

Post by Christo »

Mooi so. sy klokkies is gelui. ;D  ;D  ;D

Christo
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

;D ;D ;D ;D arme hond... Laat my terug dink so 'n paar jaar terug toe my pa se jack russel onder deur wildskamp draad kruip met lae elektrifiseering's draad om varke en ongediertes uit te probeer hou. Wat die brak nie gedoen het nie is om sy stert te laat sak toe hy deur die draad kruip. Toe die krag hom byt breek hy die klank grens tot by die bakkie, sy eerste tjank was eers gelos toe hy veilig agter op die bakkie was. Lanklaas 'n hond hom self so sien jammer kry... :D :D ;D
SAVE A RHINO, SHOOT A POACHER!
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Freek wrote: ;D ;D ;D ;D arme hond... Laat my terug dink so 'n paar jaar terug toe my pa se jack russel onder deur wildskamp draad kruip met lae elektrifiseering's draad om varke en ongediertes uit te probeer hou. Wat die brak nie gedoen het nie is om sy stert te laat sak toe hy deur die draad kruip. Toe die krag hom byt breek hy die klank grens tot by die bakkie, sy eerste tjank was eers gelos toe hy veilig agter op die bakkie was. Lanklaas 'n hond hom self so sien jammer kry... :D :D ;D
Mooi man....  ;D ;D ;D
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Post Reply