Ek is bevoorreg om 'n 410 haelgeweer vir next to nothing te kan bekom
Ek wil nou net weet vir watter doel kan 'n mens hom gebruik en redes kan 'n mens aanvoer vir die liksens manne
om die geweer op my naam te kry.
Die geweertjie het 'n full choke op en hy werk in die vorm van 'n slot aksie.
410 Haelgeweer
- Christo Els
- Sr. Member

410 Haelgeweer
Champions keep playing until they get it right
303 Lee Metford
222 Sako
243 Brno
Blow Pipe (Pea Shooter)
303 Lee Metford
222 Sako
243 Brno
Blow Pipe (Pea Shooter)
-
ThinusS
- Sr. Member

Re: 410 Haelgeweer
Christo
Ek het grootgeword met 'n spaanse dubbelloop .410 (hy staan nou nog in my kluis) en het baie tarentale, fisante, patryse, kwartels, duiwe en hase met hom platgetrek. die .410 is egter nie die beste keuse vir 'n haelgeweer nie.
As jy jou skote binne 20 tre? hou werk hy goed maar op langer afstande kwes jy baie maklik vo?ls, 'n 12 boor (of 20 boor) werk baie beter. Ammunisie vir die .410 is skaars en gewoonlik duurder as 12 boor. Herlaaikomponente is ook nie algemeen beskikbaar nie.
Slotaksie .410 haelgewere is nie veel werd nie (die prys waarteen Jy hom kan kry is omtrent wat hy werd is), die meeste wat ek nog gesien het is deur Mossberg vervaardig maar ek het ook al ander make gesien.
Ek sou voorstel jy kry eerder 'n 12 boor.
Groete
Thinus
Ek het grootgeword met 'n spaanse dubbelloop .410 (hy staan nou nog in my kluis) en het baie tarentale, fisante, patryse, kwartels, duiwe en hase met hom platgetrek. die .410 is egter nie die beste keuse vir 'n haelgeweer nie.
As jy jou skote binne 20 tre? hou werk hy goed maar op langer afstande kwes jy baie maklik vo?ls, 'n 12 boor (of 20 boor) werk baie beter. Ammunisie vir die .410 is skaars en gewoonlik duurder as 12 boor. Herlaaikomponente is ook nie algemeen beskikbaar nie.
Slotaksie .410 haelgewere is nie veel werd nie (die prys waarteen Jy hom kan kry is omtrent wat hy werd is), die meeste wat ek nog gesien het is deur Mossberg vervaardig maar ek het ook al ander make gesien.
Ek sou voorstel jy kry eerder 'n 12 boor.
Groete
Thinus
-
blaser
- Hero Member

Ek het n 410 .22 com as enige een hom wil he hy is verniet
Thinus
Jy wil nie dalk daardie 410 verkoop nie
Thinus
Jy wil nie dalk daardie 410 verkoop nie
-
ThinusS
- Sr. Member

Remington
Ek het hom al 33 jaar lank en al gebruik ek hom bitter selde wil ek hom nie regtig verkoop nie (te veel sentimentele waarde).
In elk geval die lope is redelik gepit (ek het hom so gekry).
Ek het nog altyd gedink 'n .22/.410 kombinasie is die ideale geweerjie vir 'n plaasseun.
Ek het hom al 33 jaar lank en al gebruik ek hom bitter selde wil ek hom nie regtig verkoop nie (te veel sentimentele waarde).
In elk geval die lope is redelik gepit (ek het hom so gekry).
Ek het nog altyd gedink 'n .22/.410 kombinasie is die ideale geweerjie vir 'n plaasseun.
-
blaser
- Hero Member

Pine
Jy kan net die een kom haal
Jy kan net die een kom haal
- douw
- Hero Member

[quote="remington"]
Hllo Remington
Watter maak is die 410 .22 kombinasie. Ek het 'n stevens waaroor ek en my broer omtrent vuisgeslaan het. Ons altwee lekker met hom gespeel. As jy regtig van hom ontslae wil raak laat weet asb.
Groetnis
Douw
Hllo Remington
Watter maak is die 410 .22 kombinasie. Ek het 'n stevens waaroor ek en my broer omtrent vuisgeslaan het. Ons altwee lekker met hom gespeel. As jy regtig van hom ontslae wil raak laat weet asb.
Groetnis
Douw
LIFE IS TRUELY GENEROUS TO THOSE WHO PURSUE THEIR DESTINY
- Christo Els
- Sr. Member

Dankie vir die inligting.
Ek wel 'n 12 boor wat ook in die toekoms na my toe sal kom. Ek het net gedink dat die geweertjie lekker speelding sal wees op die plaas en hom dan te gebruik vir slange en daardie tiepe ding
Ek wel 'n 12 boor wat ook in die toekoms na my toe sal kom. Ek het net gedink dat die geweertjie lekker speelding sal wees op die plaas en hom dan te gebruik vir slange en daardie tiepe ding
Champions keep playing until they get it right
303 Lee Metford
222 Sako
243 Brno
Blow Pipe (Pea Shooter)
303 Lee Metford
222 Sako
243 Brno
Blow Pipe (Pea Shooter)
- G-force
- Hero Member

My vrou het een.Puik toestand.My knders is te klein om met ons 12br haelgewere te skiet.Die .410 is ideaal vir dit.Ek looi ook slange(as ek moet) en duiwe en soms tarries met hom.Koop hom.Christo Els wrote: Dankie vir die inligting.
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
-
blaser
- Hero Member

Die 410 wat ek weg gee het baas gekry pine het eerste gevra en gekry