Hoe is die doppe?

Post Reply
Boerseun123
Jr. Member
Jr. Member

Hoe is die doppe?

Post by Boerseun123 »

Dag Manne.

Ek het 'n paar honderd herlaaibare doppe by 'n sekeriteits firma gekry (.223) wat hulle met skiet oefeninge gebruik. Daar is heelwat PMP doppe. Hulle ken ek, maar dan is daar ook Sellier & Bellot (ek dink dit is die spelling) doppe. Het al met hul haelgeweer ammo geskiet maar ek weet nie of hulle doppe goed of sleg is nie.  ???

Kan iemand wat hulle al gebruik het my dalk bietjie vertel waar in die range hulle sal inval wat kwaliteit betref? Ek het hulle nog nie geweeg of enige iets van die aard nie.

Julle hulp word waardeer!
Groete
BS
"It is better to light one small candle than to curse the darkness."

Confucious
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Re: Hoe is die doppe?

Post by Stefan764 »

Boerseun

Hierdie is dalk nie die antwoord wat jy soek nie, en ek antwoord dalk nie heeltemal jou vraag itv skietoefening nie, maar ek redeneer soos volg:

Koop vir jou 200x kwaliteit doppe, werk jou beste lading uit en werk dan met daai doppe tot hulle klaar is. PUNT

Ek voel dit help n ou niks om met swak doppe (en nou kan ons lank redeneer oor swak doppe) te oefen en dan beter doppe wil gebruik vir laai en jag nie. As jy n swak groep skiet (of oefen of hoe n ou dit ook al stel)  hoe sal jy weet jy/jou gun/jou scope/watter ander faktore ook al is reg of dan nou verkeerd?

Hoe kan n ou oefen met een ding en dan n ander ding veld toe vat. Jy speel tog soos jy oefen of hoe? Help nie mens oefen met n R250 Slazenger Drywer en jy wil in Vrydag se "Chicken-Run" kompetisie met jou Nike 5000 SUMO drywer gaan speel nie?

Onthou mater, ek kritiseer nie of dwing geen siening af nie, dis maar hoe ek redeneer....

Groete
Stef
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
Lourens
Hero Member
Hero Member

Post by Lourens »

Kon dit self nie beter gese het nie Stef, koop 'n klomp kwaliteit doppe bv Norma, Nosler, Lapua en werk met hulle tot hulle gaar is. Dis gelukkig 'n .223 en dus is sy doppe nie te duur nie. Omdat dit 'n .223 is, is dit ook 'n kaliber wat die vermoe besit om inherente akkuraatheid te lewer en dus wil jy die beste komponente moontlik gebruik om jou in staat te stel om daai akkuraatheid te kry.

Groete,
Lourens
Good, Better, Barnes... Unleaded, Unfailing, Unbeatable...
Boerseun123
Jr. Member
Jr. Member

Post by Boerseun123 »

Stefan764/Rooijakkals

Duly noted! Ek het dit ook so daarom die vraag. Ek wil weet of is die doppe goed of nie? Kan dit ook so stel: Kan ek hulle gebruik of mors ek my tyd? Dit is nie te se dat as ek nie iets ken nie, moet dit swak wees nie. Bv. Ek ken nie jou Nike drywer nie en speel self met Mizunos, maar dit is nie te se jou drywer is swak nie. :angel: Die idiaal is om te gaan en top doppe te koop, maar dalk is hierdie heel bruikbaar...? ???

Die geweer waarin ek beoog om hulle te gebruik sal egter ook 'n werks geweer wees en aanvaarbare akuraatheid vir hom sal nie so klein wees soos vir my teikenskiet en kompitiesie geweer nie. Wil natuurlik he dat al man se gewere moet deur die oog van 'n naald kan skiet en TEN MINSTE 1000 tree waterpas! ;), maar ek sal met hom agter die sitplek of langs die ratte ry op die grond pad en hy sal uitgeruk word in die ry om 'n vlakvark, jakkals, kraai of tarrentaal ens. te klits. Naby of ver, op my tyd of sonder tyd. En so nou en dan in die verby ry as ek waters kyk sommer 'n trek Koedoetjie  in die oog ook moet pik as die biltong bietjie min word (Die laaitie sny tande en so ou biltongtjie is handig vir dit). ;D So ek sal nie vir hom jammer wees nie en hy sal ook nie 'n baie sterk teleskoop op kry nie. Hoop dit maak sin...?

Kan ook dalk aflei dat die doppe "poeppies" is...??? ;D

Dankie steeds vir die raad!
Groete
BS

Confucious
SV MAD (Henk)
Hero Member
Hero Member

Post by SV MAD (Henk) »

Hoeveel skote kan mens ongeveer uit 'n dop kry? Ek weet dit hang van kaliber ens af, maar as ek vra vir ongeveer n gemiddeld op 'n 243, 308/30-06 en 375.
ek soek nog wapens...
Boerseun123
Jr. Member
Jr. Member

Post by Boerseun123 »

SV Mad

Praat jy van die S&B doppe of oor die algemeen? Ek reken oor die algemeen sal dit afhang van faktore soos jou lading, full size of neck size, ens. Ek weet my Pa skiet 30-06 en van sy doppe het hy al 15 keer geskiet sonder tekens van probleme. Hy neck size net, het nog nie aneal nie en hy is redelik onder max met die poeier. Hoop dit help.

Groete
BS

Confucious
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Boerseun

Ek dink as jy n aanduiding wil he van waar S&B le in die gehalte lys is hulle maar aan die onderste spektrum. Nie ver van PMP nie. Niks verhoed om hulle te klas in gewigte nie en dan maar so bietjie te werk aan die nekke en flashholes nie. Anneal is ook maar n goeie opsie want van die wat ek mee te doen gekry het in 300 WinMag het gekraak.

Groetnis
Wouter
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Boerseun123 wrote: Dag Manne.

Ek het 'n paar honderd herlaaibare doppe by 'n sekeriteits firma gekry (.223) wat hulle met skiet oefeninge gebruik. Daar is heelwat PMP doppe. Hulle ken ek, maar dan is daar ook Sellier & Bellot (ek dink dit is die spelling) doppe. Het al met hul haelgeweer ammo geskiet maar ek weet nie of hulle doppe goed of sleg is nie.  ???

Kan iemand wat hulle al gebruik het my dalk bietjie vertel waar in die range hulle sal inval wat kwaliteit betref? Ek het hulle nog nie geweeg of enige iets van die aard nie.

Julle hulp word waardeer!
Groete
BS
BS

Vir jagdoeleindes kan jy hulle maar gebruik.  Hulle is beter as PMP - maar dit se nie veel nie.  Moet net nie die versk brands meng as jy herlaai nie.

Ek laai PMP doppe - vir die 223 so 5 keer.  Akkuraat genoeg vir my, want ek probeer nie groeperings skiet nie, net iets daar voor neersit...

Mooiloop!

Hein
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
Boerseun123
Jr. Member
Jr. Member

Post by Boerseun123 »

Thanks Wouter en Hein

Klink darem nie of hul niks werd is nie.  :) En dankie vir die raad!

Gorete
BS

Confucious
Dawie D
Hero Member
Hero Member

Post by Dawie D »

Boerseun

Ek verskil so n bietjie van wat die manne se. Daai S/B doppe is dood reg vir wat jy met hulle wil doen, ek self skiet 223 en ek se nog altyd n 223 is nie n "gevoelige" kaliber as dit by herlaai kom nie. Ek skiet enige dop wat ek kan kry en van my doppe gaan al vir 20 keer en meer gelaai en dit is amper al die make onder die son. Daar is nog nie een soort dop wat ek kan se is beter of swakker as die anders nie. Let wel dis op my 223.
As ek jou sien gaan jy val
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Het vir 'n vriend se Sako 223 PMP doppe met 3 verskillende koeelsoorte gelaai. Geeneen het swakker as 1 dm groeperings op 100m geskiet nie. Geen nekke is gesny, bloot resize en gelaai. Baie groeperings was 10mm en kleiner. Gebruik die doppe wat jy het. hou verkieslik soort by soort.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Boerseun123
Jr. Member
Jr. Member

Post by Boerseun123 »

Dankie Manne

Dit klink vir my of ek hulle darem nie hoef weg te gooi of aan 'n vyand te smous nie.  ;)

Dawie D

Ek hoop regtig dat my .223 ook soos joune men min tevrede sal wees! ;D

Dankie weer vir die raad!

Sal graag van iemand wil hoor wat wel ondervinding het met die doppe! ???

Groete
BS

Confucious
THOMAST
Hero Member
Hero Member

Post by THOMAST »

Ek het vir my seun se 308 60 S&B patrone gekoop toe hy sy geweer gekry het. Hulle het olraait geskiet. Die probleem het gekom met die herlaai van die doppe. Die sg. "extractor groove" op die doppe het veskil in dimensies, heel party was dikker en wou nie in die "shell holder" inpas nie. Het toe maar Lapua doppe vir hom aangekoop.
Het al gehoor van die probleem wat voorkom by verskeie patroon make wat in die ou Oos blok lande vervaardig word.
Boerseun123
Jr. Member
Jr. Member

Post by Boerseun123 »

Dankie THOMAST

Dis goed om te weet. Sal bietjie daarna kyk sodra ek hulle laai en laat weet.

Groete
BS

Confucious
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Het 20 jaar terug saam met my 223 sako 50 S&L rondtes gekry. Die doppe was vir my van aanvaarbare kwaliteit.Gebruik hulle gerus.
John101
Newbie
Newbie

Post by John101 »

Hallo Boerseun ,

My broer het op n tyd 2 pakke S & B patrone gekry vir sy .222 , en almal het burden tipe primers
gehad , so kon hy hulle nie herlaai nie .

Ek weet nie watter tipe slagdop joune bevat nie , so kyk maar eers in die doppie in , voordat jy dalk n
" decapping pin " breek .

John .
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Boerseun
Ek het gou loop kyk. 55gr PMP, S%B-doppe,PMP small rifle ontstekers.
Boerseun123
Jr. Member
Jr. Member

Post by Boerseun123 »

Thanks John,

Ek het hulle almal deur gekyk en hull is gelukkig almal herlaai baar. Jy het my bietjie laat worry na ek jou post gelees het.

wlm

Watter tiepe kruit gebruik jy en hoeveel gr laai jy?
Dankie ook vir jou raad.

Groete
BS

Confucious
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Skuus boerseun
Iewers het my kop 'n kortsluiting gemaak toe ek daardie post getik het.
S321 25grein
Willem
Post Reply