Semi Auto afgekeur Appèl of heraansoek?

Post Reply
Jake1
Hero Member
Hero Member

Semi Auto afgekeur Appèl of heraansoek?

Post by Jake1 »

NSA endossement en alle nodige dokumentasie was aangeheg asook motivering vir watter skiet oefening dit gebruik sal word.

AR15 semi auto afgekeur is ogv rede dat cfr aandui mens kon nie registrateur oorreed van die behoefte vir wapen nie, wat stel julle voor Appèl of heraansoek?

Enige raad?
Groetnis
Jaco
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
Ritchie
Sr. Member
Sr. Member

Re: Semi Auto afgekeur Appèl of heraansoek?

Post by Ritchie »

Sluit by GOSA aan. Hulle sal jou help met n appel. Myne was ook afgekeur gewees en het appel ingehandig. 42 kallender dae later toe kom die mooiste sms deur wat mens kan :-)
Lei Aan Ernstige B.O.K
Biskruit Ontbrandings Koors!
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Jake1 wrote:NSA endossement en alle nodige dokumentasie was aangeheg asook motivering vir watter skiet oefening dit gebruik sal word.

AR15 semi auto afgekeur is ogv rede dat cfr aandui mens kon nie registrateur oorreed van die behoefte vir wapen nie, wat stel julle voor Appèl of heraansoek?

Enige raad?
Groetnis
Jaco
Hulle het dieselfde rede gegee hoekom my semi auto 12br afgekeur was en ek het net weer aansoek gedoen. Aansoek was goed gekeur. Verander net bietjie aan jou aansoek deur 'n paar fotos ens ekstra by te sit.
Maak 'n verskil
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

My AR is ook afgekeur om dieselfde rede en ek het ge-appélleer.
Legally Armed se motiveringsfooi sluit appél in en myne is nou by die appél raad.
Goed, beter, 6millimeter!
Meteor
Full Member
Full Member

Post by Meteor »

Ek verbeel my of het gehoor baie mense was afgekeur met semi automatiese wapens die afgelope tyd.
Ek stel voor mens appeleer eerder want die appélraad is versigtiger om af te keur sonder rede want jy kan howe begin gebruik na hulle jou finaal afkeur.
Alles wat die moeite werd is vat tyd en tyd kan nie verdeel word
Fanta300
Hero Member
Hero Member

Post by Fanta300 »

Ek dink hoe meer ouens appél aanteken, hoe gouer gaan dinge normaliseer
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
JJV
Hero Member
Hero Member

Post by JJV »

Sluit by Gosa aan, en laat die appèl professioneel doen, twee maande later toe is myne goedgekeur, as jy weer aansoek doen, begin jy weer by dag een.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Post Reply