Geweer en scope skoon maak
-
AntonF
- Jr. Member

Geweer en scope skoon maak
Middag mede jagters
Ek wil graag by julle hoor hoe kan ek en waarmee kan ek my geweer en scope (Howa 1500 en Sig sauer wiskey 3)skoon maak. Ons het in die Allday's area gejag laas week en my geweer het om geval en in die rooisand beland. Ek het die meeste skoon gekry maar die grond het tot in die gat tussen die kolf en die veiligheids knop en die bold reliece knop en die geweer kolf in gegaan. Op die scope het dit by die focus knop in gegaan.
Wat kan ek gebruik om dit skoon te maak
Ek wil graag by julle hoor hoe kan ek en waarmee kan ek my geweer en scope (Howa 1500 en Sig sauer wiskey 3)skoon maak. Ons het in die Allday's area gejag laas week en my geweer het om geval en in die rooisand beland. Ek het die meeste skoon gekry maar die grond het tot in die gat tussen die kolf en die veiligheids knop en die bold reliece knop en die geweer kolf in gegaan. Op die scope het dit by die focus knop in gegaan.
.22 BRNO
12Br Baikal
.303.BSA
.308 Musgrave
12Br Baikal
.303.BSA
.308 Musgrave
- fluisterbuis
- Newbie

Re: Geweer en scope skoon maak
gebruik sommer die dieslefde brandewyn vat die val veroorsaak het
- alecjohnson
- Hero Member

Haal uit mekaar, blaas met lug los sand weg, om sneller en slot area gaan jy moet olies verwyder en skoon maak en nuwe gries gee, acetoon werk lekker daar op oorstokkies.
Teleskoopp gaan ek nie kan help mee nie
Teleskoopp gaan ek nie kan help mee nie
-
AntonF
- Jr. Member

More
Dankie baie vir die raad
Groete
Anton
Dankie baie vir die raad
Groete
Anton
.22 BRNO
12Br Baikal
.303.BSA
.308 Musgrave
12Br Baikal
.303.BSA
.308 Musgrave
-
308Win
- Sr. Member

Kompressor en 6 bar lug
- Theunodb
- Sr. Member

fluisterbuis wrote:gebruik sommer die dieslefde brandewyn vat die val veroorsaak het

Sent from my iPad using Tapatalk
GUNR - Shooting and Reloading
https://onelink.to/56748m
https://onelink.to/56748m
- Heinz Petersen
- Hero Member

Haal jou geweer uit die kolf en was al jou parte met krag parrafien. Blaas dan skoon met lug.
Deel jou kennis dan bevorder jy jou sport.
6mm Dasher; 300 NM Improve; 308 Musgrave; 22-250 Howa; .22 Savage; Glock 17
- FHM
- Hero Member

Heinz Petersen wrote:Haal jou geweer uit die kolf en was al jou parte met krag parrafien. Blaas dan skoon met lug.
Stem met die een van Heinz 100 %. Het myne al so skoongemaak paar keer nadat ons erg Oosweer (wind/sand) met springbok skiet tussen Swakop en Usakos deurgegaan het.Heinz Petersen wrote:Haal jou geweer uit die kolf en was al jou parte met krag parrafien. Blaas dan skoon met lug.
Skoop - soos gese - kompressor hom
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
-
dehacked
- Hero Member

Wat maak julle manne om droë reën druppels van scope lens af te kry?
Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
-
Basie2
- Sr. Member

Heinz, waar kry jy krag parafin? Dis die beste skoonmaak/degreasing agent en goedkoopste op sy dag. Dis dieselfde as waarmee die ou trekkers (fordson bloubottel en vaaljapies) mee geloop het. Luister by die draadloos.
- Flip Nel
- Hero Member

Window cleaner met daai sagte lappies waarmee jy brille etc. skoonmaakdehacked wrote:Wat maak julle manne om droë reën druppels van scope lens af te kry?
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Agrimark of Ko-op's sowel as Midas en Mica en ander motoronderdele winkels hou dit aan.Basie2 wrote:Heinz, waar kry jy krag parafin? Dis die beste skoonmaak/degreasing agent en goedkoopste op sy dag. Dis dieselfde as waarmee die ou trekkers (fordson bloubottel en vaaljapies) mee geloop het. Luister by die draadloos.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
-
Johan308
- Full Member

Ek gebruik die "lens pen" van Lynx, hy werk vir my nog altyd mooi sonder om te sukkeldehacked wrote:Wat maak julle manne om droë reën druppels van scope lens af te kry?
- Flip Nel
- Hero Member

Ek sou die geweer strip skoonblaas en die gedeelte van die sneller etc. wat yster is goed skoonspuit met caburatorcleaner, dit haal al die ou olie etc. uit , spuit wd 40 laat alles geolie is, laat al die extra olie afdrip, vryf extra olie met skoon lappie af sit geweer inmekaar.AntonF wrote:Middag mede jagters
- FHM
- Hero Member

Hoekom het ek nie aan daai een gedink nieFlip nel wrote: gedeelte van die sneller etc. wat yster is goed skoonspuit met caburatorcleaner, dit haal al die ou olie etc. uit , spuit wd 40 laat alles geolie is, laat al die extra olie afdrip, vryf extra olie met skoon lappie af sit geweer inmekaar.
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
- Gawie(13mm)
- Hero Member

....waar sit jou geweer se vergasser?FHM wrote:Hoekom het ek nie aan daai een gedink nieFlip nel wrote: gedeelte van die sneller etc. wat yster is goed skoonspuit met caburatorcleaner, dit haal al die ou olie etc. uit , spuit wd 40 laat alles geolie is, laat al die extra olie afdrip, vryf extra olie met skoon lappie af sit geweer inmekaar.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- FHM
- Hero Member

...voor die slot Batman!Gawie(13mm) wrote:....waar sit jou geweer se vergasser?FHM wrote:Hoekom het ek nie aan daai een gedink nieFlip nel wrote: gedeelte van die sneller etc. wat yster is goed skoonspuit met caburatorcleaner, dit haal al die ou olie etc. uit , spuit wd 40 laat alles geolie is, laat al die extra olie afdrip, vryf extra olie met skoon lappie af sit geweer inmekaar.
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
-
Hansieslim
- Hero Member

Nou lekker gelag
CZ550 6.5x55, Howa .204, Howa 6.5CMx2, Sabatti 6XC, Mauser .22LR
- Heinz Petersen
- Hero Member

Ek maak my eie mengsel. Dit het ek gekry by n plek wat grootmaat maak en verkoop.Basie2 wrote:Heinz, waar kry jy krag parafin? Dis die beste skoonmaak/degreasing agent en goedkoopste op sy dag. Dis dieselfde as waarmee die ou trekkers (fordson bloubottel en vaaljapies) mee geloop het. Luister by die draadloos.
60% petrol en 40% paraffien.
Deel jou kennis dan bevorder jy jou sport.