Sako A7 Roughtech??
-
Lamtjop
- Hero Member

Sako A7 Roughtech??
Middag almal, n vriend van my stel belang in n 6,5 Creed. Tussen die Sako a7 roughtech pro en die tikka ctr wat een sou julle kies en hoekom. Die sako is vir my n beter jag geweer en die tikka is TE tacticool, maar tikka se akkuraatheid ken ek maar wat van die sako? Ek lees Diesel dog noem dat die sako's wat hy mee gewerk het, wou nie bootstert koeels mooi skiet nie. Enige ander A7 opinies asb. Groete.
-
Diesel Dog
- Hero Member

Re: Sako A7 Roughtech??
Probeer uitvind wat die vry boor op die Sako is . Die 6.5 creed is 'n moderne kaliber en ek glo nie Sako sal die kamer gesny het vir swaar ronde neus koeëls nie .Lamtjop wrote:Middag almal, n vriend van my stel belang in n 6,5 Creed. Tussen die Sako a7 roughtech pro en die tikka ctr wat een sou julle kies en hoekom. Die sako is vir my n beter jag geweer en die tikka is TE tacticool, maar tikka se akkuraatheid ken ek maar wat van die sako? Ek lees Diesel dog noem dat die sako's wat hy mee gewerk het, wou nie bootstert koeels mooi skiet nie. Enige ander A7 opinies asb. Groete.
DD
-
John Basson
- Newbie

Goeie dag.Lamtjop wrote:Middag almal, n vriend van my stel belang in n 6,5 Creed. Tussen die Sako a7 roughtech pro en die tikka ctr wat een sou julle kies en hoekom. Die sako is vir my n beter jag geweer en die tikka is TE tacticool, maar tikka se akkuraatheid ken ek maar wat van die sako? Ek lees Diesel dog noem dat die sako's wat hy mee gewerk het, wou nie bootstert koeels mooi skiet nie. Enige ander A7 opinies asb. Groete.
Weet nie of dit van enige hulp is nie maar ek het n sako A7 roughtech 28" loop 7mm rem mag en uit stekend. Kan nie beter nie
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
-
Gbyleveldt
- Sr. Member

Soos ek verstaan kom Sako en Tikka uit dieselfde fabriek. Ek het self die A7 gekoop, in 308, maar wag nog vir sy lisensie, ek kan dus nie eerstehandse eevaring gee nie. Dit gese, is dit n meer ekonomiese weergawe van die Sako 85, maar nog steeds duurder as wat die Tikkas is. Hoe dit teen die Tikka in realiteit vergelyk kan ek nie se nie, maar as ek subjektief daarna moes kyk, omdat hulle uit dieselfde fabriek kom, kan ek nie dink jy sal n fout maak met hom nie.
Ongelukkig is daar bittermin info oor die Sako A7. Ek het maar immers gekoop op reputasie en omdat die A7 daai tyd op special was. Selfs op special was hy duurder as die Tikkas gewees...
Ongelukkig is daar bittermin info oor die Sako A7. Ek het maar immers gekoop op reputasie en omdat die A7 daai tyd op special was. Selfs op special was hy duurder as die Tikkas gewees...
-
Diesel Dog
- Hero Member

Het jy die loop vervang of het hy standard met die 28" gekom?John Basson wrote:Goeie dag.Lamtjop wrote:Middag almal, n vriend van my stel belang in n 6,5 Creed. Tussen die Sako a7 roughtech pro en die tikka ctr wat een sou julle kies en hoekom. Die sako is vir my n beter jag geweer en die tikka is TE tacticool, maar tikka se akkuraatheid ken ek maar wat van die sako? Ek lees Diesel dog noem dat die sako's wat hy mee gewerk het, wou nie bootstert koeels mooi skiet nie. Enige ander A7 opinies asb. Groete.
Weet nie of dit van enige hulp is nie maar ek het n sako A7 roughtech 28" loop 7mm rem mag en uit stekend. Kan nie beter nie
DD
-
John Basson
- Newbie

Hy het standaard met die 28 duim gekom. Ek het die roughtech rangeDiesel Dog wrote:Het jy die loop vervang of het hy standard met die 28" gekom?John Basson wrote:Goeie dag.Lamtjop wrote:Middag almal, n vriend van my stel belang in n 6,5 Creed. Tussen die Sako a7 roughtech pro en die tikka ctr wat een sou julle kies en hoekom. Die sako is vir my n beter jag geweer en die tikka is TE tacticool, maar tikka se akkuraatheid ken ek maar wat van die sako? Ek lees Diesel dog noem dat die sako's wat hy mee gewerk het, wou nie bootstert koeels mooi skiet nie. Enige ander A7 opinies asb. Groete.
DD
-
John Basson
- Newbie

Goeie dag.Gbyleveldt wrote:Soos ek verstaan kom Sako en Tikka uit dieselfde fabriek. Ek het self die A7 gekoop, in 308, maar wag nog vir sy lisensie, ek kan dus nie eerstehandse eevaring gee nie. Dit gese, is dit n meer ekonomiese weergawe van die Sako 85, maar nog steeds duurder as wat die Tikkas is. Hoe dit teen die Tikka in realiteit vergelyk kan ek nie se nie, maar as ek subjektief daarna moes kyk, omdat hulle uit dieselfde fabriek kom, kan ek nie dink jy sal n fout maak met hom nie.
Glo my as jy die roughtech range gekoop het dan kan jy nie beter nie. Ek het lading ontwikkeling gedoen ek kan nie kla nie.
In die foto is 3skote[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201804 ... a4c1db.jpg[/IMG]
-
Diesel Dog
- Hero Member

Die twee 300 win wat ek aan gewerk het se lope het 660mm gemeet 26".En hulle was die Range model.
DD
DD
-
John Basson
- Newbie

Ek kan net bevestig maar eks doodseker ek het die 28"Diesel Dog wrote:Die twee 300 win wat ek aan gewerk het se lope het 660mm gemeet 26".En hulle was die Range model.
DD
-
John Basson
- Newbie

Jammer manne. Ek het verkeerd gepraat.ek het die 26". Dankie vir die korreksieJohn Basson wrote:Ek kan net bevestig maar eks doodseker ek het die 28"Diesel Dog wrote:Die twee 300 win wat ek aan gewerk het se lope het 660mm gemeet 26".En hulle was die Range model.
DD
DD
- snakker
- Hero Member

Ek het ook ene in 300wm,baie lekker geweer
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
- Capt. Yoda
- Hero Member

Gbyleveldt wrote:Soos ek verstaan kom Sako en Tikka uit dieselfde fabriek. Ek het self die A7 gekoop, in 308, maar wag nog vir sy lisensie, ek kan dus nie eerstehandse eevaring gee nie. Dit gese, is dit n meer ekonomiese weergawe van die Sako 85, maar nog steeds duurder as wat die Tikkas is. Hoe dit teen die Tikka in realiteit vergelyk kan ek nie se nie, maar as ek subjektief daarna moes kyk, omdat hulle uit dieselfde fabriek kom, kan ek nie dink jy sal n fout maak met hom nie.
Die A7 is basies maar n SATikka, Tikka Magasyn wat werk op die Sako 85 manier waar jy die magasym moet op druk voor jy hom kan uit haal, Tikka shroud (hele slot is maar n mengsel van Tikka en Sako), Sako Sneller met Sako safety, Tikka botom metal met Tikka se floating recoil lug, aksie laat mens eintlik meer aan Tikka as sako dink as jy die rail bo op die A7 af haal of as jy n scope sonder n rail wil mount. Niks fout met die geweer nie.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Gbyleveldt
- Sr. Member

^^^ Dankie mnr.