Help asb 6.5 x 55 Howa

Post Reply
Jay Jay
Full Member
Full Member

Help asb 6.5 x 55 Howa

Post by Jay Jay »

Goeie more,
Hoop dit gaan goed.
Praat gister met n vriend van my oor sy 6.6 x 55 Howa.

Sy probleem is dat hy van die begin af druk probleme onderving, al skiet hy met gekoopte ammunisie.
Sy groepering is ook baie swak.
Hy vertel dat sy spoed ook baie laag bly - hy wil baie graag 2800 vps skiet.

kan dit gebeur dat sy loop dunner is as die standaard.

Ek is te dom om hom raad te gee en sal enige raad wardeer.

Dankie en lekker dag.
Johan

.22 CZ Varmint Evolution
.357 Mag Ruger
.308 Win Howa
6.5 Creedmoor Howa
CZ 9mm Shadow 1
.223 Anderson AR
12G Franchi Affinity

The best thing about memories is making them.
FCLoretz
Hero Member
Hero Member

Re: Help asb 6.5 x 55 Howa

Post by FCLoretz »

Jay Jay wrote:Goeie more,
Hoop dit gaan goed.
Praat gister met n vriend van my oor sy 6.6 x 55 Howa.

Sy probleem is dat hy van die begin af druk probleme onderving, al skiet hy met gekoopte ammunisie.
Sy groepering is ook baie swak.
Hy vertel dat sy spoed ook baie laag bly - hy wil baie graag 2800 vps skiet.

kan dit gebeur dat sy loop dunner is as die standaard.

Ek is te dom om hom raad te gee en sal enige raad wardeer.

Dankie en lekker dag.
Die eerste probleem is as jy 6.5 ammunisie in 'n 6.6 geweer skiet gaan jou spoed laag wees. Daai is net 'n grappie.

Hoe weet hy daar is druk probleme? Hoe laag is sy spoed en met watter ammunisie skiet hy?

Die probleem is dat daar te min informasie is om naby aan die regte antwoord te kom. Kan jy meer informasie kry? dalk fotos van die doppe wat druk probleme gee, tipe ammunisie ens.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
airhunter
Hero Member
Hero Member

Post by airhunter »

JayJay

Ek weet nie of dit een van die simtome is nie maar as jy van primer cratering praat dis in baie gevalle n Howa ding met die slagpen gat wat bietjie lol.
Myse Creedmoor smaak ook so.
The trouble ain't that there is too many fools, but that the lightning ain't distributed right.
Mark Twain
Rudie
Hero Member
Hero Member

Post by Rudie »

Jay Jay, jy noem nie met watse gewig koeëls hy 2800fps wil skiet nie. As dit 123gr is dan kan hy dit gemaklik doen. Daar is 'n akkurate node by so 2920fps rond. As dit 140gr is gaan 2700fps so voorland wees. Albei nodes is met S365

Ons sal 'n nadere node kan bereken sodra al die inligting vir Quickload geplaas is.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Andre308
Hero Member
Hero Member

Post by Andre308 »

Die enigste manier wat ons Jan alle man kan druk meet, is deur die spoed. As jy praat van min spoed, wat kry julle, met watter koel.

As dit druk tekens is op die dop se kop, en die slagdop, dan kan dit miskien n baie ruim kamer wees wat headspace probleem gee.

Soos hier bo ook genoem, sal jy meer info moet gee sodat jy op die regte probleem kan afkom.

Groete.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk
Jan Meiring
Newbie
Newbie

Post by Jan Meiring »

Skietvriend van my het 'n 6.5x55 Sweed Howa wat groepe skiet waar die gate op die teken mekaar raak.
Bel hom en vra wat sy ladings ens is. 081 3ses een 59drie ses
Jan Meiring
Pretoria
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Jan Meiring wrote:Skietvriend van my het 'n 6.5x55 Sweed Howa wat groepe skiet waar die gate op die teken mekaar raak.
Bel hom en vra wat sy ladings ens is. 081 3ses een 59drie ses
Gewere is nie identies nie en ladings uitruil kan gevaarlik wees. Ons werk nie met koekresepte nie. Bring syfers na die tafel en dan kan ons help.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Post Reply