Timing

Hou dit skoon en onsuggestief, dit is 'n openbare forum en enige iets wat nie pas nie sal verwyder word.
Post Reply
Dawie
Hero Member
Hero Member

Timing

Post by Dawie »

Partykeer s? mense op die regte oomblik die regte ding....

Ons is 'n keer op 'n boeretoer by KWV se kelder in die Paarl.  'n Oulike dametjie van KWV lei die toer,  deur die kelder,  en vertel ons hoe die besigheid werk.  Sy's natuurlik deur 'n gonsgroepie bespreek en daar's gevind dat "sy sal wegraak in 'n trop".  Toe kom sy met 'n storie dat hulle ook suiwer alkahol produseer en dat kleurloos reukloos en verkriklik giftig is,  "net een slukkie en jy's dood".  Voor sy haar sin klaar het hoor ek agter my 'n dro? stem......."nie my jong nie!!" ;)

Ander keer...

Op my 20 jaar skool reunie word daar pryse uitgedeel vir ouens wat die meeste fisies verander het.  O.a. is daar 'n ou wat vreeslik maar geraak het agv rowwe lewe(draks ens.)  Uit die tafels toe hy opstaan om sy prys te kry...."k?n jou status!!" :o 
Freek
Hero Member
Hero Member

Re: Timing

Post by Freek »

So gepraat van Timing, ek wil graag sy stief boetie "bad luck" hier in sleep....

Wat is die verskil tussen goeie TIMING en "BAD LUCK"?

Goeie TIMING is wanneer jy uitvind jou vrou is swanger... 8)

en "BAD LUCK" is wanneer jy uitvind jou sekretaresse is swanger.  :o :-[
SAVE A RHINO, SHOOT A POACHER!
Christo
Hero Member
Hero Member

Re: Timing

Post by Christo »

;D
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Post Reply