Skiet van Gewone en gemoliede punte
- Flip Nel
- Hero Member

Skiet van Gewone en gemoliede punte
Wat gaan met my accuraatheid gebeur as ek gemoeliede punte skiet en dan sonder om skoon te maak skoon punte. S? ek skiet met 180 grein Rhinos, wat moly is, en ek wil met PMP skiet oor hulle goedkoper is vir kleiner bokke en sommer om te speel, gaan ek 'n groot verskil in accuraatheid kry. Kom ons s? dat altwee groepeer op die selfde plek met 'n skoon loop.
-
Gerard
Re: Skiet van Gewone en gemoliede punte
Dit sal geen effek op akuraatheid h? nie want die punt raak op geen stadium aan die loop se groewe of riwwe nie.
- DawieKotze
- Hero Member

Gerard wrote: Dit sal geen effek op akuraatheid h? nie want die punt raak op geen stadium aan die loop se groewe of riwwe nie.
Eish Gerard - jys darem knaend. Maar mens moet respek h? vir jou deursettingsvermo?!
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
- BLOK
- Hero Member

Gerhard
Dom vraag dalk, maar sal daar nie van die moly in die loop agterbly wat as gewone koele geskiet word druk verhogng tot gevolg kan he nie
Blok
Dom vraag dalk, maar sal daar nie van die moly in die loop agterbly wat as gewone koele geskiet word druk verhogng tot gevolg kan he nie
Blok
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- DawieKotze
- Hero Member

Blok - let op - dis al weer die koe?ls en punte storie! 
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
- Jagtersdok
- Global Moderator

Blok
Jy was bietjie stadig op daai ene, maar ek sien madako het hom opgetel
Jy was bietjie stadig op daai ene, maar ek sien madako het hom opgetel
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
- BLOK
- Hero Member

Ahaa ek sien. Hier praat ons van verskillende projektiele

"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
-
Gerard
Ja, en solank as wat iemand vir wiele vra wanneer hy bande soek, sal die verwarring voortduur.Blok - let op - dis al weer die koe?ls en punte storie!
Blok, moly is 'n smeermiddel en sal altyd druk en spoed verlaag. Die probleem is dat die home moly kits te veel moly op die koeels sit en dan is daar later te veel moly in die loop en dit skep probleme. As die moly bo op koper in die loop neerslaan seel dit die koper teen sommige koper-verwyderaars. Mens het dus 'n koper oplosmiddel nodig wat moly en koolstof ook verwyder of mens moet verskillende produkte in die regte volgorde gebruik.
- BLOK
- Hero Member

Gerhard,
Maw as ek jou reg verstaan as die molly uitermatig aanpak kan dit dan wel nadelig wees.
Maw as ek jou reg verstaan as die molly uitermatig aanpak kan dit dan wel nadelig wees.
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
-
Gerard
Virseker. Net soos uitermate koper neerslag in 'n loop. Beide is metale en, alhoewel koper baie meer werkverhard as moly, sal oormatige neerslae dieselfde effek h? as om 'n geweer te skiet met olie of water in die loop. Die wand van die loop sal meegee onder die druk van die koeel wat verbygaan en ongelykmatighede en vergrotings in die boor is die gevolg.
-
Danie Lombard .243
Ek het 'n tyd lank met moly geskiet in my .243
Soos Gergard tereg se, ons by die huis sit veels te veel moly aan die punt, veels te dik. Ek het probleme opgetel met moly. Wil dit nooit weer gebruik nie, nooit weer nie.
Mens sukkel om die moly uit die loop uit te kry. Dit bou erg op in die loop. VARS moelikheid se ekke.
Soos Gergard tereg se, ons by die huis sit veels te veel moly aan die punt, veels te dik. Ek het probleme opgetel met moly. Wil dit nooit weer gebruik nie, nooit weer nie.
Mens sukkel om die moly uit die loop uit te kry. Dit bou erg op in die loop. VARS moelikheid se ekke.
- JACQUES BOTHA
- Hero Member

en jou hande is vuil die heeltyd as jy nie handskoentjies dra nie..
Shoot straight and tell the truth!