Bait vir jakkals?

Post Reply
dehacked
Hero Member
Hero Member

Bait vir jakkals?

Post by dehacked »

Probleem jakkals klim draad en reageer nie op die manne wat roep nie. Ek gaan nou so 'n week op die plaas spandeer en het gedink om te bait en die man in te wag. Hy blyk redelik aktief op 'n spesifieke lyn draad te wees so ek het gedink om pens so km of wat weerskante van skietplek af te sleep en daar af te gooi. Ek wil probeer wegkruip so 150-200m van waar die pens gaan le. Enige tips / advies welkom. Watter tye sal julle voorstel moet ek op die bait wees?
Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
Mac
Hero Member
Hero Member

Re: Bait vir jakkals?

Post by Mac »

Aas vir jakkals is maar hit & miss. Party reageer dadelik, ander vat weke om te kom proe. Wat wel werk is diere wat of deur hulle of kat gedood is, skelm jakkalse kom nie naby iets wat al mens reuk aan het nie, ander sal die aas se wind werk en 'n kans gee. Maak jou maar reg vie lang koue nagte, op jou stand net na diep skemer, en as jou staan plek nie reg is nie, bly maar by die huis. Beste raad is kry sy bly plek, en doen 'n stil jag of dagroep daar.
Occasionally mistaken for a responsible adult

It is funny how much we learn when we forget that we know it all.
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

Soms as die vis nie lekker byt nie, gebruik ons lewende aas. Miskien moet jy dieselfde probeer. (Onthou, ek's 'n leek)
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
GVC86
Full Member
Full Member

Post by GVC86 »

Jean Marais wrote:Soms as die vis nie lekker byt nie, gebruik ons lewende aas. Miskien moet jy dieselfde probeer. (Onthou, ek's 'n leek)
Ek ken ook glad nie jakkals jag nie. Maar die maak vir my sin, weet die greenies gaan nie daarvan hou nie.

Wil graag hoor wat die kenners reken oor hierdie onderwerp van lewendige aas vir jakke.

Sent from my SM-G610F using Tapatalk
dehacked
Hero Member
Hero Member

Post by dehacked »

Dankie vir almal se insette so ver. Ek sal seker 'n hoender of tarentaal kan reel in 'n vanghok as julle reken dit gaan beter werk.
Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
Friedland
Full Member
Full Member

Post by Friedland »

N skaaplam in n hok met die ma naby. Daai lam bler die heelnag

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Henrie_270
Full Member
Full Member

Post by Henrie_270 »

Is daar nog net in die nag op hom geroep? Indien dit die geval is sal ek n dagroep aanbeveel...

Mioiloop
243 win, Howa Varmint, Swarovski z3 4-12x50 BRH
'n Jakkals verloor nie slaap oor die opinie van n skaap nie...
Post Reply