ARBEIDERSBEHUISING
-
naghond
- Full Member

ARBEIDERSBEHUISING
Ek is op soek na goedkoop mobiele behuising vir my werkers.Enige idees of hulp sal waardeer word.
-
Basjan123
- Sr. Member

Re: ARBEIDERSBEHUISING
Wat van n karavaan. Ek sien hier is 'n kontrakteur hier by ons hy doen grondverskuiwing en al sy operateurs slaap op site in ou karavane.
-
naghond
- Full Member

Ja ek weet die ouens gebruik karavane vir werkers wat tydelik in diens is maar dit begin lol as karavane gebruik word op langtermyn vir permanente werkers.Ek soek voorafvervaardige huise wat weer afgebreek kan word.Wil nie permanente strukture op plaas bou nie.
- Rudie
- Hero Member

Naand Naghond, PM my jou nommer. Ek sal Maandag oggend met jou gesêls. Ons bou iets wat dalk kan werk vir jou. Groete Rudie
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
-
naghond
- Full Member

Hallo Rudy
Ek het vir jou my sel.no. gepm.Ek het nie ontvangs op die plaas nie maar jy kan gerus vir my 'n whats app stuur asb. met fotos as jy kan.
Ek het vir jou my sel.no. gepm.Ek het nie ontvangs op die plaas nie maar jy kan gerus vir my 'n whats app stuur asb. met fotos as jy kan.
- BeesBreet
- Hero Member

Wat van containers? Ons moes n container inrig vir beeswagter om by hulle kraal te slaap... net n schlep om hom op lowbed te skuif daarna. 6m container