204 Ruger Varmint - My storie

Post Reply
Frederik
Hero Member
Hero Member

204 Ruger Varmint - My storie

Post by Frederik »

Ek is baie opgewonde oor die nuwe roer wat by my kluis bygevoeg gaan word.
Moet dankie se aan G&G Varminting, Geno wat my gehelp het met 'n barrelled action en mooi pepper laminated Boyds stock.

http://www.howa.co.za/wp-content/uploads/2016/04/howa_varmint_pepper_bl_hb.png

Gaan die lisensie aansoek ingee in die nuwe jaar want dit gaan dalk net wegraak of net in die DFO se kantoor sit tot dan. Kon vir my lekker Nikon Monach scope optel 4-16 x 42 van ander lid op Jaracal en terwyl ek wag vir die lisensie gaan hy gebed en suppressor kry.

Kon al die volgende bymekaar maak.

Harris Bipod 6-9" (Cash Converters glo dit of nie vir 'n bargain)
Lee Collet Die set
32gr VMax kooels

So kort nog net basisse vir die scope, scope kom saam Warne ringe, doppe en natuurlik die lisensie.
Dit gaan my speel/kopskoot geweer wees en natuurlik gaan ek prober gonge skiet by krokodilspruit en die manne met die 338 lapuas wys hoe om dit te doen. :laugh:

Ek sien Impala draai nou match koeels ook nie vir jag bedoel 30gr lyk baie gaaf gaan hulle ook prober teen R150 vir 50 sien ek nie fout nie maar dink ook teen 3600-3800fps behoort hulle seer te maak ook op kleiner goed en sal seker mooi werk vir gonge weet nie of die soliede koeel verskil gaan maak om die gong dalk meer te beweeg nie.
Sal maar so post soos wat dinge vorder en hoop die lisensie kom spoedig het darem ook my Endorsment gekry voor BASA se kantore toegemaak het en dit help ook darem baie.
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Re: 204 Ruger Varmint - My storie

Post by alecjohnson »

Ag maar Baie geluk! Beslis beter om eers te wag tot volgende jaar vir aansoek en ek dink daai impalas gaan mooi gooi!!!
dehacked
Hero Member
Hero Member

Post by dehacked »

Geluk meneer. Uit my ondervinding maak spartans minder skade op 'n gong. Sal graag wil hoor wat doen die brass tipe koeels.
Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Aaitsa baie geluk
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

dehacked wrote:Geluk meneer. Uit my ondervinding maak spartans minder skade op 'n gong. Sal graag wil hoor wat doen die brass tipe koeels.
300WM met 180gr peregrine het net goue spatsels op my gong gelos op 200m selfde met 300gr impala op 100m op gong geen probleem nie. glo regtig nie dat 204 'n gong uitmekaar sal blaas nie ;) nie met enige tipe koeël nie
dehacked
Hero Member
Hero Member

Post by dehacked »

Goed om te weet. Ek was bietjie haastig met die laaste boodskap. Wou eintlik se minder skade as lood kern koeels.
Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

Geluk maat. Daar is darem niks so mooi soos 'n nuwe HOWA nie, maak nie saak watter kaliber dit is nie.
Geniet hom!!!
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Dankie dink self die roer gaan barshou skiet vragie vir die wat dalk sal weet dal ek aan Chasa se sport skiet kan deelneem omdat die kaliber kleiner as .22 is as ek die reels so lees val die geweer nie in enige kategorie nie.
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Sopas my scope opgetel by Postnet dink hy gaan baie lekker werk met die 204 Ruger. Dankie aan Toitjie vir die plaas van jou advertensie en die netjiese verpakking waarmee jy die scope gestuur het.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Vrydag die 26ste weer kans gekry om die 204 weer te gaan skiet het laas einde Augustus met hom geskiet. Het dit vreeslik baie geniet het vroeg by Krokodilspruit uitgekom om wind te vermy maar die wind was klaat daar het op 200 en 300 meter gespeel en kon die 500 meter gong ook paar keer klap.

Toe die wind gaan lé het kon ek die prag groep op 200 meter kry net onder 9mm drie skote baie gelukkig en dit is net met begin ladings wat nog nie op spoed is nie. Harsloop huidiglik net oir 3700fps en wil graag by 3940fps uitkom en hopelik minder moeilikheid met wind kry. Ook die eerste keer met die mildot gespeel en uitgewerk waar om te hou om die 500 meter gong te skiet nie dat die 32gr koeltjie die gong nou regtig laat lui nie. :laugh:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply