Boerewors resep
- Johan7
- Full Member

Boerewors resep
Gee dan daar 'n lekker boerewors resep manne! Ek soek 'n skoon boerwors : geen ge-tamatie; of kerrie-; of kaas-; of knoffel-; of iets van die aard nie, net 'n skoon boerewors waarmee ek my gaste se voete onder hulle kan uitslaan. Ek is al so moeg vir "lawwe" boerewors wat na niks smaak nie. Ek wil so 30kg maak, so hy moet kan goed vries vir tot so ver as 6 maande as dit moet.
" Someone once asked me if I had a favorite distance. My answer was easy: The closer the better" - Chris Kyle, American Sniper
- Chris (vdB)
- Hero Member

Re: Boerewors resep
Hi Johan
Ek het onlangs weer n' bach gemaak wat mooi gekom het. Pak Oumas Boerewors spice van Crown. Dan gooi ek nog n' koppie fyn koljander by, want ek hou van baie koljander smaak in wors en van die 2 liter water wat moet by kom gooi ek n' groot bottel Worshester sous by en die res water. 21kg vleis en 9 kg brisket vet
Ek het onlangs weer n' bach gemaak wat mooi gekom het. Pak Oumas Boerewors spice van Crown. Dan gooi ek nog n' koppie fyn koljander by, want ek hou van baie koljander smaak in wors en van die 2 liter water wat moet by kom gooi ek n' groot bottel Worshester sous by en die res water. 21kg vleis en 9 kg brisket vet
BRNO - ZKK600 - 30-06
HOWA - 243 AI Varminter
HOWA - 22-250 AI Varminter
BRNO - O/U ZH303 -12 boor
BRNO - .22 Mod 2
CZ P10C - 9mm
HOWA - 243 AI Varminter
HOWA - 22-250 AI Varminter
BRNO - O/U ZH303 -12 boor
BRNO - .22 Mod 2
CZ P10C - 9mm
- Chevvy SS
- Hero Member

Re: Boerewors resep
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.