Yes manne, ek soek asb raad met verkykers! Ek kyk maar na Nikon want dis al wat ORMS verkoop. (ORMS is 'n optics winkel in die kaap waar ek BAIE afslag kan kry).
Ek het maar gehoor dat die Nikon Monarch range die beste is toe kyk ek na hierdie meneer:
https://www.ormsdirect.co.za/binoculars ... binoculars
Wat dink julle?
Dok, tripod, julle manne ken mos hierdie goed.
Groete
Binoculars!?
- Gerhard
- Hero Member

Re: Binoculars!?
Vir wat wil jy die verkyker gebruik?
As dit vir jag en algemene gebruik is kyk na die 8 x 42 of 10 x 42 Nikon Monarch.
Het beide gebruik en baie gelukkig met die verkykers.
As dit vir jag en algemene gebruik is kyk na die 8 x 42 of 10 x 42 Nikon Monarch.
Het beide gebruik en baie gelukkig met die verkykers.
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Battlefields of the Escarpment
- GreyGhostGear
- Hero Member

Alwyn,
Jy sal nie 'n fout maak met die Monarchs nie, daai plek (ORMS) se pryse lyk goed. Dink ek het 2 jaar terug R500 meer vir die 10x42 betaal
Cheers.
Jy sal nie 'n fout maak met die Monarchs nie, daai plek (ORMS) se pryse lyk goed. Dink ek het 2 jaar terug R500 meer vir die 10x42 betaal
Cheers.
- tripodmvr
- Administrator

As jy jou geld verdien met 'n instrument dan soek jy iets wat baie duursaam is en die stampe en stote kan verduur. As dit vir sport en ontspanning is in so 5 na 10 gevalle per jaar en jy verdien 'n normale salaris is die nikons, asahi pentax ens. goed genoeg.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
.::Alwyn-U::.
- Hero Member

Yes gerhard, dit is maar vir werk ja, jag..
Tripod dit is hoe ek 'n goeie deel van my geld verdien, maar ek het nie geld vir 'n zeiss nie en as ek hom stamp wil ek nie huil die aand nie! Toe dink ek maar Nikon Monarch is die beste kombinasie van geld en waarde op die oomblik!
thanks vir die raad manne!
Tripod dit is hoe ek 'n goeie deel van my geld verdien, maar ek het nie geld vir 'n zeiss nie en as ek hom stamp wil ek nie huil die aand nie! Toe dink ek maar Nikon Monarch is die beste kombinasie van geld en waarde op die oomblik!
thanks vir die raad manne!
- Spanner
- Hero Member

Ek het gister hier in Holland vir my die Nikon Monarch 10x42 gekoop, en ek is heeltemal tevrede. Die beeld is uitstekend en die ding voel "reg" in my hand. Ek het my laaste spaargeld vir hom gebruik en het 260 Euro (R2600) betaal. Ek kan nie wag om hom in die veld te toets nie. Ek wou 'n Steiner gekoop het maar hy kos hopeloos te duur vir die hoeveelheid kere wat ek hom gaan gebruik. Eina... ek is nie so finansieel sterk om dit te kan absorbeer nie !
Ek sal dalk, as ek dit alles MOET oor doen, eerder die 10x36 koop net omdat hy fisies kleiner en makliker hanteerbaar is en stoor. Maar ek is heeltemal tevrede met die Monarch.
Ek sal dalk, as ek dit alles MOET oor doen, eerder die 10x36 koop net omdat hy fisies kleiner en makliker hanteerbaar is en stoor. Maar ek is heeltemal tevrede met die Monarch.
Derik Strydom
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
-
.::Alwyn-U::.
- Hero Member

Thanks spanner vir die raad, klink my ek is op die regte pad!