Meeste jakkalse in dagroep geskiet

Dagroep stories en vrae/ Day Calling stories and questions
Post Reply
Adaan
Full Member
Full Member

Meeste jakkalse in dagroep geskiet

Post by Adaan »

Dag se
Sal graag wil weet wat die meeste jakkalse is wat al met n dagskiet geroep en geskiet is,asook van hoeveel staan plekke?
  Groete
BLOK
Hero Member
Hero Member

Re: Meeste jakkalse in dagroep geskiet

Post by BLOK »

Vra vir Piet Breedt ek verneem hy het een nag massa moord gepleeg

Blok
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"

204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
sakkievanheerden
Full Member
Full Member

Post by sakkievanheerden »

Adaan
Ek was gelukkig gewees om met my eerste middagroep n mooi stel jakkalse te kon skiet van een roepplek af,as ek reg kan onthou was dit laas jaar in April rond.Ek onthou ek het kos vir omtrent halfuur gespeel toe mooihuil en hulle het my dadelik geantwoord.Na rukkie se stilte het eers die teef opgedaag,haar geskiet,ruk weer in stilte gewag en baklei gespeel en sommer gou het die reun ingestorm gekom.Ek onthou Freddie 101 en sy vrou het die middag van Bloemf af gekom met hul dogter se graadeplegtigheid toe bel ek hom nog uit die veld om te vertel van my geluk,dit was op n plaas van ons tussen Hofmeyer en Tarkastad.Freddie het my toe daar lans die pad gekry om na die jakkalse te kyk
Groete
Sakkie van Heerden
Adaan
Full Member
Full Member

Post by Adaan »

Sakkie
Het self nog net ses dag roepe gedoen was met vier suksesvol en kon nog nooit meer as een op n slag skiet nie,bygese die meeste stands wat ek al  op n dag gemaak het was twee.
Sal graag by Jaracal wil hoor hoeveel hy al met n dagroep kon skiet,hy was op n tyd besig om te eksperimenteer met uitsluitlik dagroep!!
Groete
Roelo
Full Member
Full Member

Post by Roelo »

My meeste op een plek was 3 dood 1 gemerk
Geweldig man Geweldig
Louw15
Newbie
Newbie

Post by Louw15 »

Sakie

Ek kom van die hofmeyr omgewing af en het naby leeukop gejag en 4 gekry
op een staanplek het 2 uure net gesit en rond gekyk het hasie combo bigen                                                                                                          en binne 1ste 20min het ek n reun geskiet na 5min stilte het ek nog
n jong reun na daai skoot het 15min gewag toe mooihuil gespeel en toe kom       
daar n groot reun en teef ingekom en het hule ook gerol en hoor by n oom
wat daar bly se daar is nog n groot teef wat daar rondloop so sal nog gaan
draai maak daar.
cassie_calvinia
Hero Member
Hero Member

Post by cassie_calvinia »

verskil die geluide wat jul in dag gebruik, van die in die nag. en, roep jy dieselfde, meer,of minder(geluide)
HOU HOM DAAI DIKTE
Danie01
Hero Member
Hero Member

Post by Danie01 »

Cassie

Die manne gaan jou almal se jy moet die search funksie gebruik en nie die topic verander nie. Daar baie inligting onder dagroep. Ek self wil ook weer daardeur lees om n bietjie opteskerp. Vertrou jy sal baie inligting daar kry.hoop dit help.

Groete
Danie
Vaalboer
Full Member
Full Member

Post by Vaalboer »

Nou nie dagroep nie, maar vriend van my het een middag in Maartmaand in Lichtenburg omgewing gaan voorsit by spilpunte om vlakvarke te skiet wat skade maak. Skiet toe 4 jakalse voor sononder. Hulle roep nie maar skiet gereeld jakalse terwyl hulle vir die varkies wag deur net voor te sit. Tussen 16:00 en 18:00 skat ek. Hulle skuif nie rond nie en sit net op 1 plek. Hulle skiet met kd's...
Happiness is... a warm gun!
cassie_calvinia
Hero Member
Hero Member

Post by cassie_calvinia »

danie, ja man, jammer. het dit gaan lees nadat ek die post geplaas het. ek dink net 'n mens moet dalk jou dagroepe verander van nag roep. netnou assosieer die slmes jou nagroep met jou, en jou ligte.
HOU HOM DAAI DIKTE
Post Reply