Iets einaardigs?

Post Reply
vbd
Full Member
Full Member

Iets einaardigs?

Post by vbd »

Ek sien die laaste paar maande iets baie snaaks. Die jakkalse wat ek skiet en daar in die veld los word gevreet. Al die jare is dit die norm dat daai jakkals le en vrot tot daar net hare oorbly, maar niks raak aan hom nie.

Word ook verskillend gevreet. Partykeer binnegoed en nou die laaste een sommer kop, ribbes en blaaie!

Het iemand dit al teegekom?
Geno
Administrator
Administrator

Re: Iets einaardigs?

Post by Geno »

Bruin hiena hou van jakkals opvreet. Ons sien die laaste 2 jaar meer bh's as ooit tevore.
Goed, beter, 6millimeter!
Philip_R
Hero Member
Hero Member

Post by Philip_R »

Geno, vang hulle nie ook skape nie? Is hulle n beskermde spesie?
As jy nie iets met "Force" regkry nie, Gebruik jy nie genoeg "Force" nie....
Musgrave 375 H&H,
Howa .308 Win
Krico 223 Rem
RUPERT
Hero Member
Hero Member

Post by RUPERT »

Sal n jakkals n ander jakkals eet as hy hom ddod in die veld vind
savage(P Coetzer)
Hero Member
Hero Member

Post by savage(P Coetzer) »

Hulle vang lammers ja. Het self al gesien waar hulle verse wat kalf se kallers direk na kalf vang.
BeesBreet
Hero Member
Hero Member

Post by BeesBreet »

Hulle sterk kalwers ook... Is beskerm ja
BeesBreet
Hero Member
Hero Member

Post by BeesBreet »

BeesBreet wrote:Hulle sterk kalwers ook... Is beskerm ja
"Hulle vang sterk Kalwers ook"

Kraaie by my pik pik aan dooie jakkals...
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

RUPERT wrote:Sal n jakkals n ander jakkals eet as hy hom ddod in die veld vind
ek het al jakkalse uitgegooi op n vreetplek ......week later was die jakke on aangeraak, en maand later net hare....geen versteuring aan die jakke nie....
Dalk nie aan hulle gevreet deur ander nie omdat voerplek genoeg kos voorsien..dalk sal hy aan hom vreet as nood druk...

so 3 weke terug vlekke 5 innie veld gelos,,,5am volgende oggend gaan soek.....niks, skoonveld, weg, oppelalla... dalk BH
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Wayne
Hero Member
Hero Member

Post by Wayne »

Nothing eats them here, can,t blame any animal either.
hebron
Full Member
Full Member

Post by hebron »

Bosvarke sal ook aan jakkalse vreet
Freddie101
Hero Member
Hero Member

Post by Freddie101 »

Rooijakkalse eet aan ander rooijakkalse as daar baie is. Self 1 se voet in maag van geskiete een gekry.
Swartsak
Newbie
Newbie

Post by Swartsak »

Ek hoop nie ek dwaal teveel vanaf die onderwerp, maar om te beaam wat Geno sê het die volgende met my gebeur:

Ek het 'n paar jaar terug 6 jakkalse op een roepplek geskiet waar spasie baie beperk en die grond ongelyk was. Daar was op plekke digte bosse en 'n klein klofie. Ek kon dus nie oral of baie vêr sien nie, maar dit was die enigste staanplek beskikbaar. Tussendeur die jakkalse het ek ook 'n bruin hiëna ingeroep. Ek het later opgepak en al die jakkalse in verskillende rigtings gaan haal, maar kon slegs 5 uit die 6 kry. Die een wat ek nie kon kry nie is in 'n oop kol geskiet. Die jakkals was besig om weg te beweeg en weens lang gras en 'n ronding in die tipografie bietjie nader aan die bakkie kon ek net sy kop sien. Noodgedwonge is jakkals in die kop geskiet nadat hy gestop is op ongeveer 70m. Die plek waar die jakkals gestaan het is vinnig gevind, maar daar was slegs 'n plas bloed en harsings. Ons kon nie verstaan hoe die jakkals verdwyn het nie... Na so 20 minute se soek het ek tou opgegooi. Met my aankoms by die bakkie het die plaas se verteenwoordiger weer die hiëna opgemerk. Ons het na mekaar gekyk en saam dieselfde vraag gevra... Ek het dadelik een van die jakkalse gevat en so 80m vanaf die bakkie neergesit. Die hiëna het weggehardloop terwyl ek gestap het, maar vinnig teruggekeer nadat ek die bakkie bereik het. Sy (mens kon deur die teleskoop spene opmerk) het versigtig die jakkals genader en opgetel. Dit, tesame met 2 ratels wat 'n jong ystervark jag, was 'n verskynsel op 'n staanplek wat ek nie vinnig sal vergeet nie.
Post Reply