simbra bulletjies te jag (Hennenman)

Post Reply
stan man

simbra bulletjies te jag (Hennenman)

Post by stan man »

2 bulletjies (simbra) te jag. R39/kg karkas gewig. 230-260kg per karkas Sluit slag en verkoeling en transport met die jag in. Vat alles. sny van kuip ingesluit. Ongelukkig geen onderdak verblyf beskikbaar nie. Maar bring n tent en ons kamp. Moet nie boodskap stuur nie. Bel 0797151043 beskikbaar vanaf more.
FHM
Hero Member
Hero Member

Re: simbra bulletjies te jag (Hennenman)

Post by FHM »

Stanman, skeer jy nou gek hierso...? ++>: enigste Simbrah wat ek ken is n bees maat???
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Dolf014
Hero Member
Hero Member

Post by Dolf014 »

FHM, nee Stan Man het vorige jaar ook bees laat jag.

Stan Man; julle moet hierdie jaar net daai karkasse vinniger in die koelkamer kry. ;D

Ek kan onthou julle het vorige jaar bietjie skade gehad met die vleis.

Geniet dit.
Skiet met 308 Voere (erf stuk) ons loop al 40 jaar saam.
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Nee regtig, nog nooit van-me-lewe van beesjag gehoor nie - weet van die d..nners raak vrek wild - al Afrikaner so wild soos Paris Hilton op n koffie-tafel gesien daar in Vryburg se wereld, maar nog nooit van beesjag self gehoor nie. Is dit algemeen deesdae oorkant die draad?
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Silent Hunting
Hero Member
Hero Member

Post by Silent Hunting »

FHM,

Ek praat onder koreksie, maar ek en Jean het 1ste 2 geskiet 2 jaar gelede. Skote het geloop op so 100m. Hy behoort nog op Youtube te wees. Poor Mans Buffalo Hunt of so iets.

Groete,

Henk
CZ 200 PCP, .22 Bruno, .222 BSA, 6mmSLR, 6.5SLR, 22-250 Howa, Paar 6.5 creeds, 9mm CZ P7, ens
E-mail: henk@silenthunter.co.za
Tel 0810185444
Facebook: Silent Hunter KD
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Vleisskade - beenvrot - sny boude en blaaie en hang dan in koelkamer wat goed koud is. Vleis moet vinnig afkoel.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Silent Hunting
Hero Member
Hero Member

Post by Silent Hunting »

En dit is nog lekker warm as hulle nou een of ander tyd wou gaan. Vat ook nie 5min om 'n bees te slag nie.

Wees egter nie bevrees nie, Stan maak uit van wat hy doen.
CZ 200 PCP, .22 Bruno, .222 BSA, 6mmSLR, 6.5SLR, 22-250 Howa, Paar 6.5 creeds, 9mm CZ P7, ens
E-mail: henk@silenthunter.co.za
Tel 0810185444
Facebook: Silent Hunter KD
Dimitri
Hero Member
Hero Member

Post by Dimitri »

Just make sure your definition of "hunt" is aligned with the "hunting" of these animals.
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Dimitri, I think everyone knows what type of hunt this is sold for.
Meat prices are rocketing to shoot your own semi wild is more fun than buying from the shop don't you think?

Or is there ethical rules now to shoot your own beef which I don't know about?
What's next a wild chicken hunt the ethical way?
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Hier is die clip
https://www.youtube.com/watch?v=fSR3pspbNuk

Soos gese - die bees lyk nie 'wild' vir my op die clip nie.
Wel, dis debateerbaar of mens dit jag kan noem - persoonlik sou ek se dis bees skiet - maar dis net my opinie - en n absolute leek s'n daarby!

Of die bees nou op 10 m met n .22 voor die kop geskiet word of op 150 m met n 375 maak seker nie saak nie - dis vir eie gebruik en die dier word tog vinnig gedood.
Last edited by FHM on Thu Feb 11, 2016 11:29 am, edited 1 time in total.
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Francois

Jy moenie fout maak nie, hierdie bees raak kwaai wild en die rede hoekom hulle gejag/ skiet word is omdat hulle nie in kraal gejaag kan word nie. Dis ook niks snaaks om hulle vandag te sien en more 2 plase verder eers weer te kry nie. Jy kom ook nie binne 'n naby genoeg afstand aan hulle om met .22 te skiet nie. Hierdie 2 het betreklik maklik en vinnig gegaan alhoewel hulle ook nie meer in die kamp was waar hulle die vorige middag was nie. Stefan en sy makkers se beeste was ook baie moeilkikker en wilder as hierdie 2.

Glo vir my as die skiet verby is, is die pret ook verby. Daai is werk en beesslag in die somer moet met redelike spoed gebeur.

Groete
Jaco
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Jakkalsgat wrote:Francois

Jy moenie fout maak nie, hierdie bees raak kwaai wild en die rede hoekom hulle gejag/ skiet word is omdat hulle nie in kraal gejaag kan word nie. Dis ook niks snaaks om hulle vandag te sien en more 2 plase verder eers weer te kry nie. Jy kom ook nie binne 'n naby genoeg afstand aan hulle om met .22 te skiet nie. Hierdie 2 het betreklik maklik en vinnig gegaan alhoewel hulle ook nie meer in die kamp was waar hulle die vorige middag was nie. Stefan en sy makkers se beeste was ook baie moeilkikker en wilder as hierdie 2.

Glo vir my as die skiet verby is, is die pret ook verby. Daai is werk en beesslag in die somer moet met redelike spoed gebeur.

Groete
Jaco
Nee ek hoor jou Jaco en ek het dit nie geweet nie, dankie maat. Soos vroer in die pos gese het ek nog nooit van beesjag/skiet soos hier geadverteer en op die clip gehoor of gesien nie, so ek kan na regte my glad nie uitlaat hieroor nie want ek weet NIKS hiervan nie. Dis net as mens na die clip kyk - en ek dink dis dalk Dimitri se argument ook, dat daar nie op Youtube feite gegee word soos jy nou vir my gegee het nie - so dit kan sekerlik n hewige meningsverskil tussen baie partye veroorsaak of daai bees nou gejag word of net geskiet word.

Jammer vir die hijack stan man ;)
Last edited by FHM on Thu Feb 11, 2016 11:28 am, edited 1 time in total.
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

Dimitri wrote:Just make sure your definition of "hunt" is aligned with the "hunting" of these animals.
Why? You have a right to your opinion, but creating an ethical issue out of every hunt is becoming a real pain in the ...

Book the hunt if you want but don't hijack Stan man's hunt because you want to walk and stalk a bulletjie that is not fenced in.
Dimitri
Hero Member
Hero Member

Post by Dimitri »

sako 30-06 wrote: Why? You have a right to your opinion, but creating an ethical issue out of every hunt is becoming a real pain in the ...

Book the hunt if you want but don't hijack Stan man's hunt because you want to walk and stalk a bulletjie that is not fenced in.
Sako, see hijack thread.
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

Silent Hunting wrote:FHM,

Ek praat onder koreksie, maar ek en Jean het 1ste 2 geskiet 2 jaar gelede. Skote het geloop op so 100m. Hy behoort nog op Youtube te wees. Poor Mans Buffalo Hunt of so iets.

Groete,

Henk
Dis einste daai Henk. Gaan ons weer so maak??
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau »

As ek naby was het ek gekom, so lus vor veldbees brisket met morsige geelvet om te rook my tong sleep al.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

tau wrote:As ek naby was het ek gekom, so lus vor veldbees brisket met morsige geelvet om te rook my tong sleep al.

Jou tong sleep nog van daai trip op die see - golfgriep is n woer!!! ++>:
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Was ek, Hennie en Marc nie eerste daar nie??
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

ps, kyk nou julle video,,,,,ons trop het nie so stil gestaan nie, was heeltyd 'n klein stampede....
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Cobus(Cobb) wrote:Was ek, Hennie en Marc nie eerste daar nie??
Cobus

Julle was eerste op die plaas waar julle geskiet het maar ons was op ander plaas rondom 14 feb dieselfde jaar waar Henk en Jean 2 bulle geskiet het.
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!

Groete
Jaco Stander
Charles.308
Sr. Member
Sr. Member

Post by Charles.308 »

Manne, ek was al op 3 beesjagte, dit is nou as die beeste in die berg nie kraal toe wil gaan nie en as jy nie daai bees vinnig keer nie , word die ander ook vinnig wild en glo my dit is nie so maklik nie as daai bees eers begin hardloop stop hy nie sommer nie of as daar bos is hardloop hy nie om bos nie maar deur bos.
Wil ook net byvoeg daar is slagpale wat van die beeste met airgun (handel wat skerp pen skiet)en as dit nie werk nie gebruik hulle n .22 pistool.
Groete
Charles
Post Reply