Hierdie kan mos nie reg wees nie?????

Vra jou vraag hier en ons verwys dit na kundiges of hoor wat ander ons meedeel.
Post Reply
Jaco V
Sr. Member
Sr. Member

Hierdie kan mos nie reg wees nie?????

Post by Jaco V »

Hello almal
Baie van julle sal bewus wees dat ek oor die afgelope 2 maande probeer om n verskiet lading vir my Vektor K98 .300H&H te ontwikkel. Maar ek kry maar net nie n lading wat konstant onder 1MOA groepeer nie.
Vir jag is die wapen heeltemal voldoende maar nie vir Gonge skiet op verder afstande nie.
Gister, uit radeloosheid en frustrasie besluit ek toe om die geweer boude en blaaie te maak om te kyk of die glass bedding wat ek laat doen het (10 jaar gelede) nie intussen gebreek het of so iets wat moontlik kan verduidelik hoekom ek swak groepe kry nie.
Ek sien to wel die volgende, soos op die fotos, nou ek is nie n wapensmid nie, maar is die recoil lug nie veronderstel on die lug bolt te "engage" met meer as 1 of 2 tiendes van n mm nie?

Op die fotos sal julle blink merkies op die skerp hoek van beide die recoil lug en lug bolt in die kolf sien, dis al "engagement"tussen die recoil lug en lug bolt. Boonop is dit nie eers eweredig oor die volle lengte van die recoil lug nie.

My vraag, Kan hierdie my groepering beinvloed en by wie laat doen ek die job oordentlik oor.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Groete
Jaco

CZ 416 Rigby, Vektor 300H&H, Sako 222 Rem, Howa 6.5Creed, Walther KKM .22, Walther KK300 .22, Mauser Obendorf .22, Anschutz Mod54 .22, Beretta SV10 and Ruger Speedsix.357
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Re: Hierdie kan mos nie reg wees nie?????

Post by 243Songdaug »

Jaco, dit sal versekr 'n invloed hê op jou groeprings. Die pakking is reeds 10 jaar oud en het heel moontlik al oor die jare gekrimp, vervorm en getrek agv omgewings toestande en ook veranderinge in jou kolf se hout.

Dit sla roed wees om hom te vervang - wie ek sal aanraai om dit vir jou te doen kan ek jou ongelukkig nie mee help nie.

Groete
Jaco Goosen
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

As jy naby Roodepoort is, kan jy vir Chrisjan hier op die forum nader vir die pakking. Hy het my een geweer gedoen en ek is baie tevrede.
Goed, beter, 6millimeter!
henning
Hero Member
Hero Member

Post by henning »

Kan nie mooi sien nie maar dit lyk of die pakking aandag nodig het.

Groete
Henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

Ja nee,stem Chrisjan se pak van aksies is van die beste wat ek al gesien het. Nog net een ander man gesien wat ook geweer so kan pak soos Chrisjan en dit is Boomslang

Groete
Jan
Jaco V
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jaco V »

Baie dankie vir die info manne. Kan iemand dalk vir my Chrisjan se nommer PM?
Baie dankie
Groete
Jaco

CZ 416 Rigby, Vektor 300H&H, Sako 222 Rem, Howa 6.5Creed, Walther KKM .22, Walther KK300 .22, Mauser Obendorf .22, Anschutz Mod54 .22, Beretta SV10 and Ruger Speedsix.357
Venna 300 H&H
Newbie
Newbie

Post by Venna 300 H&H »

Jy praat niks, het jy die gun toe laat pak en wat is jou groepeering nou, is baie nuuskierig.
Post Reply