Varswater Hengel in die Kaap

Any freshwater fishing stories here/ Enige varswater hengel stories hier.
Post Reply
Robin
Jr. Member
Jr. Member

Varswater Hengel in die Kaap

Post by Robin »

Middag Almal

Hoeveel van julle is hier op die forum wat in die Wes-Kaap varswater hengel? Ek is opsoek na n ordentlike dam hier met groot vis. Die meeste plekke het klein vissies en die wat wel groot vis hou, moet jy n lid wees van n klub.

Dit sal lekker wees om te hoor waar hengel almal en hoe lyk die vis. Dis altyd ook lekker om saam met n paar mense te gaan hengel en nuwe gesigte te ontmoet.

Hoor graag van julle.

Groete
BORN TO HUNT, FORCED TO WORK
musgrave270
Hero Member
Hero Member

Re: Varswater Hengel in die Kaap

Post by musgrave270 »

Ons het n klomp jare terug by Zeekoeivlei dam SA's gehengel. Ek weet nie of dit oop is vir die publiek nie maar daar is groot vis in daai dam
regal
Full Member
Full Member

Post by regal »

dit is nou wel n entjie se ry maar elandsbaai se vlei is n mekka vir karp. Jy raak later moeg van aas aansit. Somer is ook die regte tyd as die vlei nie so vol is nie.
francois
Robin
Jr. Member
Jr. Member

Post by Robin »

Hi Musgrave

Zeekoei is nie meer wat dit was nie, hulle het so jaar of twee terug die dam met n net gesleep. Daar is baie vis maar baie klein. Daar is wel nou en dan n grote wat uitkom mar dan werk jy vir hom en veiligheid is ook maar n problem.
BORN TO HUNT, FORCED TO WORK
henning
Hero Member
Hero Member

Post by henning »

Ek het n week gelede in die rivier onder die Citrusdal dam gaan vis vang en die bass het goed gebyt. Karp was n problem maar ek aanvaar dat die water nog te koud is.
Ek dink dat as jy wil lekker visvang in die Kaap moet jy bereid wees om n entjie te ry of is ek verkeerd?

Groete
Henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
musgrave270
Hero Member
Hero Member

Post by musgrave270 »

Robin wrote:Hi Musgrave

Zeekoei is nie meer wat dit was nie, hulle het so jaar of twee terug die dam met n net gesleep. Daar is baie vis maar baie klein. Daar is wel nou en dan n grote wat uitkom mar dan werk jy vir hom en veiligheid is ook maar n problem.
Dis hartseer. Ons het baie groot karpe daar gevang. Was nie snaaks as n 30 vis net gemiddeld tussen 70 en 90kg geweeg het nie
Friedland
Full Member
Full Member

Post by Friedland »

Ek self is bietjie skrikkerig vir veiligheid deesdae by Zeekoei
Post Reply