Middag Almal
Hoeveel van julle is hier op die forum wat in die Wes-Kaap varswater hengel? Ek is opsoek na n ordentlike dam hier met groot vis. Die meeste plekke het klein vissies en die wat wel groot vis hou, moet jy n lid wees van n klub.
Dit sal lekker wees om te hoor waar hengel almal en hoe lyk die vis. Dis altyd ook lekker om saam met n paar mense te gaan hengel en nuwe gesigte te ontmoet.
Hoor graag van julle.
Groete
Varswater Hengel in die Kaap
- Robin
- Jr. Member

Varswater Hengel in die Kaap
BORN TO HUNT, FORCED TO WORK
- musgrave270
- Hero Member

Re: Varswater Hengel in die Kaap
Ons het n klomp jare terug by Zeekoeivlei dam SA's gehengel. Ek weet nie of dit oop is vir die publiek nie maar daar is groot vis in daai dam
-
regal
- Full Member

dit is nou wel n entjie se ry maar elandsbaai se vlei is n mekka vir karp. Jy raak later moeg van aas aansit. Somer is ook die regte tyd as die vlei nie so vol is nie.
francois
- Robin
- Jr. Member

Hi Musgrave
Zeekoei is nie meer wat dit was nie, hulle het so jaar of twee terug die dam met n net gesleep. Daar is baie vis maar baie klein. Daar is wel nou en dan n grote wat uitkom mar dan werk jy vir hom en veiligheid is ook maar n problem.
Zeekoei is nie meer wat dit was nie, hulle het so jaar of twee terug die dam met n net gesleep. Daar is baie vis maar baie klein. Daar is wel nou en dan n grote wat uitkom mar dan werk jy vir hom en veiligheid is ook maar n problem.
BORN TO HUNT, FORCED TO WORK
-
henning
- Hero Member

Ek het n week gelede in die rivier onder die Citrusdal dam gaan vis vang en die bass het goed gebyt. Karp was n problem maar ek aanvaar dat die water nog te koud is.
Ek dink dat as jy wil lekker visvang in die Kaap moet jy bereid wees om n entjie te ry of is ek verkeerd?
Groete
Henning
Ek dink dat as jy wil lekker visvang in die Kaap moet jy bereid wees om n entjie te ry of is ek verkeerd?
Groete
Henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
- musgrave270
- Hero Member

Dis hartseer. Ons het baie groot karpe daar gevang. Was nie snaaks as n 30 vis net gemiddeld tussen 70 en 90kg geweeg het nieRobin wrote:Hi Musgrave
-
Friedland
- Full Member

Ek self is bietjie skrikkerig vir veiligheid deesdae by Zeekoei