Nog 'n dagroep gelukkie
- frinam
- Sr. Member

Nog 'n dagroep gelukkie
Naand almal, namiddag die jong bulletjie ingeroep met Javelina op my eie plaas. Gewig: 7,8 kg, pens leeg, ouderdom: 1-2 jr.
[img width=560 height=420]http://i922.photobucket.com/albums/ad64 ... M_0920.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i922.photobucket.com/albums/ad64 ... M_0921.jpg[/img]
Duitswes groete-Frinam
[img width=560 height=420]http://i922.photobucket.com/albums/ad64 ... M_0920.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i922.photobucket.com/albums/ad64 ... M_0921.jpg[/img]
Duitswes groete-Frinam
Don't pick a fight with an old man. If he is too old to fight, He'll just kill you.
- Kalahari
- Hero Member

Re: Nog 'n dagroep gelukkie
Naand oom Frikkie
Baie mooi, ek sal moet plan maak om iewers uit te kom om vlekkies te gaan jag, aangesien hier nie by my is nie, my lus om hulle skiet is hemelhoog!!
Ek het darem laasweek 'n gemsbok en 6 springbokke geskiet wat die opening vir die jag was vir die winter, so bietjie die bokkoors onder beheer probeer kry voor die groot jagte begin. Oom moet maar die vlekkies looi, hou baie van die kopskoot
Groete
Kalahari
Baie mooi, ek sal moet plan maak om iewers uit te kom om vlekkies te gaan jag, aangesien hier nie by my is nie, my lus om hulle skiet is hemelhoog!!
Ek het darem laasweek 'n gemsbok en 6 springbokke geskiet wat die opening vir die jag was vir die winter, so bietjie die bokkoors onder beheer probeer kry voor die groot jagte begin. Oom moet maar die vlekkies looi, hou baie van die kopskoot
Groete
Kalahari
- frinam
- Sr. Member

More Kalahari, hier in ons omgewing het die jagseisoen ook op hoe noot afgeskop. Baie manne sal jou beny om te hoor dat jy nie jakke op jou plaas het om te roer nie, ek dink daar sal baie van die manne wees(plaaslik en in die RSA), wie met groot graagte 'n paar stelle sal afstaan om jou 'n kans te gee om in oefening te kom
Mooi naweek-Frinam
Don't pick a fight with an old man. If he is too old to fight, He'll just kill you.
- tafjak
- Global Moderator

Frinam
Mooiloop
...........Ja nee, jy is weer kookwater vanoggend! Mooiman!ek dink daar sal baie van die manne wees(plaaslik en in die RSA), wie met groot graagte 'n paar stelle sal afstaan om jou 'n kans te gee om in oefening te kom
Mooiloop
Mooiloop en Geseende Kersfees!
- Biker
- Hero Member

Ou FRik
Pragtige skooitjie daai. Wys jou hoe sinkers gooi n man se oog regkry.
Biker
Pragtige skooitjie daai. Wys jou hoe sinkers gooi n man se oog regkry.
Biker
- BLOK
- Hero Member

Mooi man en lyk my hyt n lekker kopseer gekry
Blok
Blok
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
- frinam
- Sr. Member

Manne, dagroep jakke se skietafstand is darem nie naastenby so ver(normaalweg) soos die nagskietery nie, so die rakkertjie het darem so op 170m vasgesteek en toe koets geklim. Kon nie help om hom met waardigheid te probeer "cancel" nie, staan dan so mooi vir die "oubaas en kyk
, die ene onskuld!!!
. Mooi naweek aan almal, Duitswes groete-frinam
- Kalahari
- Hero Member

Middag manne
Ja nee, oom Frikkie, dit is nou seker maar die geluk by die ongeluk om nie vlekkies te he nie.
. Ek sal maar my tanne slyp op die groukatte en vlekkie se kleinboetie. Het vanoggend uierooie uitgehaal en daar was vyf ooie se uieres wat styf was. maw, lammers is weg, opgevreet ens. Gaan vanaand daar loop jag en kyk wie kry ek. Baie klein lammertjies wat ma's roep.
Mooi dag
Kalahari
Ja nee, oom Frikkie, dit is nou seker maar die geluk by die ongeluk om nie vlekkies te he nie.
Mooi dag
Kalahari
- PITSMIT
- Hero Member

frinam
hoe het hy gehoor jy roep hom sy ore werk dan nie
;
hoe het hy gehoor jy roep hom sy ore werk dan nie
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
- Freddie101
- Hero Member

-
britsman
- Hero Member

Well done Frikkie,
cheers,
ou brits
cheers,
ou brits
If guns are outlawed. Only outlaws will have guns.