Dit is vir my logies om nie dieselfde gewigsklas koe?l in twee van my jaggewere te gebruik nie. Veral omdat een kaliber juis die potensiaal het om ho? spoed te kan bereik.Vertel bietjie meer oor die 116gr punte wat jy nou skiet.
Wie maak hulle, wat se ladings gebruik jy ens???
Ek dink hier gaan beslus manne wees wat belangstel om meer uit te vind.
T?g is dit ook steeds vir my belangrik dat die ho? spoed kaliber ook oor kort, medium en dan langer afstande die meer algemene tipes vlaktewild (medium tot groot) suksesvol moet kan jag.
Vandaar dan die eksperimentering met die 116gr koe?ls.
GSCHV 116gr wat ek in my Sako 7mm Rem Mag met 1:9.5" spiraal, 23.6" loop begin skiet het baie onlangs - nog net spoed getoets en hoop om sodra tyd dit toelaat behoorlik groeperings te toets - en dan in die jagveld te beproef.
Spoed tans behaal was 3600vps met 72gr S365 - heel tevrede daarmee.
Het geen twyfel dat hierdie kombinasie baie suksevol sal wees in die jag van Koedoe, BWbees, Gemsbok en selfs Eland nie.
Die feit dat die koe?l uiters stabiel is tydens vlug en so ook sal wees met impak en penetrasie, puik terminale werking het, nie opbreek nie, ens., glo ek sal dit werklik 'n plesier wees om met die geweer en koe?l te jag.
7mm Rem Mag met loodkern koe?ls is mos maar 'n vleismaler op sy beste, maar reeds met die 130gr GSCHV's is bewys dat teen 3400vps selfs kleinwild met hom geskiet kan word (en ook so gedoen is), sonder dat mens pap geskiete stukke vleis hoef te kry as eindresultaat.
Gerhard, ek hoop jy verstaan nou hoekom ek sukkel met laer snelhede as die potensiaal soveel meer en beter kan wees.
Groete,
Koos.