Pa skiet inbreker

Van goeie kos tot oefeninge - not for the faint hearted
Post Reply
Viking
Hero Member
Hero Member

Pa skiet inbreker

Post by Viking »

Ons bespiegel kort-kort oor soortgelyke situasies - hier is nou 'n werklike geval.

http://www.netwerk24.com/nuus/2015-02-2 ... reker-dood

Dinsdag 24 Februarie 2015 15:05
’n Pa het ’n inbreker in sy huis in Kaapstad doodgeskiet toe hy sy dogter probeer beskerm het.
Volgens lt.kol Andrè Traut, ’n provinsiale polisiewoordvoerder, het die inbreker en sy
medepligtige Saterdag omstreeks 18:00 by die huis in Van Jaarsveldstraat in die woonbuurt
Welgemoed ingebreek.
’n Man, wie se identiteit steeds onbekend is, is in die huisbraak na bewering deur die
huiseienaar geskiet.
“Die man se medepligtige het daarin geslaag om met gesteelde goedere van die toneel te vlug,”
het Traut by navraag gesê.
Die gemeenskapskoerant TygerBurger het intussen berig dat die huiseienaar ’n pa is wat sy
dogter wou beskerm.
Luidens die berig was die man, sy vrou en hul dogter alleen by die huis toe die mans by die huis
ingebreek het.
Die man het die inbreker na bewering deur sy dogter se slaapkamerdeur doodgeskiet. Hy het op
die toneel gesterf.
“Die man se dogter het haar slaapkamerdeur gesluit, waarna een van die inbrekers dit
oopgebreek en ’n geweer teen haar kop gedruk het,” het kapt. Fienie Nimb, woordvoerder van
die Bellvillepolisiekantoor,
aan TygerBurger gesê.
Volgens Nimb het die oopgebreekte kamerdeur effens oopgestaan. Die man kon sien hoe sy
dogter na links beweeg, waarna hy ’n skoot deur die kamerdeur afgevuur het, het die berig
verder gelui.
Volgens Traut ondersoek die polisie ’n klag van huisroof.
’n Dossier vir ’n geregtelike doodsondersoek is ook geopen.

Nou wonder ek net wat gaan Gerrie Nel se reaksie wees...aangesien die polisie 'n geregtelike doodsondersoek moet doen.

Die Pa het ook deur die kamerdeur geskiet!!....alla Oscar.

Kom ons speel verder "duiwelsadvokaat" en dink wat sou die situasie gewees het as Pa sleg gemik het en die dogter geskiet het deur die deur ipv die inbreker?
Last edited by Viking on Wed Feb 25, 2015 11:40 am, edited 2 times in total.
" My idea of gun control is using BOTH hands!"
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Re: Pa skiet inbreker

Post by sako 30-06 »

Kan alweer nie Netwerk 24 se blad oopmaak nie.Kan jy dalk die storie hier plaas.
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

Goed gedoen,maar die familie sal vir die dag vir altyd onthou.
Wattlegrove
Full Member
Full Member

Post by Wattlegrove »

Netwerk24 en veral hulle Beeld redakteurs is maar sensasie gedrewe en ek neem hulle artikels maar ligtelik op. Die inbreker was wel op 'n plek waar hy nie moes gewees het nie en as hy nog 'n vuurwapen by hom gehad het, wel dan het hy gekry wat hy verdien.
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

Viking wrote:Ons bespiegel kort-kort oor soortgelyke situasies - hier is nou 'n werklike geval.

Volgens Nimb het die oopgebreekte kamerdeur effens oopgestaan. Die man kon sien hoe sy
dogter na links beweeg, waarna hy ’n skoot deur die kamerdeur afgevuur het, het die berig
verder gelui.

Nou wonder ek net wat gaan Gerrie Nel se reaksie wees...aangesien die polisie 'n geregtelike doodsondersoek moet doen.

Kom ons speel verder "duiwelsadvokaat" en dink wat sou die situasie gewees het as Pa sleg gemik het en die dogter geskiet het deur die deur ipv die inbreker?
Lyk my darem die kamerdeur was effe oop. Hy kon die booswig sien, en het 'n goedgemikte skoot afgevuur. My 2c
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

Jean Marais wrote:
Viking wrote:Ons bespiegel kort-kort oor soortgelyke situasies - hier is nou 'n werklike geval.

verder gelui.

Lyk my darem die kamerdeur was effe oop. Hy kon die booswig sien, en het 'n goedgemikte skoot afgevuur. My 2c

ja stem saam, oskar kon nie sy teiken identifiseer nie, die man kon wel dit doen. Appels en pere, Wildsvleis en hoender.
Post Reply