GSCHV in Quickload

Geno
Administrator
Administrator

GSCHV in Quickload

Post by Geno »

Hallo julle,
Gou 'n vraag vir die ouens wat GSCHV Koeels skiet:

Op hulle website word daar die volgende data vir die .308 gegee met 130gr GSCHV koeels:
S335  begin lading: 44gr  Maksimum spoed: 3125fps

Nou het ek daai data deur Quickload gehardloop en die volgende gesien:
op die maksimum spoed soos deur die vervaardiger aangedui (3125fps) is die druk 65846psi
Dopvulling is 106,6%.
Die maksimum druk vir die .308 is 60191psi, die verskil is dus 5655psi   :o

Kan enigiemand die verskynsel verklaar?

Groete,
Eugene
Last edited by Geno on Thu Mar 24, 2011 11:14 am, edited 1 time in total.
Goed, beter, 6millimeter!
222
Sr. Member
Sr. Member

Re: GSCHV in Quickload

Post by 222 »

Geno

Ek laai en skiet hom so, absoluut GEEN tekens van druk nie. As jy twyfel praat met Oom Gerard of Koos by Techfund, hulle het my regtig baie gehelp en hulle ken hulle storie.

Op my .308 kry ek 3100ft/sek met hul lading. My seun het laasjaar twee Blesbokke geskiet op 200m en 297m, dwarsdeur hulle het nie eers geweet hulle is dood nie.
Get the facts! Not the apparent facts, the assumed facts, or the hoped-for facts, but the real facts.

.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Is dit dan 'n geval van Quickload wat nie die GSCHV koeels se druk syfers reg het nie?
222
Sr. Member
Sr. Member

Post by 222 »

Ek dink dit het te doen met die dravlakke wat veroorsaak dat die druk laer bly. Het jy die nuutste gsc ql data afgelaai van die gsc site af?
Get the facts! Not the apparent facts, the assumed facts, or the hoped-for facts, but the real facts.

.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Baba leeu Geno

Ek het nou bietjie gedink nadat ek en jy gepraat het. Onthou daai lading van GSC is met magnum primers waarvoor QL nie voorsiening maak nie en vanwee die lae startup presure wat die GSC koeels besit kan dit die traditionele verskeinsel van hoer druk wat gewoonlik gepaard gaan met die gebruik van n magnum primer kanseleer en ander druk modelle/grafieke tewee bring. Ons sal maar moet wag vir Gerard se verduideliking maar ek dink dit behoort naby aan my lyn van denke wees.

Daar is nog heelwat ander vrae wat ek in elk geval oor GSC koeels het. So kom ons wag maar vir Gerard.

Groetnis
Wout
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Dankie Wout,
Wat jy se maak sin!

222,
Baie dankie,
Ek het dit nou afgelaai en opgedateer.

Groete,
Eugene
Jagtersdok
Global Moderator
Global Moderator

Post by Jagtersdok »

Baba Leeu
Vee die trane uit jou oog en let op in die klas. Hehehehehe nee ek terg net my vriend

Die Dryfband tegnologie klink vir my is die kruks hier. Dit verlaag die druk kurwe in vergelyking met konvensionele koele of gegroefe koele.
NEELS NIEMAND, CENTURION

Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
KSV
Hero Member
Hero Member

Post by KSV »

Eugene,

Julle sal maar vir Oom Gerard self moet bel. E-pos en forums het hy 'n ruk gelos om werk in te haal.  Hulle het 'n omset van personeel gehad.

Maak mooi!
Hein
Mooiloop!
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
222
Sr. Member
Sr. Member

Post by 222 »

Eugene

Bietjie gespeel met 'n 30-06 en 130GSCHV. 53gr S321 gee hom so draffie van 3346ft/sek. Geen tekens van druk nie. Gaan hom in die bos toets die winter

.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Wanneer Gehard sy arbeidsprobleme uitgesorteer het het ek so paar vragies.

Ek het nou probeer om die meeste van hulle web deurgelees en besef daar is so bietjie meer aan GSC as net die dryfbandtegnologie.

1) Met die koeel wat ontwerp is om teen die hoer inpak snelhede sy pedale te verloor hoe het julle gevind dat dit vleiskade beienvloed? Daai pedale moet mos maar n bietjie van n invloed he? Ek verstaan die delemma om n kooel te vervaardig wat teen lae en hoe snelhede moet funksoneer en begryp die solid shank konsep met n plat punt wat uitstekende permanente skade veroorsaak.

2) Ek het ook vir jare die metode toegepas met herlaai van waar ek eers my gewenste spoed verkry en daarna my TPL gebruik om aanvaarbare akuraadheid te kry. Maar die feit dat ek nooit die beste akuraadheid kon kry nie met die metode laat my nou eerder die node roete volg. Stem jy saam met my stelling of is daar dalk n einskap van GSC wat sy optrede anders maak in die verband? Kan dit dalk die dryfbande se minder invloed op die loop se frekwensie wees wat hom minder sensetief daarvoor maak?

3) Indien n persoon met julle aanbevole maksimum lading daar uit kom en dan sy TPL na onder toe aanpas is dit nie dan gevaarlik nie vanwee die verhoging in druk nie of is daai maksimum lading wat julle aangee nog n entjie weg van CIP en SAAMI se maksimums?

4) Ek sien daar is n paar ladings wat se dopfulling persentasie hoer is as 105%. Ek en baie ander persone beskou 105% dopfulling as die maksimum vlak. Wat is jou gevoel hierom?

5) Met balkryt is ek maar nog altyd huiwerig om meer as 100% dopfulling te oorskry agv die klotvorming eienskappe van die poeier. Daar is so paar ladings wat ek raakgelees het wat wel hierdie persentasie oorskry. Wat is jou gevoel hieroor?

6) Ek sien dat daar n redelike verskil is yussen die 375 Acley Improved en die 375 Wheatherby. wat is die rede hiervoor?

Ek sien vreeslik uit na jou terugvoer.

Groetnis en sterkte met die personeel delemma!
Wouter 
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
Gerard

Post by Gerard »

1. 'n GSC koe?l vorm hoogstens vier fragmente.  Die drie vlerke en die skag.  Slegs soliede koe?ls wat geen fragmente vorm nie, is laer.  Die mite van volledige gewig retensie teen all impaksnelhede is presies dit: 'n Mite.  Vir illustrasies van tipiese vleisskade:
http://www.gsgroup.co.za/22x64.html
http://www.gsgroup.co.za/galkendrew2007.html
http://gsgroup.co.za/meat.html

2. Ja

3. Ons aanbevole maksimum snelheid is nie 'n absoluut nie en 30vps heen en weer is nie belangrik nie.  Indien mens met die maksimum TPL, wat van toepassing is op die betrokke geweer, begin, sal daar geen probleem wees nie.  Die caveat is dat TPL altyd korter gemaak word en dat ladings ondertoe aangepas word, indien dit gedoen word.

4 en 5. Dopvulling is net 'n probleem as die kruit die koe?l weer uit stoot na dit in die dop geset is.  Die dopvulling syfer wat ons gee is 'n riglyn.  Iemand wat met PMP doppe laai sal gouer teen die beperking vasloop as iemand wat met Remington doppe laai.  Indien die herlaaier vir sy spesifieke situasie dopvulling presies wil bepaal, meet die dopkapasitiet vir die geweer en gebruik daardie syfer in Quickload of in die berekening. http://www.gsgroup.co.za/faqcasecap1.html

6. Die data op ons webwerf vir die 375 AI is vir 'n 265gr koe?l en die 375 Weatherby is vir 'n 300gr koe?l.  Let ook op dat die dopkapasiteit syfers in QuickLoad verkeerd is.  Ons data is gegrond in die meting van ses verskillende gewere met dieselfde fabrikaat dop.  Beste is om te meet, dan weet mens wat die regte syfer is om te gebruik.

Ons personeel probleem is opgelos en ons waglys is die kortste wat dit in die afgelope 14 maande was.  Daar was die naweek 'n skou in Nieu Zeeland en ons verwag 'n redelike bestelling wat die waglys 'n bietjie sal rek.  Enige bestelling wat voor die NZ een inkom behoort nie langer as twee weke te vat om af te handel nie.
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Hallo Gerard

Dankie vir die terugvoer. Kan jy so bietjie uitbrei op my tweede vraag? Wat was die dopkapasiteite van die 375 AI en 375 Wheatherby onderskeidelik en hoekom word verskillende gewigte aanbeveel? Is hulle twists nie dieselfde nie? Hoekom is daar geen verskil tussen die 30-06 en 30-06 AI nie?

Groetnis
Wouter
Gerard

Post by Gerard »

Kan jy so bietjie uitbrei op my tweede vraag?
Jy het dit reeds self beantwoord.  Indien mens verder wil bespreek, moet dit teen die agtergrond van Leonard Brownell se "Rifle Pressure Factors" wees.  
Wat was die dopkapasiteite van die 375 AI en 375 Wheatherby onderskeidelik en hoekom word verskillende gewigte aanbeveel?
Ek sal die data moet soek, dit was 'n tyd gelede maar dit is beste om te meet met die twee kalibers.  Ons beveel nie spesifiek die gewigte aan vir die onderskeie twee kalibers nie.  Die data is daar omdat dit is wat beskikbaar is.
Hoekom is daar geen verskil tussen die 30-06 en 30-06 AI nie?
??  http://www.gsgroup.co.za/hvloadsmed.html
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Wouter Roets wrote: vanwee die lae startup presure wat die GSC koeels besit
Wout,
Na ons gesprek verlede week het ek die volgende gedoen:
Ek het teruggegaan QL toe, en 7200 psi by die start pressure gesit soos QL aanbeveel omdat ek die koeel teen die groewe geseat het. Ek het ook die "friction proofed" boksie gemerk.
Dit het my lading met 3.8gr afgebring na 56gr. Spoed is 3751fps op die .25-06 met 85gr GSCHV Koeels.
Jagtersdok wrote: Die Dryfband tegnologie klink vir my is die kruks hier. Dit verlaag die druk kurwe in vergelyking met konvensionele koele of gegroefe koele.
Neels,
Ek het feitlik zero druk gekry tot op 59,5gr S365 lot 059, en toe op 59,8gr 'n primer geblaas, spoed het selfs 'n .243AI weggehardloop...
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

lang storie kort- die graveer druk van die gsc koeels is baie minder as die gewone koeels sin so ql werk nie die druk reg uit nie! Oom Gerard sal dit beter kan verduidelik!
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Rem , Howa mini action
6.5 Creedmoor , Howa sporter
6.5 Creedmoor , Howa varmint
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9.3x62, Mauser Oberndorf A tipe
12ga , Mossberg boltaction
12ga , Mossberg pumpaction
9mm , Glock 43
Gerard

Post by Gerard »

Op ons webwerf is daar 'n download wat die gscustom.bul file, wat saam met Quickload kom, vervang.

http://www.gsgroup.co.za/10stuff.html

Laai hom af, delete die bestaande gscustom.bul en laai die nuwe een in die file.

Al die data sal dan reg verskyn.  Moet nie die friction proofed boksie merk nie, dit is reeds in ons ander data vervat.
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Dankie Oom Gerard,

Wat van die Shot Start Initiation Pressure?
Moet die 7200psi ook nogsteeds bykom omdat die koeels teen die groewe gesit word?

Groete,
Eugene
Gerard

Post by Gerard »

Wanneer jy die data gebruik wat in ons fle is sal alles reg ingevul wees.  Shot start, dimensies, BC, die lot.  Met die dryfband koeels maak dit nie 'n groot verskil of jy teen die riwwe en groewe is of effens weg nie.  Druk bly min of meer dieselfde.  Die inertia van die koeel is 'n groter faktor om te oorkom as die graveerdruk.  Dit is hoekom jy snaakse resultate gekry het met die verkeerde graveerdruk.
Last edited by Gerard on Wed May 04, 2011 6:35 pm, edited 1 time in total.
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Baie dankie Oom!

Ek gaan volgende week naby Kathu gemsbok jag met die koeels, sal kom vertel as ek terug is, ek glo hulle sal baie mooi werk!

Groete,
Eugene
222
Sr. Member
Sr. Member

Post by 222 »

Eugene

As hulle by jou gaan werk soos by my sal jy die spyt wees nie. Ek het so 5 jaar terug hulle die eerste keer gelaai en nog nooit iets anders probeer nie. Het al die ander koele weggemaak. Ek skiet hulle in die 222 en 308. As ek daai 303 lisensie kry gaan hy ook maar GSC's in sy keel afgedruk kry. (hy het nie 'n keuse nie).Hulle loop baie lekker.

Askuus ek lieg ek het darem nog V-maxe en Nosler Ballistic Tips vir die jakkalse ;D

Laat weet wat maak hulle, ek gaan soos ek ges? het hulle bietjie in die bos gebruik die jaar en sal julle op hoogte hou van die performance

.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Gerard wrote: Wanneer jy die data gebruik wat in ons fle is sal alles reg ingevul wees.  Shot start, dimensies, BC, die lot.  Met die dryfband koeels maak dit nie 'n groot verskil of jy teen die riwwe en groewe is of effens weg nie.  Druk bly min of meer dieselfde.  Die inertia van die koeel is 'n groter faktor om te oorkom as die graveerdruk.  Dit is hoekom jy snaakse resultate gekry het met die verkeerde graveerdruk.
Oom Gerard,
Ek het Quickload opgedateer met die nuwe GS Custom File en my ladings daar deur gehardloop.
Dis wat QL nou se van die lading:
Cartridge          : .25-06 Rem.
Bullet            : .257,085,HV 129 GS Custom
Useable Case Capaci: 65.828 grain H2O = 4.274 cm?
Cartridge O.A.L. L6: 3.299 inch = 83.80 mm
Barrel Length      : 26.0 inch = 660.4 mm
Powder            : Somchem S365 ?, Temperature: 25 ?C

Step    Fill. Charge  Vel.  Energy  Pmax  Pmuz  Prop.Burnt B_Time
%      %    Grains  fps  ft.lbs    psi    psi      %        ms

+00.0  99    59.80  3794    2716  55651  12591    100.0    1.045  ! Near Maximum !

Nou, met die druk wat QL voorspel van 55651psi, hoe is dit moontlik dat ek 'n dop soveel kan rek, dat die slagdop uitgeblaas het?
Ek gebruik Winchester doppe.
Is die shot start van 754psi nie nogsteeds heeltemal te min nie?

Groete,
Eugene
Gerard

Post by Gerard »

Eugene,
Kyk onder op die blik of dit nie miskien lot 061 is nie.

Shot start onder 1100psi se verskil in druk is onbeduidend.  Sommige van ons dryfband koeels is in die 900psi reeks en sommige so laag as 620psi.  Ons lys almal as 750psi aangesien daar nie enige statistiese verskil gesien word onder 1100psi nie.  Om die verskil te kry tussen 'n koeel teen 650 en 900 is nie die tyd en onkoste werd nie.
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Oom Gerard,
Dit is lot 059

Groete,
Eugene
Gerard

Post by Gerard »

Dankie, ek sien nou
Ek het feitlik zero druk gekry tot op 59,5gr S365 lot 059, en toe op 59,8gr 'n primer geblaas, spoed het selfs 'n .243AI weggehardloop...
Dit is baie onwaarskynlik om soveel ekstra druk te kry met net 0.3gr meer.  Wat was die snelheid wat daardie koeel gegee het, waar die primer geblaas het, teenoor die een voor hom?
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Oom Gerard,
Ek het saterdag my l?er by Sahara se skietbaan vergeet, so kan ongelukkig nie s? nie.
Ek sal laat weet sodra ek van Dibeng af terugkom en kans kry om hom te gaan haal.

Groete,
Eugene
Post Reply