Hi julle.
Ek wil weet watter een van die twee koeels is die beste. Ek skiet 7x57 en gaan nou vir my vrou se 308 laai wat sal julle se is die beter koeel vir jag.
Groete.
Rhino solid shanks of Claw bullets.
- Gerhards
- Full Member

-
Johan Nel
- Hero Member

Re: Rhino solid shanks of Claw bullets.
Gerhard,
Altwee is goeie koeels. Die Claw is 'n 'bonded' loodkern koeel, terwyl die Rhino se punt voor met lood gevul is en die skag soliede koper is wat beter gewigsretensie beteken (wat jy waarskynlik reeds van bewus is). Ek het al met altwee gejag (ook 7x57) en altwee het goed presteer. My geweer het wel beter met met Rhinos gegroepeer. Skiet maar dalk met beide en bepaal jou voorkeur. Ek dink die Claws is wel goedkoper as die Rhinos.
Altwee is goeie koeels. Die Claw is 'n 'bonded' loodkern koeel, terwyl die Rhino se punt voor met lood gevul is en die skag soliede koper is wat beter gewigsretensie beteken (wat jy waarskynlik reeds van bewus is). Ek het al met altwee gejag (ook 7x57) en altwee het goed presteer. My geweer het wel beter met met Rhinos gegroepeer. Skiet maar dalk met beide en bepaal jou voorkeur. Ek dink die Claws is wel goedkoper as die Rhinos.
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
- Pvdw
- Hero Member

Claw is myle goedkoper. Jy kan ook pakkies van 10 of 20 Claw bestel net om te toets.
- Carel Kolesky
- Sr. Member

Claw 100% in my 338 win mag-nie gewerk in 243&375.Goeie waarde vir geld.
Gooi kole!