monster van n rondte!
-
PWV
- Hero Member

Re: monster van n rondte!
Verwoestend!
- Flip Nel
- Hero Member

eina, ek wil nie aan die verkeerde kant wees nie
- spekieries
- Hero Member

Maggies maar die die koëel lyk verwoestend. Sal graag die veldtoetse op werklike skietvoorvalle wil sien. Ek wonder of die owerhede nie die dra van hierdie rondtes gaan stop nie.
-
savage(P Coetzer)
- Hero Member

Ek twyfel baie sterk of die owerhede hom sal mag gebruik maar ek dink nie hy kwes maklik nie.
-
Beyers
- Hero Member

Goeie nuus is dat daar nie 'n gevaar is van loodvergiftiging nie.
Alhoewel ek dink nie die waaroor die een wat geskiet is sal kla nie
Alhoewel ek dink nie die waaroor die een wat geskiet is sal kla nie
-
Wouter Roets
- Administrator

Spekieries
Ek weet dokters het geweier om aan pasiente te werk wat met Winchester Black Talon/Ranger koeels geskiet is so ek glo hierdie gaan nog erger wees. Wonder hoe hierdie rondte sal voer oor die algemeen. Daai neus profiel lyk of hy dalk n probleemkind kan wees in sekere wapens. Glo ook nie dat die koeels gaan goedkoop wees nie.
Groetnis
Wouter
Ek weet dokters het geweier om aan pasiente te werk wat met Winchester Black Talon/Ranger koeels geskiet is so ek glo hierdie gaan nog erger wees. Wonder hoe hierdie rondte sal voer oor die algemeen. Daai neus profiel lyk of hy dalk n probleemkind kan wees in sekere wapens. Glo ook nie dat die koeels gaan goedkoop wees nie.
Groetnis
Wouter
- Ratel
- Hero Member

Wat die wets aspekte betref kan ek nie sien hoe die staat die gebruik van die ammunisie kan verbied sonder om aan wetgewing te karring nie.
Sal nie omgee om 'n paar te probeer op 'n wetpack nie.
Sal nie omgee om 'n paar te probeer op 'n wetpack nie.
Maak 'n verskil
-
savage(P Coetzer)
- Hero Member

Werk baie op dieselfde beginsel as n mechanical broadhead behalwe dat hy opbreek
-
Eugene
- Hero Member

Ek hoop maar as ek ooit my SD wapen in so situasie nodig kry, sal 'n dokter onnodig wees....Wouter Roets wrote:Spekieries
Ek weet dokters het geweier om aan pasiente te werk wat met Winchester Black Talon/Ranger koeels geskiet is so ek glo hierdie gaan nog erger wees.
Groetnis
Wouter
Aim small, miss small
- LongWolf
- Hero Member

Wouter Roets wrote:Spekieries
Groetnis
Wouter
Wouter ek het self gewonder op "high rate of fire; double taps"ens
Hoe goed gaan hy voer
knives@wolfjager.co.za
Francois
Francois
-
THOMAST
- Hero Member

Met so 'n ligte gewig koeël (95gr) wat dan nog verder opbreek wonder ek wat die koeël sal maak as dit eers deur 'n baadjie en ander klerasie moet penetreer voor hy sy eintlike doel bereik.
Dit lyk soos iets ontwerp deur 'n ou wat te veel TV kyk.
- Fanta300
- Hero Member

Ek sien hulle maak 'n haelgeweer slug ook. Sal graag wil sien wat maak hy deur 'n toe deur!
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
-
Eugene
- Hero Member

Yip, daai sal nogal interessant wees om te weet!THOMAST wrote:Met so 'n ligte gewig koeël (95gr) wat dan nog verder opbreek wonder ek wat die koeël sal maak as dit eers deur 'n baadjie en ander klerasie moet penetreer voor hy sy eintlike doel bereik.
Aim small, miss small
- Capt. Yoda
- Hero Member

THOMAST wrote:Met so 'n ligte gewig koeël (95gr) wat dan nog verder opbreek wonder ek wat die koeël sal maak as dit eers deur 'n baadjie en ander klerasie moet penetreer voor hy sy eintlike doel bereik.
+1
Glo ook nie jy sal n man dadelik stop met daai koel nie.Hy gaan seker doodgaan maar ek dink hy gaan nog bq spartel as jy hom in die bors tref.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.