Sukses met jonges??

Post Reply
hebron
Full Member
Full Member

Sukses met jonges??

Post by hebron »

Wie skiet nou baie jong jakkalse?
Gee n bietjie raad; roepmetodes, klanke gebruik en sommer enige extra tips!
Jonges se tande raak mos nou skerp, so enige wenke en raad om verliese te beperk sal nou welkom wees!!

Groete Willem
Henry 7
Hero Member
Hero Member

Re: Sukses met jonges??

Post by Henry 7 »

Hier kom hulle so een/een in op kos-jong reun 7.7kg maar ek wag eers vir maan om te draai.
Henry
Pieter
Sr. Member
Sr. Member

Post by Pieter »

Willem, di wêreld is vol van hulle, hier nog op banggat staduim, so 1 of 2 sal inkom op kos, hul reageer op groep roepe, dan ry ek maar daarheen.
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

Ek het so ruk terug 'n baie klein jakkalsie gesien in die aand, tot by hom gery en toe vluit ek kort gewone vluitjies met my mond toe skielik hardloop daar nog 4 uit die bos uit en kom stel ondersoek in oor die geluid tot amper by my voertuig, ek het te sleg gevoel om hulle te skiet. Weet dit sal nie orals werk nie. Weet mens moes hulle maar skiet maar aai, my hart sou nie lekker voel daaroor nie.

Jake1
hebron
Full Member
Full Member

Post by hebron »

OK, hoe lank sal julle "kos" roep voordat jy n jak-roep speel ?
My siening is net dat die nagte nou te kort is om lank met "kosroep" aantehou, tensy jy reeds hul adres het.
Jonges is nog bang en sal nie van ver-af inkom nie; hoekom sal mens nie na 15-min jakkalsroep gebruik om adres te kry en dan nader ry nie ?
En wat se "kos" gebruik jul as jy reeds nader gery het?

Luister graag
Willem
cassie_calvinia
Hero Member
Hero Member

Post by cassie_calvinia »

willem, ek is dalk heettemal verkeerd.
mar, ek speel 10min kos, as niks kom, mooi huil, hopelik antwoord hul. as hul so +-1km weg is, sal ek tot nog vir so 15min kos speel, weer mooi huis, as hul nader kom, wag ek, as hul op selfde plek is, skuif ek. afhangende natuurlik of die teef ook erns skree. sit nou nie langer as 40 min op plek nie. tensy, die grotes besig is om in tekom
HOU HOM DAAI DIKTE
Henry 7
Hero Member
Hero Member

Post by Henry 7 »

Ek speel ook eers kos ingeval daar 'n kat in die omtrek is en vir jonges wat float-hier loop hulle al lankal op hulle eie.
Neil Viljoen het Donderdag vir ons gesê die teef split die kleintjies en los hulle op daai plekke en gaan elke 2de of 3de nag na hulle toe en vang vir hulle kos totdat hulle self regkom en los hulle dan net daar-is ook 'n manier om hulle weg te kry behalwe as hulle 'n helper terughou.Dis hoekom ons hulle nie saam met grotes die tyd kry nie-ek weet in die noorde sê hulle die kleintjies is nog baie klein en ver agter die suide.
Henry
Roberto
Newbie
Newbie

Post by Roberto »

Willem

Ek neem aan jy sukkel ook maar bietjie met jonges nou,wel ek ook maar.Ek het nou al darem 'n paar van hulle laat omval,maar hulle is redelik groot en uitermatig skelm.Die volgende het vir my gewerk:Hasie vir so 15min,dan gooi ek hasie jakkals baklei kombinasie,maar jy kan maar vir jou regmaak vir ten minste 'n uur op 'n plek sit.Die jonges hier in my omgewing is sommer al groot,ek het foto's op fb geplaas,vra maar net vir Hester om sommer daar op my profile te kyk,dan kan jy sien hoe groot is hulle al.Oh ja,een het my darem op enkel jakkalsroep geantwoord en toe katrol ek hom in met daai kombinasie.

Sterkte,groetnis
Roberto
Arno Pienaar
Sr. Member
Sr. Member

Post by Arno Pienaar »

Wat ek ondervind het(kan miskien verkeerd wees) mens moet lekker naby aan die jong vlekke kom voordat hulle hard instorm.So paar aande gelede het ek op n stand gestaan niks jakke gehoor nie toe skuif ek net 800m en daar trek die hele fademelie los en die gala was aan binne paar minute.

Groete Doons
Arnold Lategan
Newbie
Newbie

Post by Arnold Lategan »

Naand manne

Ja doons ek stem saam met jou. Ek het dieselfde agter gekom dat mens reedelik naby aan hulle moet wees anders antwoord hulle jou maar bly op een plek of beweeg maar op hulle roetes. Ek het ook agter gekom dat party jong vlekke antwoord op jakkals klanke en beweeg nader maar bly nogsteeds op 'n afstand. Die klanke wat die beste werk op die oonblik by my is Doekvoet + Of klein haas klanke.

Groete uit die Karoo
Louw123
Full Member
Full Member

Post by Louw123 »

Dagse Arnold.

Wat is die Doekvoet+ klank?
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

Louw123 wrote:Dagse Arnold.

Wat is die Doekvoet+ klank?

Doekvoet is maar n haas.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"

204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Jake1,so n jong jak is oulik maar as jy hier by my daardie kans kry en hul los gaan jy lang trane huil.Ek het al geleer skiet en voel dan jammer.
willienel
Full Member
Full Member

Post by willienel »

kom ek se vi jou as jy n stuk grond het en jonglammers en jou laaitie huil oor di jakals sy lam gebyt of gedood het skied jy de laaste een,klein hasie werk ook gud met my
willienel
Full Member
Full Member

Post by willienel »

kan iemand my dalk se of da baie jakalse is in Heidelberg omgewing da by di mielieboere ek is uitgenooi vi n jakals roep sesie da by my neef jannie venter viliers kan iemand my dalk se om dit di moeite werd sal wees om te gan
NicoSmit
Hero Member
Hero Member

Post by NicoSmit »

Ja daar is jakkalse
willienel
Full Member
Full Member

Post by willienel »

dankie nico het jy al daar gejag?