Help asb met Quikload version 3.2

Anything regarding this program here/alles rakende die program hier.
Post Reply
RUPERT
Hero Member
Hero Member

Help asb met Quikload version 3.2

Post by RUPERT »

Hi Manne

Ek het my hande op Quikload version 2.3 gekry maar het agter gekom dat as ek en n ander forum lit dieselfde data wat ek in my QL laai in sy 3.6 version insit die resultate verskil.Ons het gesien dat bv die bullet length en Seating depth van mekaar verskil.So hier is my vraag is die verskil in data normaal tussen die twee versions of is daar miskien net n Bullet file wat ek sal moet update om die twee versions se resultate te maak klop.Ek hoop julle verstaan wat ek probeer se en vra

Ek sal wardeur as iemand kan help.

Dankie
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Help asb met Quikload version 3.2

Post by tripodmvr »

Dit kan moontlik slegs 'n meer huidige bullet file wees wat jy moet kry. Ruil die inligting uit en kyk of dit help. Kan nie dink dat die nuwer weergawe ander formules gebruik nie, net moontlik ander data. Maak ook seker dat jy die regte Somchem inligting kry. Gee jou e-pos adres en ek stuur wat ek gebruik aan.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
RUPERT
Hero Member
Hero Member

Post by RUPERT »

Endaar sit ek gisteraand en baklei met die probleem van my en besef dat ek ook nie een van my ma se skerpste kinders is nie.Wanneer jy nuwe bullet data upgrade in QL MOET jy weer met jou gesavede data die selfde punt gaan kies sodat die nuwe bullet data kan in tree en daarvan af kan jy jou verstellings maak en dan weer safe.Ql update nie jou gesavede data nie jy moet dit self doen.

Maar ja so leer n mens.
Dankie vir Tripod en Cobb vir julle hulp en Data nou kan ek veilig laai.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Bly ons kon help. Dit is waarvoor so forum bedoel is.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Post Reply