Rooiligte of nie
- Karooklong
- Full Member

Rooiligte of nie
Manne help bietjie - van die gesoute manne hier in ons distrik gebruik rooiligte om die jakkals te volg as hy in kom en skiet hom dan met 'n witlig. Albei sy ligte het dimmers op.
Hoe belangrik is die rooi lig, ek sien ook party manne op die forum praat van groenligte.
Kan die manne met ervaring bietjie met ons deel. Ek begin nou en wil nie onnodig ligte koop of goed verskrik en wegjaag of natuurlik verhoed dat hulle inkom agv of die aanwesigheid van 'n lig.
Hoe belangrik is die rooi lig, ek sien ook party manne op die forum praat van groenligte.
Kan die manne met ervaring bietjie met ons deel. Ek begin nou en wil nie onnodig ligte koop of goed verskrik en wegjaag of natuurlik verhoed dat hulle inkom agv of die aanwesigheid van 'n lig.
Karooklong
.22 Oberndorf Mauser dikloop
.243 K98 met Ferlach loop
.308 Howa Varminter
7.62 x 51 RSA Musgrave
9mm CZ P07
12 Boor CBC Pompaksie
.308 Howa Varminter
7.62 x 51 RSA Musgrave
9mm CZ P07
12 Boor CBC Pompaksie
-
stan man
Re: Rooiligte of nie
elkeen het sy eie opinie oor ligte. ekself het n rooi lens maar gebruik hom omtrent nooit.vir my werk n wit lig met n dimmer die lekkerste.
my probleem met n lens is dat ek nie oogkleur kan onderskei nie ,en dan kan ek dalk n duikertjie aansien vir n jakkals. die wit lig skyn vir my net verder en ek kan beter besluite maak as ek kan sien wat aangaan veral op langer afstande.
my probleem met n lens is dat ek nie oogkleur kan onderskei nie ,en dan kan ek dalk n duikertjie aansien vir n jakkals. die wit lig skyn vir my net verder en ek kan beter besluite maak as ek kan sien wat aangaan veral op langer afstande.
-
Jaktrap
- Sr. Member

Dit gaan n persoonlike keuse ding wees en dit gaan ook afhang van persoon tot persoon se oog se vermoe.
Die wit lig met dimmer behoort vir jou beste afstand te gee vir identifikasie maar dit gaan ook afhang met
watter studente jy besig is. Ek het n nagjag DVD van VSA Coyote jag waar die man 5 Lightforce ligte op sy kamera
het en die honde en katte kom nogsteeds in.( weet nie watter dimmer gebruik hy om daai spul ligte in toom te hou nie). Met dit gese het ek nou vir my n rooi lig gekoop omdat dit glo nie n mens se nagvisie soveel affekteer nie.
Ek sal hom maar saam met n paar ou hande toets en laat weet wat ons kan sien en wat nie.
Lekker dag.
Die wit lig met dimmer behoort vir jou beste afstand te gee vir identifikasie maar dit gaan ook afhang met
watter studente jy besig is. Ek het n nagjag DVD van VSA Coyote jag waar die man 5 Lightforce ligte op sy kamera
het en die honde en katte kom nogsteeds in.( weet nie watter dimmer gebruik hy om daai spul ligte in toom te hou nie). Met dit gese het ek nou vir my n rooi lig gekoop omdat dit glo nie n mens se nagvisie soveel affekteer nie.
Ek sal hom maar saam met n paar ou hande toets en laat weet wat ons kan sien en wat nie.
Lekker dag.
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Kyk gisteraand weer Hein se DVD....iewers bespreek hy ligte en daar noem hy wel die rooi lens maar sê dan ook dat hy die dimmer gebruik I.P.V. die rooi lens....ek dink die rooi lens is dalk 'n goeie tool om te vat as jy agter 'n proffessor slim jak aan is en die hele "roetine " van lig en roep wil verander....
Ek glo egter die dimmer het gekom in die plek van die rooi lens
Cheers
Ek glo egter die dimmer het gekom in die plek van die rooi lens
Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
- tafjak
- Global Moderator

Cobus
Jy slaan die spyker nerens mis met hierie een nie!
Mooiloop
Jy slaan die spyker nerens mis met hierie een nie!
Mooiloop
- Karooklong
- Full Member

Dankie manne - ek sien die grootkanonne het geantwoord. Dit gee my baie meer duidelikheid.
Karooklong
.308 Howa Varminter
7.62 x 51 RSA Musgrave
9mm CZ P07
12 Boor CBC Pompaksie
.308 Howa Varminter
7.62 x 51 RSA Musgrave
9mm CZ P07
12 Boor CBC Pompaksie
-
wlm
- Hero Member

Alle ligte wat 'n jakkals ken is wit----- maan, sterre,bakkie. Hy ken nie rooi nie en alles wat vir hom onbekend is beteken GEVAAR!
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

wlm wrote:Alle ligte wat 'n jakkals ken is wit----- maan, sterre,bakkie. Hy ken nie rooi nie en alles wat vir hom onbekend is beteken GEVAAR!
....of iets nuuskierig waarna hy MOET gaan kyk....
Cobus
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
-
wlm
- Hero Member

Cobus
My jakkalse se ouers slaan kleintyd al die nuuskierig uit hulle uit.
My jakkalse se ouers slaan kleintyd al die nuuskierig uit hulle uit.
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Taffie het my die volgende geleer...
'n Jakkals se daaglise oorlewing,.... is die toepassing van sy eie bekende roetine in sy eie area....enige iets buiten sy roetine waak hy teen...MAAR.... dis die selfde bekende roetine wat sy dood beteken as jy dit teen hom, korrek kan gebruik.
Cheers
'n Jakkals se daaglise oorlewing,.... is die toepassing van sy eie bekende roetine in sy eie area....enige iets buiten sy roetine waak hy teen...MAAR.... dis die selfde bekende roetine wat sy dood beteken as jy dit teen hom, korrek kan gebruik.
Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT