Geweer aksies
- rudib
- Hero Member

Geweer aksies
Is daar iemend wat Stiller of Remington aksies invoer? Daar is n groot tekort aan goeie aksies.
- Arnold
- Hero Member

Re: Geweer aksies
Probeer Armtec vir n Barnard met Rem700 footprint. Hulle was R16500 twee weke terug vir die aksie alleen.
My slotsom was dat om n Remington geweer te koop goedkoper was as om n Remington aksie in te voer.
My slotsom was dat om n Remington geweer te koop goedkoper was as om n Remington aksie in te voer.
- rudib
- Hero Member

Ek hoor jou Arnold. Begin sterk dink daaraan.
- Arnold
- Hero Member

Dit is nie n lekker situasie nie ....
- rudib
- Hero Member

jy weet presies.....
-
Zack Benade
Arnold
Die geweer, jag wereld is maar 'n deurmekaar spul in Suid Afrika.
Iemand het iemand aan die B*l's beet. (dis nie net Adriaan stauss nie)
Ek wonder wat ons sal doen as jy 'n nuwe motor moet koop as jy net die engine wil gebruik?????

Stem saam met jou.My slotsom was dat om n Remington geweer te koop goedkoper was as om n Remington aksie in te voer.
Ek wonder wat ons sal doen as jy 'n nuwe motor moet koop as jy net die engine wil gebruik?????
- Riaan Beeslaar
- Hero Member

Miskien moet ons ook so de-m@er in word soos Adriaan Straus, dalk help dit

Miskien moet ons ook so de-m@er in word soos Adriaan Straus, dalk help dit
-
Eugene
- Hero Member

Miskien moet 'n organisasie soos SA JAgters hulle eie invoermaatskappy stig en begin om hulle lede te voorsien van bekostigbare toerusting. Dink net hoe gaan daai 32000 (askies, 31999 + KopskootRiaan Beeslaar wrote:Die geweer, jag wereld is maar 'n deurmekaar spul in Suid Afrika.
Iemand het iemand aan die B*l's beet. (dis nie net Adriaan stauss nie)![]()
![]()
Miskien moet ons ook so de-m@er in word soos Adriaan Straus, dalk help dit![]()
![]()
Aim small, miss small
-
Zack Benade
Eugene
Dit wat jy sê maak sin en dit kan verseker prakties wees tot voordeel van die jagter en die organisasie.
Wat ek nie kan begryp nie. Sekere verskaffers voer gewere in as "barrel actions" en sit later die kolf vas., Dit kos hulle heelwat goedkoper. Maar as jan publiek 'n aksie soek word hy basies gedwing om die hele geweer te koop. Dit klop nie vir my nie.
Dit wat jy sê maak sin en dit kan verseker prakties wees tot voordeel van die jagter en die organisasie.
Wat ek nie kan begryp nie. Sekere verskaffers voer gewere in as "barrel actions" en sit later die kolf vas., Dit kos hulle heelwat goedkoper. Maar as jan publiek 'n aksie soek word hy basies gedwing om die hele geweer te koop. Dit klop nie vir my nie.
- Arnold
- Hero Member

Onthou ook dat meeste custom aksie vervaardigers in Amerika reeds op backorder is en hulle gaan eers hulle plaaslike mark voorsien.
In baie gevalle is dit nie dat die winkels nie die aksies wil invoer nie maar eenvoudig dat hulle nie aksies kan kry nie.
In baie gevalle is dit nie dat die winkels nie die aksies wil invoer nie maar eenvoudig dat hulle nie aksies kan kry nie.
-
Eugene
- Hero Member

Zack, $$$$$$$ is waaroor dit gewoonlik gaan...Zack Benade wrote:Eugene
Hoekom kos 'n teleskoop wat ek self invoer, my 50% goedkoper (na shipping en import duty!) as wat ek dit by 'n plaaslike agent kan koop? Hulle koop tog in grootmaat en kry beter pryse en die shipping word tog verdeel tussen 'n klomp artikels?
Almal moet geld maak en almal het overheads, maar 'n 100% markup?
Nee wat, ek sal nie weer verneuk word nie, dan koop ek eerder dit wat ek kan self oorsee en voer dit in...
Aim small, miss small
- tafjak
- Global Moderator

Kry iemand wat die goed teen bekostigebare (lees RSA) pryse kan maak! daar is manne wat dit kan doen - nou die dag so proeflopie gedoen - kan nie so duur wees nie.
Dink tog dat so rondom R6k die goed gemaak kan word
Mooiloop
Dink tog dat so rondom R6k die goed gemaak kan word
Mooiloop
-
ZKK
- Hero Member

Is daar enige ander aksies behalwe Barnard aksies huidiglik in RSA beskikbaar?
(die Barnard is nie vir my n mooi aksie nie, net my persoonlike smaak)
As enigiemand weet wie aksies invoer en pryse sal ek baie waardeer as hulle dit hier kan post.
Miskien kan iemand vir my n aanbeveling maak.
Watse aksie sal n lekker duel enkelskoot jag/skyfskiet aksie maak (verkieslik enkelskoot).
Jammer as ek die post so rapsie hi-jack
Groete
ZKK
(die Barnard is nie vir my n mooi aksie nie, net my persoonlike smaak)
As enigiemand weet wie aksies invoer en pryse sal ek baie waardeer as hulle dit hier kan post.
Miskien kan iemand vir my n aanbeveling maak.
Watse aksie sal n lekker duel enkelskoot jag/skyfskiet aksie maak (verkieslik enkelskoot).
Jammer as ek die post so rapsie hi-jack
Groete
ZKK
- tripodmvr
- Administrator

Hoekom kontak julle nie Ralph Badenhorst - hulle maak hul eie valblokaksie en het CNC masjiene.
-
ANDRIES
- Sr. Member

Ek probeer al seker 5 jaar lank op magnumaksies can CZ af te kry.Volgens hulle is die aanvraag vir gewere te groot om los aksies te verkoop.