Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ek het so n roertjie en wil graag weet of julle hom ken? Dit is die naam wat op die aksie is:" Cal.22 Long Rifle
J.G Anschutz GmbH Waffenfabrik Ulm/D. Germany"
Ek het die foto op die internet gekry wat presies soos my een lyk, met die beskrywing,Anchutz Model Zephyr Rutgledge Smoothbore(Shot)
Vat vyf koeelkies in die mag.Die mag is nie meer die selfde nie,het al uitmekaar gespring en dit vi n ou gevat om regtemaak wat hy soos sy alie gedoen het,nou moet
ek stadig oorhaal anders jam alles
Boeta
An armed man is a citizen
An unarmed man is a subject
A disarmed man is a slave
Eerste Ashutz 22 jaggeweer wat ek sien. Mens dink mos altyd aan die ou swaar skyskiet Anshutz .22s. 'n Vriend van my 'n pragtige stel Anshutz jaggewere. hulle is Mauser kopiee een in 30 06 en een in 270. Die kwaliteit is ongelooflik. Hulle is natuurlik baie lig en gesels bietjie as jy skiet maar fantastiese saamdra gewere. Ekself het 'n ou Burchmuller 22 jaggeweer en 'n BSA Martini skyfskiet 22. Die ding weeg 'n ton ek dink dit is die swaarste geweer wat ek het Ferlach Bisley 308s ingesluit.
My pa het n .22 Hornet Anshutz. Skitterende geweertjie om mee te leer jag! En hy werk mooi vir die Jakkies ook. Het my eerste bok, n Blesbok jaare trug met hom platgetrek, met n bladskoot nogal! Goeie memories....
Ek het 'n BRNO Mod. 1 waarvoor ek baie lief is. Hy is lekker lig en ek dra hom sommer so onderstebo oor my skouer as ek op die plaas rondloop. 'n Regte companion.
Hein M.
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein