So is die lang verwagte bergskaap (Barbary Sheep /Audad)- jag die afgelope naweek gewees.
CF Roux het vir my- en G-Force genooi om die skape op sy baas se plaas te jag. Ons het toe sommer 2 gemsbokke ook gere?l.
Donderdag-oggend 3uur is ons weg vanuit PTA, waarna ons vir Rooies opgetel het in Douglas. Rondom 11h00 het ons in Prieska aangekom by CF, en ons het gougou bietjie inkopies gedoen.
Ons is uit Prieska uit so 30km in die Copperton-rigting waar ons die gemse sou jag.
Na 'n lekker bui reën wat die Transvalers saamgevat het Karoo toe, het ons gougou gewere gecheck, en is ons veld toe.
CF se een droom van skiet met 'n .338 Lapua word waar:

Rooies dryf die Lapua:

Die wildkamp is so 1200 of 2000ha, ek kannie onthou nie.
In die kamp het ons gemsbokke, volstruise, blesbokke, springbokke, swartwildebeeste, hartbeeste, 'n zebra en elande gesien.
Na so ruk van rondry sonder om gemse te gewaar, het ek en CF besluit om bo-op 'n rand te gaan loer. Ek met die .204'tjie in die hand, en CF ongewapen. Bo-op die rand kry ons toe wraggies die trop gemsbokke. Afstand so 150m, maar om 'n bul uit te soek vir 'n skoot was moeilik.
Die trop het begin wegdraf, en ons het hulle onder na die vlak toe gedruk. Terug op die bakkie het ons uiteindelik 'n skoot gekry. G-Force het di? bul met sy .338 Lapua geskiet met 250gr Sierra Matchkings. Afstand was rondom 220m. Die bul het nie ver gegaan met die skoot nie, en is toe dood.

Uitgangswond:

Die trop was nog rustig, en ek het toe my .25-06 gebruik om die trop deur te kyk. Met die stap 'n bok agter 'n bossie uit. Is dit 'n balsak wat ek sien? Wag nog 'n bietjie, die bul draai, en ek sien die kenmerkende skede onder sy pens. Nou moet hy net gaan staan.
So gemaak, en ek klop hom met 'n 75gr V-max vir die brein.

Daarvandaan is dit gougou aflaai by die slagplek, en die pad vat Carnarvon se kant toe vir die skape.
Jason en Brian het ons ingewag op die plaas, en ons het gougou afgepak, toe kuier ons al te lekker onder die Karoo-sterre.

Slaapgeriewe was uiters gemaklik. Warm water uit 'n gas geyser, en elektrisiteit vanaf 'n generator het gesorg vir vir al die gemak wat 'n man sou wou h?.
Langs my bed was 'n oulike boekie met verhoudings-advies!

Vrydag-oggend is ons toe in twee groepe die berge in.
Een groep was Rooies, Jason en Brian. En die ander groep was ek, G-Force en CF.
Hier scan G-Force die area:

Na 'n stewige staptog het ons op 'n rand bymekaar gekom, en teruggestap bakkie toe.
+-14km is afgel? vir die dag.
Later die middag het ons 'n gong op 470m gehang, en bietjie gespeel. Daar is ook 'n paar grondmanne geskiet.
Die aand het ons uitgegaan om 2 stelle jakkalse wat pla te probeer skiet, maar die suidewind het ons uit die veld uit gewaai.
Saterdag-oggend het Jason en Brian teruggery Richmond toe, en ons 4 ander manne is toe saam die berge in.
Teen een van die rante het ons opgesplit in 3. CF en G-Force regs, ek in die middel, en Rooies links. Teen 'n jakkalsproef heining het Rooies skielik beduie dat ek moet afsak. Hy het met sy .308 aangel?, en geskiet.
Die skoot het mooi geklap, en die ander 2 ramme het weggehol. Ek het 2 skote op hulle geskiet met my .25-06 ook, maar albei mis op 350-400m.
Ons het bymekaargekom, sight-and go gedruk op die GPS, en Rooies se ram gaan soek. Na 'n ruk het ons opgegee, en Rooies "Valk oog" du Toit het die ander 2 ramme rustig sien wei teen die oorkantste hang so 700-900m ver.
Planne is gemaak, en ons het met 'n persopis-bos al langs 'n lopie die berg uitgestap om die ramme in te wag. G-Force het besluit om agter te bly, sou die skape besluit om weer af te hol.
Toe ons op die plato kom, sien ek 'n skaap so 200m ver staan onder 'n bos. Ons is toe na die naaste bos toe om planne te maak. Ek kon 'n skoot waag, maar het 'n lekker bos nader aan die skaap gesien. Vandaar sou my skoot slegs +- 100m wees.
Rooies het by die bos gebly, en sy geweer vir CF gegee. Ek en CF is toe bekruip-bekruip na die skietbos toe.
Daar aangekom, het ons agter die bos uitgekruip, en ek het dooierus oor CF se rug gevat. Die 75gr V-Max het die ram morsdood laat neerslaan toe hy hoog op die blad getref is.
Wel, ek was baie opgewonde, en het begin cheer en naderstap, toe ek die ander ram sien staan so ent agter die bos waar ek myne geskiet het.
CF het sommer uit die vuis 'n hou gegooi wat die ram se handbriek opgetrek het, en ek het opgevolg terwyl die ram gehol het. NOG 'N RAM PLAT!
Die ver bos doer agter is waar Rooies gestaan het, die bos voor hom is waarvandaan ons geskiet het, en ek staan waar die eerste ram geval het.

So het ons myne onder die bos gekry.

Hierdie is my "Happy-face"!!!

Ek en CF by die 2 ramme.

Groep foto geneem met die kamera se timer.

Cape slag.

Pak en uit dra berg-af bakkie toe..

Die aand het ek een van die rugstringe so goed ek kon probeer gaarmaak, maar dis om die minste te s?, absoluut oneetbaar taai!
Gister-oggend het ons teruggedraai, en vir Rooies op Douglas afgelaai. Terug in Pretoria teen 20h00, en by my huis 21h30.
CF, dankie maat. Jy's 'n PH, gids, en vriend duisend!
Rooies, jy't darm 'n troosprys gekry met die stel horings wat jy opgetel het, en jou geliefde WP wat die Curriecup gevat het!
Gé, nogmaals dankie vir die trip. Volgende jaar verruil ek my geweer vir 'n videokamera, dan gaan haal ons jou ram!
Jason, ai maat, dra tog net volgende keer 'n broek asb!

Brian, lekker om jou te ontmoet mater. Ons maak weer so! Leer tog net hoe om 'n scope se turrets terug te draai van 470m tot op 100m? Jy skiet los bo-oor 'n meerkat!
Ek sit hier op kantoor en mis al klaar die Karoo met dinge en woorde soos: Driedoring, Haakbos, Kapokbos, Dorper, Die indringer Persopis bome, skaaptjops braai oor karee-kole, skaap-bossies, windpompe, die Carnarvon-berg, Slootskraal, Klipgat en Zeekoegat.
3 dae met zero selfoon-opvangs was regtig lekker. Natuur wat strek so ver die oog kan sien is regtig spesiaal, julle Karoonaars is bevoorregd!
Tot volgende jaar,
2012 Carnarvon Skaapjag 1stespan spanlid!