Skiet laag en links

Post Reply
Arnold
Hero Member
Hero Member

Skiet laag en links

Post by Arnold »

Ek het n 38 special snubbie gekry en laai toe so 50 rondtes om te kyk of hy darem werk :)

Op 10m skiet ek konstant links en laag.

Dit wad n lae lading maar ek het nie die 158gr SWC ge-chrono nie. Sou die groep op en regs beweeg met n swaarder lading of is dit maar my skiet tegniek wat nie reg is nie?

Julle raad word waardeer en ek sal verseker nog so bietjie toets om die "probleem" te identifiseer.
G-force
Hero Member
Hero Member

Re: Skiet laag en links

Post by G-force »

Kyk dat jy nie jou trigger finger te diep in druk nie.Kyk ook vir flinch.Laai n dummy rondte en spin die silinder.Jy sal gou gou sien of jy flinch.
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Ek sal kyk, met my pistool is ek fine, maar die.revolver ding is nuut vir my.
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA »

as hy links en laag skiet---
mik regs en hoog .....
en siedaar jou probleem opgelos.. en dit kos jou niks hoor
jb
Shoot straight and tell the truth!
DieKraai
Full Member
Full Member

Post by DieKraai »

Ek het saterdag so 34 skote met my 44 Mag geskiet gelaai met 240gr SWC...

Het op 25m oopvisier geskiet (sommer rus gevat oor leersakkie) en my skote was effens hoogs en na regs van die kol.

Het toe sommer bietjie laer gemik en na links toe slaan ek die kol mooi raak. Het klaar besluit ek gaan vir hom scope opsit.

Sal ook graag wil weet of dit iets te doen het met my skiettegniek.

Mooibly.
22-250 Rem Howa
260 Rem Broughton
S&W Mod 29 44 Mag
CZ550 375 H&H (in die pyplyn)
G-force
Hero Member
Hero Member

Post by G-force »

Miskien help die chart.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
Skaaphaas
Jr. Member
Jr. Member

Post by Skaaphaas »

Ek ken daardie skets wat Ge opgesit het, maar ek het gevind in my geval het hy nie die korrekte diagnose gegee nie. Ek het dit nou al 'n paar keer gesien, (veral as jy regshandig is), dat effens laag en links beteken dat mens die skoot net so effens antisipeer.

Veral met die snubbies, want sy skop het so snaakse byt in, en sy raam maak nie vir 'n lekker volledige 2-hand greep nie.

Droogvuur 'n paar doppe of snap caps, en as jy skiet, plaas jou volle fokus op die korrel, en hou hom op teiken vir die duur van die skoot. Behoort redelik vinnig weg te gaan. As dit nie werk nie, is dit waarskynlik so dat die rewolwer maar laag en links skiet :)
Artikel 13 en 15 lisensies vol, spaar nog om 16 ook vol te maak!
Fanie

Post by Fanie »

My ondervinding met die standaard hout handgreep wat baie dik voel is ook dat ek links skiet, ek vorm myne sodat die handgreep kleiner (dunner) is en so bietjie anders in die hand pas dan trek hy self reguit.  Dit het ook tot gevolg dat die hand nader aan die haan vashou en die terugdslag is minder geneig om hoer op te tel en is meer terug in die arm as op.

Ek wil by se.  Daar is nie altyd tyd om sorgvuldig korrel te vat soos op die skietbaan nie.  As ek die rollie vat dan  sit hy so in my hand, daar is nie juis 'n ander manier om hom vas te hou nie, daarom het ek die greep verander sodat hy meer reg wys as ek oor die loop kyk.

Ek kyk oor die loop na 'n teiken, en fokus dan deur die visier om te sien of hy bietjie links wys of nie.  Ek het dit voorheen met dieselfde wapen gedoen en dit het goed gewerk vir my.

Ek sal egter voorstel dat jy eers bietjie tyd met die wapen spaandeer sodat jy weet hoe wat moet voel voor jy veranderinge wil maak.
Last edited by Fanie on Wed Sep 05, 2012 7:07 pm, edited 1 time in total.
tafjak
Global Moderator
Global Moderator

Post by tafjak »

Mik maar "hoog en regs".
Mooiloop en Geseende Kersfees!
bobby
Sr. Member
Sr. Member

Post by bobby »

might be the sights , my fixed sights snubby also shoots slightly left , 3cm left at about 7m .
Post Reply