More aan almal
Ek wil graag by die ouens hoor wat dit al gedoen het wat die beste/ ekenomieste/ veiligste manier is om goed van Amerika af te laat in kom.
Ek het goed bestel by Midwayusa en dis oppad na n maat van my wat daar bly en gaan dit daan aan my stuur sodra dit by hom is.
Ek sal graag wil weet watter metode julle sal voorstel wat die veiligste en goedkoopste is?
Die goedjies kan maar met tyd kom so dit hoef nie oornag gestuur te word van hom af nie.
Ek s? solank dankie vir die insette.
Groete
Jurgens
Help asb. met raad oor pos/invoer van VSA.
- Pumba30-06
- Full Member

Help asb. met raad oor pos/invoer van VSA.
'Hunting is a bush walk with a purpose"
- FHM
- Hero Member

Re: Help asb. met raad oor pos/invoer van VSA.
Pumba30-06,
ek sal dievet weet nie iets van oorsee per pos invoer nie, daar is net te veel plekke waar dinge verkeerd kan gaan. Afhangende van die waarde van jou pakkie, as dit waardevol is en dringend is sal ek maar oe toeknyp op die ekstra prys en UPS / FedEx of DHL courier services gebruik.
PM enige een van die manne op die forum - hulle het al van oorsee af ingevoer en sal jou die beste raad kan gee.
Arnold / Kerneels S. / Francois Briedenhann / Zack Benade
ek sal dievet weet nie iets van oorsee per pos invoer nie, daar is net te veel plekke waar dinge verkeerd kan gaan. Afhangende van die waarde van jou pakkie, as dit waardevol is en dringend is sal ek maar oe toeknyp op die ekstra prys en UPS / FedEx of DHL courier services gebruik.
PM enige een van die manne op die forum - hulle het al van oorsee af ingevoer en sal jou die beste raad kan gee.
Arnold / Kerneels S. / Francois Briedenhann / Zack Benade
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
- RUPERT
- Hero Member

Laat die plek waar jy die goeder koop self stuur.Want dan hoof jy nie hulle vat/tax te betaal.Praat met die mense self hulle het gewoonlik meer ondervinding hoe om dit te doen en die veiligste manier.Ek het al baie van die U.K af in gevoer en nog noiit n probleem opgetel.Onthou hulle systeem werk baie beter as ons sin.
CZ 550 LUX 30.06
Howa 1500 6.5 x55
Gamo CFX .177
Howa 1500 6.5 x55
Gamo CFX .177
- Pumba30-06
- Full Member

FHM
Baie dankie vir die terug kom. Ek sal die manne n PM stuur en hoor. As mens meer moet betaal vir die veiligheid en sekeriteit dan betaal mens maar die ekstra geld.
Rupert
Die plek pos nie internasionaal nie, slegs in die VSA. Dis hoekom ek dit eers na n maat van my stuur. By watter plekke koop jy in die UK?
Baie dankie vir die terug kom. Ek sal die manne n PM stuur en hoor. As mens meer moet betaal vir die veiligheid en sekeriteit dan betaal mens maar die ekstra geld.
Rupert
Die plek pos nie internasionaal nie, slegs in die VSA. Dis hoekom ek dit eers na n maat van my stuur. By watter plekke koop jy in die UK?
-
Vlakvark
- Hero Member

Kyk van af
http://www.sinclairintl.com/aspx/general/sitemap.aspx
Ek het nog net puik diens hier gekry
http://www.sinclairintl.com/aspx/general/sitemap.aspx
Ek het nog net puik diens hier gekry

- Pumba30-06
- Full Member

Baie dankie Vlakvark.
Ek sal in die vervolg by hulle kyk en gebruik maak.
Oor die algemeen ondersteun ek die plaaslike ouens maar as ek nie kan kry wat ek kort nie dan moet n mens n plan maak of as jy baie kan spaar deur dit anderkant te koop.
Groete
Jurgens
Ek sal in die vervolg by hulle kyk en gebruik maak.
Oor die algemeen ondersteun ek die plaaslike ouens maar as ek nie kan kry wat ek kort nie dan moet n mens n plan maak of as jy baie kan spaar deur dit anderkant te koop.
Groete
Jurgens
- RUPERT
- Hero Member

Dit is vir my hengel goed .Die plek se naam is TackleboxPumba30-06 wrote: FHM
Rupert
CZ 550 LUX 30.06
Howa 1500 6.5 x55
Gamo CFX .177
Howa 1500 6.5 x55
Gamo CFX .177
- Pumba30-06
- Full Member

Dankie Rupert
Ek is baie lus om my spesie gery bietjie op te gradeer. Ek sal bietjie by hulle gaan loer en solank spaar.
Ek is baie lus om my spesie gery bietjie op te gradeer. Ek sal bietjie by hulle gaan loer en solank spaar.