Ek kort raad ivm die (korrekte) gebruik van skietstokke in die veld. Die goed frustreer my nogal....... in ander woorde- ek skiet maar twyfelagtig met hulle. Ek het eers onlangs begin om van skietstokke gebruik te maak as ek stap en jag, maar moes nou by twee geleenthede agter bokke aanstap wat ek van die stokke af geskiet (kwes) het.
Ek weet die antwoord le grotendeels by oefening met hulle, en ek het alreeds op die skietbaan begin, maar vaar nie veel beter oor hulle as vryhand (uit die vuis) nie. Hulle werk baie goed as ek kan sit met my elmboe op my kniee en my voorste hand wat dan op die een poot stut - dan skiet ek bitter akkuraat, maar hier in die digte bos kry elk selde die kans om te sit/le en skiet.
Ek stel hulle so op dat ek omtrend regop staan as ek oor hulle aanle, maar die agterste elmboog wat "vlieg" voel baie ongemaklik en ek sukkel om die kruis te stabiliseer- wat in beide gevalle veroorsaak het dat ek die skoot gehaas het. Omrede die bos ook ruig is , kan mens dikwels nie jou skoot kies nie, en is slegs 'n klein stukkie van die blad sigbaar, of slegs die nek of kop. En dan is daar gewoonlik nie 'n dik boom met gemaklike mik in die omtrek nie. Ek moet se, die driepoot wat ek gekoop het is opsig self baie gemaklik om vinnig op te stel en staan stelf stewig, maar die aanle bo-oor hom voel ongemaklik.
Moet ek meer gebukkend staan, of is daar miskien 'n truuk met bv. die geweerbelt wat daai agterste elmboog meer kan vashou of wat?
Terloops, as dit dalk van waarde kan wees:
Ek het eenkeer 'n baie waardevolle wenk gekry as daar uit die vuis geskiet moet word-
Moenie probeer om die kruis stil te hou op die kolletjie waar jy wil skiet nie. Begin deur heelwat laag (50cm of so) laer as die teiken area te mik en dan stadig op te tel todat jy by jou teikenarea kom. sodra jy dan op jou plek is, stop en skiet jy onmiddelik. Die stadige beweging is bleikbaar 'n meer gekontroleerde beweging vir jou spiere as om 'n swaar voorwerp (jou geweer) te probeer doodstil hou op een plek, en jy't meer beheer. Werk soos 'n bom vir my, probeer dit gerus bietjie..!
P.S. Miskien moet ek hierdie selfde teorie met die skietstokke ook probeer