Krimpvarkies
-
hannesfouche
- Newbie

Re: Krimpvarkies
Hallo Freek
Die selfde by ons in Lady Grey.
Ek het in Bedford distrik heelwat in die aand gesien,en in Burgersdorp op 2 geleenthede nou onlangs,maar soos jy se,hulle is skaars
Die selfde by ons in Lady Grey.
Ek het in Bedford distrik heelwat in die aand gesien,en in Burgersdorp op 2 geleenthede nou onlangs,maar soos jy se,hulle is skaars
- Yalair
- Hero Member

Hannes
Het jy na die topic ook gekyk
http://jaracal.com/http://jaracal.com/phpbb//viewtopic.php?t=3
Groete
Ben
Het jy na die topic ook gekyk
http://jaracal.com/http://jaracal.com/phpbb//viewtopic.php?t=3
Groete
Ben
-
hannesfouche
- Newbie

Hallo Ben
Ja ek het, na jy my bedag gemaak het daarop.Sal probeer om gps possisie te bepaal,wat hulle is sal ek nie weet nie,het hulle nie hanteer nie,sal in die toekoms meer bedag wees op die dinge.
Groete
Hannes
Ja ek het, na jy my bedag gemaak het daarop.Sal probeer om gps possisie te bepaal,wat hulle is sal ek nie weet nie,het hulle nie hanteer nie,sal in die toekoms meer bedag wees op die dinge.
Groete
Hannes
- johan1
- Sr. Member

Het die krimpvarkie ding toe van die grond af gekom!
Johan Viljoen
082 857 4057
Johan Viljoen
082 857 4057
moenie jagters kritseer met n mond vol biltong nie
- tafjak
- Global Moderator

- PJS
- Sr. Member

Ek en n maat van my gaan skiet Jakkalse in die Coligny en Lichtenburg omgewing die 22 ste Des. Ek sien toe die krimpvarkie in die mielieland.
Dit is maar die 2 de een wat ek in my lewe sien.

Mooiloop
PJ
Dit is maar die 2 de een wat ek in my lewe sien.

Mooiloop
PJ
Jag is 'n voorreg. Geniet en waardeer elke geleentheid.
-
Dawie Malan
- Hero Member

Freek
Ek voel saam met jou oor die krimvarkies. Hulle is baie minder. 'n Groot rede daarvoor is natuurlik trekarbeiders uit Mosambiek en Zim wat hulle eet. Gooi hulle leweindig op die vuur. Skilpaaidjies ook.
Wat my nog meer die duiwel in maak is dat daar instansies is wat hulle beywer vir die rehabiltasie van blouape en bobbejane, maar niemand kyk na krimvarke en verkleurmannetjies nie.
Dawie
Ek voel saam met jou oor die krimvarkies. Hulle is baie minder. 'n Groot rede daarvoor is natuurlik trekarbeiders uit Mosambiek en Zim wat hulle eet. Gooi hulle leweindig op die vuur. Skilpaaidjies ook.
Wat my nog meer die duiwel in maak is dat daar instansies is wat hulle beywer vir die rehabiltasie van blouape en bobbejane, maar niemand kyk na krimvarke en verkleurmannetjies nie.
Dawie
-
Fanie
Ek het al verskeie kere gesien dat die "arbeiders" die goed loop en net doodmaak, geen mens weet waarom nie
Ek dink dis maar in hulle natuur om so destruktief te wees.
Ek sal ook graag wil weet van die krimpvarkies, is daar dalk 'n skakel of web werf waar mens daarna kan kyk ?
Ek sal ook graag wil weet van die krimpvarkies, is daar dalk 'n skakel of web werf waar mens daarna kan kyk ?
-
Tarzan
- Sr. Member

Weet iemand dalk of krimpvarkies in jansenville area voor gekom het/nog voorkom? Nog nie een hier gesien nie
- tripodmvr
- Administrator

Baie interessante onderwerp. Ek dink ek het nog net eenmaal so diertjie op 'n plaas gesien. Ek gaan probeer om 'n geskandeerde beeld te laai wat meer oor hulle sê. Sonder om die boek te verkrag is die beeld nie van goeie kwaliteit, maar wys darem waar hulle moontlik kan voorkom. Die' inligting is verkry uit Chris en Tilde Stuart se boek "Field Guide : Mammals of Southern Africa". 'n Baie handige boek met 500 goeie fotos van die diere wat identifikasie vergemaklik.
- G-force
- Hero Member

Is dit nie die simpel jakkalse wat die krimpvarkies uitgevang het?
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
-
Fanie
Gravitasie, ek twyfel of n jakkals 'n krimpvarkie maklik sal opvreet. Die natuur het mos elke diertjie sekere vermoeens gegee om homself te kan beskerm of uit die moeilikheid te kan hou.
Vat nou maar 'n trap-suutjies, hulle kan darrem vir jou BYT hoor. Veral as hy jou aan die lip beetkry ! As kind baie met hulle gespeel en ons het seker maar nie emosioneel dieselfde oor mekaar gevoel nie toe ek die oulike ou trapsiekies wou soen. Ek het eers jare later van meisies uitgevind.
Vat nou maar 'n trap-suutjies, hulle kan darrem vir jou BYT hoor. Veral as hy jou aan die lip beetkry ! As kind baie met hulle gespeel en ons het seker maar nie emosioneel dieselfde oor mekaar gevoel nie toe ek die oulike ou trapsiekies wou soen. Ek het eers jare later van meisies uitgevind.
-
Freek
- Hero Member

Manne ek is bevrees vandat ons hierdie topic begin het - way back in 2009, het ek nog nie weer 'n krimpvarkie gesien in die veld nie. Ek jag gereeld, Limpopo, Noord - en Oos Vrystaat, asook Noordwes. Wat my nog meer bekommer is die feit dat hier ook bitter min terug voering gegee is van insidente waar hul wel raak gesien is. Dit laat mens wonder...
Kan ons nie maar eerder 'n voorstel maak aan Bool en sy span dat hulle teiken op Jakkals en Rooikatte eerder verplaas moet word na Krimpvarkies nie? Ons spot nou maar ek het 'n ongemaklike onrustigheid in my binneste dat laas genoemde diertjies baie meer bedreig is.
Ek sal graag meer aksie wil sien van bewarings bewustes - moontlik is dit reeds aan die gang - om meer lig op hierdie onderwerp te plaas. Wat is julle gevoel?
Kan ons nie maar eerder 'n voorstel maak aan Bool en sy span dat hulle teiken op Jakkals en Rooikatte eerder verplaas moet word na Krimpvarkies nie? Ons spot nou maar ek het 'n ongemaklike onrustigheid in my binneste dat laas genoemde diertjies baie meer bedreig is.
Ek sal graag meer aksie wil sien van bewarings bewustes - moontlik is dit reeds aan die gang - om meer lig op hierdie onderwerp te plaas. Wat is julle gevoel?
-
Fanie
Freek ek sal dit steun. Mens weet net nie altyd hoe om daadwerklik te help nie.
-
Tarzan
- Sr. Member

Waar kan n ou n teelpaartjie in die hande kry? Ek sal graag van my kant af iets will doen en dan nog die voorreg he om dit te kan sien groei en beskerm. Wie kan ons help?
-
Freek
- Hero Member

Stacey Hallam hier op die ledelys het nogals geintereseerd geraak op 'n stadium en later het die topic heeltemal dormant geraak.
Stacey, if you are still arround, perhaps you can assist again with more updated information. Think we should realy try harder this time to get something going or at least be directed in the right direction where we can provide assistance and support to save our "Krimpvarkies"/hedgehogs.
Ambessa, moontlik kan die uwe ook aanduiding gee oor wie gekontak kan word i.v.m die saak.
Stacey, if you are still arround, perhaps you can assist again with more updated information. Think we should realy try harder this time to get something going or at least be directed in the right direction where we can provide assistance and support to save our "Krimpvarkies"/hedgehogs.
Ambessa, moontlik kan die uwe ook aanduiding gee oor wie gekontak kan word i.v.m die saak.
Last edited by Freek on Mon Apr 15, 2013 5:49 pm, edited 2 times in total.
- G-force
- Hero Member

Ek het een so maand terug gesien hier naby my in die ooste van Pta in Zwavelpoort.
Klein klein jakkalsies krap
-
Tarzan
- Sr. Member

Manne help asb! Wil nie weer tread laat doodloop nie! Enige raad, kontak nr ens
- Vaalboer
- Full Member

Hi
Julle sal nie glo nie maar hier in Alberton aan suide van JHB is hulle nogal volop in die nature estate. Sien en hoor gereeld van mense wat hulle in die tuine kry..
Blerrie oulike goedjies!
Julle sal nie glo nie maar hier in Alberton aan suide van JHB is hulle nogal volop in die nature estate. Sien en hoor gereeld van mense wat hulle in die tuine kry..
Blerrie oulike goedjies!
-
Tarzan
- Sr. Member

Eks nou sommer lekker jaloers! Jhb nogal! Stuur bietjie fotos dat ons jou kan glo!
- Vaalboer
- Full Member

He he - het fotos maar kan nie op photobucket laai nie - geblok aan die kant. PM my jou e-mail of cell dan stuur ek!
- FHM
- Hero Member

Vaalboer laai van jou hardeskyf direk op n 'post reply'Vaalboer wrote:He he - het fotos maar kan nie op photobucket laai nie - geblok aan die kant. PM my jou e-mail of cell dan stuur ek!
Daar is n 'browse' en 'add file' funksie as jy pos of reply.
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
- Vaalboer
- Full Member

Thanks FHM!
Hiershy...
Hiershy...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- FHM
- Hero Member

Ai te pragtig!
Ek het lank een as troeteldier in die huis gehaad as tiener in Olifantshoek. Ougat man!
Ek het lank een as troeteldier in die huis gehaad as tiener in Olifantshoek. Ougat man!
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD