Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ek dog ek deel net my geluk met julle, het sopas die oproep gekry dat my lisensie kaartjie is hier!
Die storie loop so: My aansoek was geod gekeur binne 4maande vir my 375H&H en toe moes ek eers my kaartjie he om die roer te gaan afhaal. Wel toe bel ek bietjie rond en na baie moeite was my naam op 'n prioriteits lys geplaas. 2 weke daarna is my kaartjie klaar ...
Alwyn ekt nou my papier werk deur gekyk die vrou het van die begin af my van verkeerd gespel op op die aansoek terwyl sy met my Id boekie voor haar gesit het,ek stres nou, ekt my eie aansoek vorms ingevul en ek sal nie daai fout maak nie.
"Two lines you should never Cross... The horizontal and the vertical"
Sniper66 wrote:
Hoe maak n mens as hulle jou van verkeerd gespel het? My van word De Bruyn gespel en hulle het hom De Bryun gespel maar my foto en Id nommer is reg.
los dit net so. hulle is so onbevoeg as jy vir hulle die fout wys dan kom die kaartjie dalk met die regte van terug maar die verkeerde nommer op die loop of so iets.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
Dankie julle,ekt so bietjie ge stres,daai dag wat ek hom gaan afhaal het was ek so bly ekt nie eers opgelet nie,ek het oor die 2 jaar gewag.Jmr Alwyn dat ek die topic oorgevat het.
"Two lines you should never Cross... The horizontal and the vertical"
" hulle is so onbevoeg as jy vir hulle die fout wys dan kom die kaartjie dalk met die regte van terug maar die verkeerde nommer op die loop of so iets."
Hahahaha. ;D
Last edited by axe942 on Mon Oct 24, 2011 7:31 pm, edited 1 time in total.