Nuwe forum lid
- Born2Late
- Sr. Member

Nuwe forum lid
More almal. Ek het toevallig op die forum afgekom en rooflees nou al n rukkie.Het al geweldig baie geleer en hoop om ook n opbouende bydrae te kan maak.Ek skiet tans 7x57,30-06,12 boor en 9mm.Dit voel nou kompleet soos ouers vra....Wat se mens nou nog sonder om soos n idioot te klink.As mens die stories in tydskrifte lees en met ou jagters gesels voel dit vir my of die beste jag jare in wilde afrika vir ons gewone ouens verby is.Alles is gejaagd en vrek,duur anders as 100 jaar gelede,vandaar my naam Born2late.
Groete.
Charles.
Groete.
Charles.
Labore Et Diligentia.
With labour and diligence.
- BLOK
- Hero Member

Re: Nuwe forum lid
B2L
Maak 2 van ons wat so voel, is baie jammer ons kon nie ook in die groot jag eras van gister geleef het nie. Nou moet ons seker maar die beste van n tweede beste saak maak.
Baie welkom in elk geval, jy sal die forum baie geniet.
Blok
Maak 2 van ons wat so voel, is baie jammer ons kon nie ook in die groot jag eras van gister geleef het nie. Nou moet ons seker maar die beste van n tweede beste saak maak.
Baie welkom in elk geval, jy sal die forum baie geniet.
Blok
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
- Geno
- Administrator

- Gerhard
- Hero Member

-
gaaf
Charles, baie welkom
Wil jou vra hoe geniet jy daai 7x57, ek is tans aan die ondersoek vir 'n nuwe speelding!
Wil jou vra hoe geniet jy daai 7x57, ek is tans aan die ondersoek vir 'n nuwe speelding!
- Born2Late
- Sr. Member

Gaaf.
Ek geniet hom baie.Dit is n 1895 Chileense Mauser maar hy skiet nog n hond uit n bos uit.Ek het n Arms K/D op en as ek my kant bring skiet hy 20mm groeperings die hele dag lank.Hy skop nie,raas nie en is baie sag op die sak en alles wat ek nog geskiet het,het saam gegaan huis toe.Jy sal nie n fout maak met n 7x57 nie.
Ek geniet hom baie.Dit is n 1895 Chileense Mauser maar hy skiet nog n hond uit n bos uit.Ek het n Arms K/D op en as ek my kant bring skiet hy 20mm groeperings die hele dag lank.Hy skop nie,raas nie en is baie sag op die sak en alles wat ek nog geskiet het,het saam gegaan huis toe.Jy sal nie n fout maak met n 7x57 nie.
Labore Et Diligentia.
- Born2Late
- Sr. Member

Hoe vra die meneer dan nou? Mens verkoop mos nie jou kinders nie. Dit was my eerste geweer wat ek met my eie geld gekoop het en self mooi gemaak het. My testament se dat my kis n ingeboude geweertas moet he.Die 7x57 gaan saam.Wie weet,dalk is daar n rooibok of 2 aan die ander kant.
Labore Et Diligentia.
- theedge
- Hero Member

Welkom bly om kennis te maak
When People Walk Away From You, Let Them Go.
Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

- Jaco Swart
- Hero Member

- DawieKotze
- Hero Member

Baie welkom telaatgebore!! Ons voel almal soos jy!!
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
WAIDMANSHEIL!!!!!!!