***** veiligheidsbrille

Post Reply
Ds J
Hero Member
Hero Member

***** veiligheidsbrille

Post by Ds J »

Goeiemôre, ek wil stoom afblaas maar eintlik raad vra. Hoe gemaak met die verpligte skietbrille - veral met lang gewere?

Ek kan gemaklik die teleskoop, gaatjiesvisier of oop visiere gebruik sonder die verpligte veiligheidsbril, maar dit raak moeilik met die bril op. Ek het gister inderhaas nuwe brille gekry maat dit bly moeilik en het my amper 'n baan gekos omdat die bril my fokus uitgooi.

Ek sal enige raad opreg waardeer!
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: ***** veiligheidsbrille

Post by tripodmvr »

Lyk die bril soos 'n gewone kykbril of meer soos 'n duikbril?
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Ek gebruik gewoonlik die goedkoop veiligheidsbrille van hardewarewinkels. Die reguiter brille val makliker af, dus verkies ek die geboë tipe wat naby my oë lê.
OosKaapJagter
Hero Member
Hero Member

Post by OosKaapJagter »

Al is dit ongemaklik, dra dit maar.

Soms het ek myself al afgevra hoekom sal 'n mens nou skietbrille wil dra vir iets so simpel soos 'n .22 geweer. So ruk terug sien ek egter hoe Who Tee Who op YouTube se 17HMR opblaas weens swak ammunisie. Die slag het stukke van die kolf uitmekaar geruk.

Vanoggend praat ek met iemand wat 'n nuwe CZ457 moes aanskaf omdat sy vorige semi-outo .22 opgeblaas het van 'n defektiewe .22 rondte. Daar was genoeg skade dat 'n wapensmid onderdele moes vervaardig, want soos ons almal weet is vuurwapenonderdele bykans onbekombaar in hierdie land van ons. Daar was nie eens 'n verstopping in die loop nie.
Gian_dP
Hero Member
Hero Member

Post by Gian_dP »

Die geboeë lense, veral goedkoper modelle, veroorsaak baie ligbreking("distortion"). Dit raak erger hoe verder jou kykvlak van die lens se middelpunt af is bv met pistool kyk jy meestal reguir vorentoe en deur middel van lens. Met geweer, kyk ons meestal skuins en deur die rand van die lens wat die lugbreking vererger.

Beste raad is om by skietbaan rond te vra/kyk na wat anders skuts gebruik en hulle daar uit te toets. Ek verkies groot lens met raam net bo aan lense vas sodat jy nie in die raam vaskyk nie. Is lekker om veranderbare lense te hê vir verskillende toestande.
https://www.takealot.com/tactical-balli ... HuEALw_wcB

As mens by winkel moet toets, kyk hoe die beeld op die periferie van jou visie is. Kyk bv na boek/prent reg voor jou. Skuif die boek kant tot kant sonder om jou kop te draai en sien of beeld verander.

Oefen met bril op om daaraan gewoond te raak

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Howa .300 WM
Musgrave .308
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Baie dankie Gian, dit klink na n plan.
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Post by Pvdw »

Daai cheap brille is uit die bose!!!! Hulle is opties nie korek nie en kan of die beeld vergroot of verklein, ander verplaas die beeld weer effe. Daai is veiligheids brille wat keer dat 'n stuk hout in jou oë beland as jy hout kap of dat iets in jou oog skiet as jy boor.

Ek is self deur daai oefening en het gou besef dat skiet brille iets op hul eie is en virseker nie goedkoop is nie. Nie net is hulle opties korek nie maar is hulle word ook ge speck vir impakspoed van vlieënde items.

Ek gebruik nou sommer getoetste brille met plastiek lense vir beide skiet en muurbal speel. Ek wil weer daai roete loop maar die keer net kyk of ek wrap around kan laat maak.
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Pvdw wrote: Sun Feb 15, 2026 3:01 pm Daai cheap brille is uit die bose!!!! Hulle is opties nie korek nie en kan of die beeld vergroot of verklein, ander verplaas die beeld weer effe. Daai is veiligheids brille wat keer dat 'n stuk hout in jou oë beland as jy hout kap of dat iets in jou oog skiet as jy boor.

Ek is self deur daai oefening en het gou besef dat skiet brille iets op hul eie is en virseker nie goedkoop is nie. Nie net is hulle opties korek nie maar is hulle word ook ge speck vir impakspoed van vlieënde items.

Ek gebruik nou sommer getoetste brille met plastiek lense vir beide skiet en muurbal speel. Ek wil weer daai roete loop maar die keer net kyk of ek wrap around kan laat maak.
Is daar 'n sekere fabrikaat of maak wat jy kan aanbeveel? Ek sal verkies om iets te kry wat maklik(er) vervangbaar is want my bril sal beslis êrens val of raakgetrap word, of dalk per ongeluk bly lê.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Spandeur n paar rand en kyk na Oakleys met Prizm lense, net die details wat jy met daai lense sien maak dit die moeite werd. Die met die “M” frame lyk bq Hollywood maar hulle skiet baie lekker, hulle sit losserig as jy hulle in n winkel aan pas maar sodra jy n stel walker of soortegelyke ear muffs op sit verstaan jy hoekom hulle lyk soos hul lyk. As jy met in ear goed skiet kan hulle dalk te los sit as jy wil rond hardloop met n geweer en n kleiner kop het
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Watter kleur lens werk goed / sleg?

Ek sien allerhande kleure en weet nie waarvoor om te kyk nie?
Gian_dP
Hero Member
Hero Member

Post by Gian_dP »

Geel/orange werk vir my lekker met normale lig, deurskynend vir lae lig. Ek skiet geweer, handwapen en haelgeweer. Vir kleie werk rooier/pers lense blykbaar baie goed

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Howa .300 WM
Musgrave .308
kudu375
Full Member
Full Member

Post by kudu375 »

Hi Ds J
Kyk ook na Leupoldt se Tracer bril.
Het 3 lens opsies, en dit maak n groot verskil.
Ek kan aanpas by bewolk , onderdak of helder sonskyn weer met lens keuse as ek moet skiet, en gebruik myne daagliks as sonbril ook.
Court Schilbach
Post Reply