naand manne. as enige iemand dalk weet waar om bluetick of redict honde of harrier te kry, laat weet my asb, ek soek vir nou om gereed te maak vir volgende jaar.
dankie solank
francois
bosbok hond vir gekweste bokke
- saimportsuplies
- Jr. Member

-
Sako75
- Hero Member

Re: bosbok hond vir gekweste bokke
Ek het al saam ouens gejag wat langbeen foksies gebruik om gekweste en "dood in die bos" bosbokke op te spoor. Werk soos 'n droom.
.22H Sako P74, .222 Sako L46, .222 Sako 75 Varmint, .223 Sako Super Deluxe, .243 Sako 75 Varmint, .243 Sako 85 SS Var Lam, 260 Sako TRG (bestel), 7x64 Sako 75 Hunter, 300 WM Sako Safari, 9.3x74mm Tikka, 9.3x62 Sako 75 Deluxe
- Shindzela (Pierre)
- Full Member

Ek weet van iemand wat 75% Bloedhond 25% Doberman kruisings het, was eergister daar om te kyk. Soek self 1 vir spoor sny. Het gesien hulle het die basics vir spoorsny maar kort bietjie disipline en aandag. Hulle is nou so 18 maande oud (4 reuns).
Life's a journey, enjoy the ride!
- Gerhard
- Hero Member

Onthou...
Dit vat n hond n goeie 2 jaar se elke dag ondervinding voor n hond regtig hard begin werk op bloed spoor..
As jy n hond het wat mooi geleer is is hy vir jou goud werd as jy baie met kliente jag.
Dit vat n hond n goeie 2 jaar se elke dag ondervinding voor n hond regtig hard begin werk op bloed spoor..
As jy n hond het wat mooi geleer is is hy vir jou goud werd as jy baie met kliente jag.
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Battlefields of the Escarpment
- henried
- Hero Member

Verlede jaar op 'n plaas gejag waar die boer 'n border collie gebruik, sy was 18 maande oud. Sy het 'n vriend se springbok 4 km getrack indie donker.
Henrie Degenaar
Life Christian Adventure http://www.lifeca.org
Train to hunt South Africa
"Deo Valente "
Life Christian Adventure http://www.lifeca.org
Train to hunt South Africa
"Deo Valente "
-
Graham W
- Newbie

francois
ek het n bluetick rufrug teef wat baie goed werk op bok spoor, ek het haar geteel n gsp op haar gesit.
ek weet van 3 van die kleitjies wat baie goed werk ek wag net dat sy weer op hitte kom dat ek weer kan teel
as jy belangstel moet jy net skree
graham
ek het n bluetick rufrug teef wat baie goed werk op bok spoor, ek het haar geteel n gsp op haar gesit.
ek weet van 3 van die kleitjies wat baie goed werk ek wag net dat sy weer op hitte kom dat ek weer kan teel
as jy belangstel moet jy net skree
graham
- tobie
- Jr. Member

Ek het n kelpie wat baie goed spoor vat.haar eintlike werk is maar skaap,maar n baie goeie jag hond.jy kan maar n kollie ook vat....hulle luister darm
Jy kan maar hardloop, maar ek sien jou!!!
-
.::Alwyn-U::.
- Hero Member

Francois
Waar is jy gelee? ek is in die oos-kaap. Ek het n friend wat pak blueticks het waarmee ons bosvarke jag... ons sal kan plan maak.
PM my as belangstel.
Groete
Alwyn
Waar is jy gelee? ek is in die oos-kaap. Ek het n friend wat pak blueticks het waarmee ons bosvarke jag... ons sal kan plan maak.
PM my as belangstel.
Groete
Alwyn
- saimportsuplies
- Jr. Member

dankie solank manne vir al die raad. ek het al baie jare honde en dit is maar hoekom ek weet wat vir my die beste werk...
my honde is net al oud en kan nie meer teel. ek moet nou maar weer nuwes leer terwyl ek nog honde het wat hul kan help leer
dankie
francois
my honde is net al oud en kan nie meer teel. ek moet nou maar weer nuwes leer terwyl ek nog honde het wat hul kan help leer
dankie
francois