Watse verf vir kolf?

Enige iets pas hier/ discuss anything here
Post Reply
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Watse verf vir kolf?

Post by Pvdw »

Manne ek is besig om 'n haelgeweer kolf te red waarvan die 1ste projek effe skeef geloop het.

Ek het nou basies alles weer reg en prakties aan die skiet. Ek sit nou met die houtkolf met 'n stukkie aluminium inlegsel om die cheek riser te akomodeer.

Ek beplan om nou die finale afwerking te doen en hier en daar op te vul en mooi glad te skuur. Die hele kolf wil ek 'n matt swart all weather voorkoms gee.

Watse verf sal geskik wees om so projek af te rond? Ek het aan epoxy gedink maar ken dit nie goed genoeg nie. Het gelees van poli urithane en dit lyk dalk ma 'n opsie. Enige ander opsies wat ek vir so iets kan gebruik sal wardeer word.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Watse verf vir kolf?

Post by tripodmvr »

.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Ek sou die kolf swart gestain het en dan met n oli of sealer bedek
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

Ek is nou nie die skerpste met dit nie, en weet nie wat hout gaan maak nie, dit neem mos vog op en gee af en weet nie wat gebeur as dit geseël word nie, Ek dink Duram 88 Stonechip sal mooi werk en vertoon.
Jurie Vermaak
Full Member
Full Member

Post by Jurie Vermaak »

alecjohnson wrote: Mon Jul 21, 2025 12:26 pm Ek is nou nie die skerpste met dit nie, en weet nie wat hout gaan maak nie, dit neem mos vog op en gee af en weet nie wat gebeur as dit geseël word nie, Ek dink Duram 88 Stonechip sal mooi werk en vertoon.
Ek het ook al n paar kolwe met Duram gedoen. Omdat als swart is wys dit enige merkies baie vinnig
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Post by Pvdw »

Capt. Yoda wrote: Mon Jul 21, 2025 10:44 am Ek sou die kolf swart gestain het en dan met n oli of sealer bedek
Die hout en aluminium moet beide swart wees. Ek gaan ook klein bietjie vuller gebruik en die moet ook swart.
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Post by Pvdw »

alecjohnson wrote: Mon Jul 21, 2025 12:26 pm Ek is nou nie die skerpste met dit nie, en weet nie wat hout gaan maak nie, dit neem mos vog op en gee af en weet nie wat gebeur as dit geseël word nie, Ek dink Duram 88 Stonechip sal mooi werk en vertoon.
Gee die Duram 88 nie 'n growwe afwerking nie? Ek dink die tipe "rubber" materiaal kan goed werk ;)
Albertdwk
Full Member
Full Member

Post by Albertdwk »

Rust-Oleum se camo paint. Kry dit in swart wat elk geval ‘n matt finish is. Het dit al self op aluminium, hout en plastic gebruik met baie goeie resultate.

Sent from my iPhone using Tapatalk
LJS
Jr. Member
Jr. Member

Post by LJS »

Google Raptor bed liner. Is dit die tekstuur wat jy na verwys? Hy kan ook fyner (lees gladder) as jy speel met druk van die spray gun. Sal definitief moet goeie prep werk en primer moet doen. Opsie is ook “ textured bumper paint van HB wat jy kan kry by Adendorf. As jy wil gladder dan moet jy kyk na n 2K/ epoxy of goedkoper polyurethane. As die glans te veel is na die tyd skuur jy hom eenvoudig met 2000-2500 en seepwater wat hom so satyn afwerking sal gee. Of pudo vir my en ek paint hom vir jou. Raptor of 2K.
Groete
Lenro
082 nege nul21 trip 7
Post Reply