Yorkie teef

Enige iets waarna jy soek/Anything you want
Post Reply
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Yorkie teef

Post by Capt. Yoda »

Yes boys, eks op soek na n yorkie tefie as iemand weet wa ek een kan kry
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Re: Yorkie teef

Post by jdpretorius »

Cappie met die is daar BAIE slag gate en telers wat nie n dam omgee of hulle gesonde genetika oordra of nie.....so doen maar mooi huiswerk en probeer dalk pups kry waar beide ouers KUSA gerigestreed is.
In Centurion is daar n Dr Irma Bailey van Irmadu Yorkies, maar sy is nie goedkoop nie. Ek't ook al gehoor van iemand in Parys maar weet nie presies wie dit is nie.
Daar is ook n vrou van "Love them all Yorkies" wat in November sou nuwe pups kry....sy is n ene Ina Jansen van Vuuren.
Ons het reg gekom by Diana Yorkies met tradisionele pups, sy het dalk nog ander pups wat in Januarie sal reg wees vir nuwe huise....maar probeer dalk. Sy's nogal kieskeurig oor wie haar kleingoet na toe gaan.
Daar is dan ook n Yorkie Rescue groep wat tans een of 2 volwasse Yorkies beskikbaar het.

Sent from my SM-A536E using Tapatalk

338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
TFDADD
Hero Member
Hero Member

Post by TFDADD »

Yorkie telers wat by SACBR geregistreer is as telers en ook hulle werpsels daar registreer.

Yorkshire Terrier (All Varieties)

Moontlik kom jy hier reg.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passion,
they cannot alter the state of facts and evidence. ~ John Adams.

We are honest, trustworthy and reliable.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

jdpretorius wrote: Sun Dec 08, 2024 6:19 pm Cappie met die is daar BAIE slag gate en telers wat nie n dam omgee of hulle gesonde genetika oordra of nie.....so doen maar mooi huiswerk en probeer dalk pups kry waar beide ouers KUSA gerigestreed is.
In Centurion is daar n Dr Irma Bailey van Irmadu Yorkies, maar sy is nie goedkoop nie. Ek't ook al gehoor van iemand in Parys maar weet nie presies wie dit is nie.
Daar is ook n vrou van "Love them all Yorkies" wat in November sou nuwe pups kry....sy is n ene Ina Jansen van Vuuren.
Ons het reg gekom by Diana Yorkies met tradisionele pups, sy het dalk nog ander pups wat in Januarie sal reg wees vir nuwe huise....maar probeer dalk. Sy's nogal kieskeurig oor wie haar kleingoet na toe gaan.
Daar is dan ook n Yorkie Rescue groep wat tans een of 2 volwasse Yorkies beskikbaar het.

Ek het by Ruan n nommer gekry wat ek sal probeer, hy ken darem die mense. Dankie
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Capt. Yoda wrote:
jdpretorius wrote: Sun Dec 08, 2024 6:19 pm Cappie met die is daar BAIE slag gate en telers wat nie n dam omgee of hulle gesonde genetika oordra of nie.....so doen maar mooi huiswerk en probeer dalk pups kry waar beide ouers KUSA gerigestreed is.

Ek het by Ruan n nommer gekry wat ek sal probeer, hy ken darem die mense. Dankie
Skree gerus Cappie, as jy dalk ander kontak besonderhede soek.....ek kan nie vir enige van hulle vouch nie, maar het so goed as moontlik probeer om die groter risikos uit te sit.

Die goeitjies word al hoe kleiner ge breed, wat vir my 1/2c nie gesond is nie.....so ons kyk eerder na 2.5 tot 3.5 kg. as n volwasse hondjie.

Groete, Johan
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Jis manne, is als oraait by die huis dat julle sulke sample honde soek?
Goed, beter, 6millimeter!
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Hulle werk nogals mooi vir bait

Groete, Johan
Ockert1992
Hero Member
Hero Member

Post by Ockert1992 »

jdpretorius wrote: Mon Dec 09, 2024 12:58 pm Hulle werk nogals mooi vir bait Image

Ek wou nou net sê dis seker vir die vakansie se baber aas....
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Ockert1992 wrote:
jdpretorius wrote: Mon Dec 09, 2024 12:58 pm Hulle werk nogals mooi vir bait Image

Ek wou nou net sê dis seker vir die vakansie se baber aas....
Ekke weet ongelukkig min van visvang goetters soos babers en snoek nie ....maar weet daai goed met die lang maanhare en groot tande, like hulle kwaai. Image

Groete, Johan
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Geno wrote: Mon Dec 09, 2024 12:47 pm Jis manne, is als oraait by die huis dat julle sulke sample honde soek?
Ek my gebreek :) :)

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Geno wrote: Mon Dec 09, 2024 12:47 pm Jis manne, is als oraait by die huis dat julle sulke sample honde soek?
Kers geskenk vir mamma. >:D ++>:
Last edited by Ratel on Mon Dec 09, 2024 2:49 pm, edited 1 time in total.
Maak 'n verskil
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Ekt nie weer krag vir iets soos n Amstaff in n kompleks met 5 voet mure nie, soek ha maar vir die kind maar dankie laat jy darem belang stel my maat.
Fanta300
Hero Member
Hero Member

Post by Fanta300 »

dd4f8639-c7e2-4e54-a1bd-00fa8de91364.jpeg
Hier is ons Yorkie. Sy nou 11 jaar oud en weeg 1.1Kg.
Slimste en gehoorsaamste hond wat ons nog ooit gehad het. Verloor nie hare en blaf net vir ‘n rede. Verruil haar vir niks nie.

By ‘n teler in Vereeniging gekoop. Kan vir jou die nommer probeer opspoor as jy wil.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
JF123
Sr. Member
Sr. Member

Post by JF123 »

Hulle is rats genoeg om rotte en muise te vang. Enige iemand wat 'n yorkie probeer vang wat nie gevang wil word nie sal dit kan beaam.

Solank die rotte nie te groot is nie...
Toxxyc
Hero Member
Hero Member

Post by Toxxyc »

Toe ek die titel gesien het, het ek gedink Cappie het homself aan 'n onbeskfote Amerikaanse dame vanuit New York vasgeloop.
J le Roux
Hero Member
Hero Member

Post by J le Roux »

Ek het al diere gehad met en sonder papiere, en my ervarig is bietjie mongrel maak 'n hond taaier en slimmer.

Nou koes ek eers.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
Post Reply