Yorkie teef
- Capt. Yoda
- Hero Member

Yorkie teef
Yes boys, eks op soek na n yorkie tefie as iemand weet wa ek een kan kry
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- jdpretorius
- Hero Member

Re: Yorkie teef
Cappie met die is daar BAIE slag gate en telers wat nie n dam omgee of hulle gesonde genetika oordra of nie.....so doen maar mooi huiswerk en probeer dalk pups kry waar beide ouers KUSA gerigestreed is.
In Centurion is daar n Dr Irma Bailey van Irmadu Yorkies, maar sy is nie goedkoop nie. Ek't ook al gehoor van iemand in Parys maar weet nie presies wie dit is nie.
Daar is ook n vrou van "Love them all Yorkies" wat in November sou nuwe pups kry....sy is n ene Ina Jansen van Vuuren.
Ons het reg gekom by Diana Yorkies met tradisionele pups, sy het dalk nog ander pups wat in Januarie sal reg wees vir nuwe huise....maar probeer dalk. Sy's nogal kieskeurig oor wie haar kleingoet na toe gaan.
Daar is dan ook n Yorkie Rescue groep wat tans een of 2 volwasse Yorkies beskikbaar het.
Sent from my SM-A536E using Tapatalk
In Centurion is daar n Dr Irma Bailey van Irmadu Yorkies, maar sy is nie goedkoop nie. Ek't ook al gehoor van iemand in Parys maar weet nie presies wie dit is nie.
Daar is ook n vrou van "Love them all Yorkies" wat in November sou nuwe pups kry....sy is n ene Ina Jansen van Vuuren.
Ons het reg gekom by Diana Yorkies met tradisionele pups, sy het dalk nog ander pups wat in Januarie sal reg wees vir nuwe huise....maar probeer dalk. Sy's nogal kieskeurig oor wie haar kleingoet na toe gaan.
Daar is dan ook n Yorkie Rescue groep wat tans een of 2 volwasse Yorkies beskikbaar het.
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Groete, Johan
- TFDADD
- Hero Member

Yorkie telers wat by SACBR geregistreer is as telers en ook hulle werpsels daar registreer.
Yorkshire Terrier (All Varieties)
Moontlik kom jy hier reg.
Yorkshire Terrier (All Varieties)
Moontlik kom jy hier reg.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passion,
they cannot alter the state of facts and evidence. ~ John Adams.
We are honest, trustworthy and reliable.
they cannot alter the state of facts and evidence. ~ John Adams.
We are honest, trustworthy and reliable.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ek het by Ruan n nommer gekry wat ek sal probeer, hy ken darem die mense. Dankiejdpretorius wrote: Sun Dec 08, 2024 6:19 pm Cappie met die is daar BAIE slag gate en telers wat nie n dam omgee of hulle gesonde genetika oordra of nie.....so doen maar mooi huiswerk en probeer dalk pups kry waar beide ouers KUSA gerigestreed is.
- jdpretorius
- Hero Member

Skree gerus Cappie, as jy dalk ander kontak besonderhede soek.....ek kan nie vir enige van hulle vouch nie, maar het so goed as moontlik probeer om die groter risikos uit te sit.Capt. Yoda wrote:Ek het by Ruan n nommer gekry wat ek sal probeer, hy ken darem die mense. Dankiejdpretorius wrote: Sun Dec 08, 2024 6:19 pm Cappie met die is daar BAIE slag gate en telers wat nie n dam omgee of hulle gesonde genetika oordra of nie.....so doen maar mooi huiswerk en probeer dalk pups kry waar beide ouers KUSA gerigestreed is.
Die goeitjies word al hoe kleiner ge breed, wat vir my 1/2c nie gesond is nie.....so ons kyk eerder na 2.5 tot 3.5 kg. as n volwasse hondjie.
Groete, Johan
Groete, Johan
- Geno
- Administrator

Jis manne, is als oraait by die huis dat julle sulke sample honde soek?
Goed, beter, 6millimeter!
- jdpretorius
- Hero Member

Hulle werk nogals mooi vir bait 

Groete, Johan
Groete, Johan
-
Ockert1992
- Hero Member

Ek wou nou net sê dis seker vir die vakansie se baber aas....jdpretorius wrote: Mon Dec 09, 2024 12:58 pm Hulle werk nogals mooi vir bait
- jdpretorius
- Hero Member

Ekke weet ongelukkig min van visvang goetters soos babers en snoek nie ....maar weet daai goed met die lang maanhare en groot tande, like hulle kwaai.Ockert1992 wrote:Ek wou nou net sê dis seker vir die vakansie se baber aas....jdpretorius wrote: Mon Dec 09, 2024 12:58 pm Hulle werk nogals mooi vir bait

Groete, Johan
Groete, Johan
- Lategan1
- Hero Member

Ek my gebreekGeno wrote: Mon Dec 09, 2024 12:47 pm Jis manne, is als oraait by die huis dat julle sulke sample honde soek?
Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 
- Ratel
- Hero Member

Kers geskenk vir mamma.Geno wrote: Mon Dec 09, 2024 12:47 pm Jis manne, is als oraait by die huis dat julle sulke sample honde soek?
Last edited by Ratel on Mon Dec 09, 2024 2:49 pm, edited 1 time in total.
Maak 'n verskil
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ekt nie weer krag vir iets soos n Amstaff in n kompleks met 5 voet mure nie, soek ha maar vir die kind maar dankie laat jy darem belang stel my maat.Geno wrote: Mon Dec 09, 2024 12:47 pm Jis manne, is als oraait by die huis dat julle sulke sample honde soek?
- Fanta300
- Hero Member

Hier is ons Yorkie. Sy nou 11 jaar oud en weeg 1.1Kg.
Slimste en gehoorsaamste hond wat ons nog ooit gehad het. Verloor nie hare en blaf net vir ‘n rede. Verruil haar vir niks nie.
By ‘n teler in Vereeniging gekoop. Kan vir jou die nommer probeer opspoor as jy wil.
Slimste en gehoorsaamste hond wat ons nog ooit gehad het. Verloor nie hare en blaf net vir ‘n rede. Verruil haar vir niks nie.
By ‘n teler in Vereeniging gekoop. Kan vir jou die nommer probeer opspoor as jy wil.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
-
JF123
- Sr. Member

Hulle is rats genoeg om rotte en muise te vang. Enige iemand wat 'n yorkie probeer vang wat nie gevang wil word nie sal dit kan beaam.
Solank die rotte nie te groot is nie...
Solank die rotte nie te groot is nie...
-
Toxxyc
- Hero Member

Toe ek die titel gesien het, het ek gedink Cappie het homself aan 'n onbeskfote Amerikaanse dame vanuit New York vasgeloop.
-
J le Roux
- Hero Member

Ek het al diere gehad met en sonder papiere, en my ervarig is bietjie mongrel maak 'n hond taaier en slimmer.
Nou koes ek eers.
Nou koes ek eers.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.