Wat was jou grootste waarnemings gedurende 2024-jagseisoen?

Enige iets tov messe.
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Re: Wat was jou grootste waarnemings gedurende 2024-jagseisoen?

Post by Lategan1 »

Nou wonder ek of julle manne met average gewere skiet dat die wildegoed julle so beetkry? :police:

Sterkte Eduard, luister nou wat jou dokter vir jou sê. Daar lê nog ‘n lang lewe vir jou voor.

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Dinge het vir my baie kommersieel en kunsmatig geraak. Ja ek verstaan mens moet betaal vir jag en dat hoe meer jagters in 'n groep is hoe groter die inkomste maar dis asof dit die unieke jag ervaring laat vervaag. Ek het ook waargeneem dat boere ongelukkig nie sommer meer 'n jagter in die veld op sy eie aflaai nie. Ongelukkig is daar altyd k&k makers wie sal maak dat die boere ook nie almal kan vertrou nie. Dalk een rede hoekom dinge so kommersieel en onpersoonlik geraak het. Ek stem saam met Wouter. Ek sou gewoonlik my tanne geslyp het vir die volgende jag geleentheid, maar nie meer nie. Ek dink dit het dalk ook te doen met die lewe wat so vinnig begin beweeg het. Dis moeilik om jou vinger te le op wat presies die rede daarvoor is. Ek mis die dae erg waar die boer my gaan aflaai het voor eerste lig en waar ek op my eie die heel dag was en naby wildpadjies met die wind in die regte rigting teen 'n boom kon gaan sit en elke oomblik van die jag ervaar. Ek het altyd nog al my wildsvleis self bewerk en vandag staan my vleis toerusting in die garage en stof ophoop. Ek dink daaraan om my saag, mincer, wors stopper ens te verkoop. Deesdae hou ek my maar besig om in my vrye tyd probleem diere te skiet, meestal bobbejane en blou ape. Ek skiet so nou en dan darem nog 'n vark op die plaas en dan jakkalse en rooikatte.
Maak 'n verskil
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Eduard,

Ja nee ek ken volstruis se kind so mak ene naby jagkamp waar ek saam amerikaners gejag het nie.
Die black-sam besluit to daardie dag in die veld hele ent van die kant af hy hardloop bo oor my.
Was baie naby om ook magasyn leeg te maak in hom maar gelukkig vir hom het hy nie weer gekom vir nog nie.

Sterkte daar.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Lategan1 wrote:Nou wonder ek of julle manne met average gewere skiet dat die wildegoed julle so beetkry? :police:
Soortgelyk tot Cappie se pandemonium....

So 3 jaar terug wou n boer hê ons moet die laaste van n baie wilde trop BWB uit skiet. Ons het die troppie vir dae probeer kry met die bakkie. Ons het toe besluit om die spore te begin soek wat nie uit n blok beweeg nie. Ek en die gids is in baie ruig bos agter hulle spore aan.
Die gids kry hulle so wragtig opgespoor....en met die oog kon ek sien daar is n kleur versteuring in die bos maar het gestoei om hulle in die scope op te tel, selfs op die laagste vergroting. Ons bekruip nog bietjie en die gids sien hulle in n smal gang in die bos staan, maar dit lyk of hulle ons klaar gewaar.
Ek moes op my hurke links om n bos loer om net n kop en nek raak te sien. Daar was nie tyd om n beter posisie te bewerk nie en die koei kry n skoot so half oor die skiet stokke met 225gr AB uit die 338wm. Ek't eintlik bedoel om haar in die kop te skiet, maar met die ongemak en gebewe is die skoot regs verby haar kop, en tref die koei genadiglik in die nek werwels.
Sy slaan neer soos n sak patattas en dog als is verby, want die 338wm het als al gedrop waar hulle staan.
Neeee...daar begin daai koei bulk en spartel voor ek mooi tot verhaal kan kom. Die gids was darrem wakker en hardloop om keel af te sny.....maar sy will net nie vrek nie.
Na n klomp gesukkel om haar dood te kry het ek die nekwerwels heeltemal af/deur gesny teen die skedel. Dit het (vir my) gevoel soos n paar minute voor daar nie meer lewe was nie.

Die eskepade het n ruk lank by my gespook ....en gedink dit het gebeur oor die BWB vol adrenalien was en my skoot minder goed. Arm-man se buffel het daai dag sy kleure gewys.

So ek sê dankie vir Cappie se skrywe.

Sent from my SM-A536E using Tapatalk

Last edited by jdpretorius on Tue Sep 10, 2024 3:42 pm, edited 1 time in total.
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Eduard Venter
Hero Member
Hero Member

Post by Eduard Venter »

Ratel wrote:Ek mis die dae erg waar die boer my gaan aflaai het voor eerste lig en waar ek op my eie die heel dag was en naby wildpadjies met die wind in die regte rigting teen 'n boom kon gaan sit en elke oomblik van die jag ervaar
Ratel jy is 'n jagter so na aan my hart. Kontak my as jy weer eendag so 'n tipe jagplek soek.

Groete
Nul723345015

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Eduard Venter wrote: Tue Sep 10, 2024 3:49 pm
Ratel wrote:Ek mis die dae erg waar die boer my gaan aflaai het voor eerste lig en waar ek op my eie die heel dag was en naby wildpadjies met die wind in die regte rigting teen 'n boom kon gaan sit en elke oomblik van die jag ervaar
Ratel jy is 'n jagter so na aan my hart. Kontak my as jy weer eendag so 'n tipe jagplek soek.

Groete
Nul723345015

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Ek sal beslis so maak Eduard. Ja dit vat lank vir 'n jagter om so 'n vertrouens verhouding op te bou. Albei boere waar ek die voorreg gehad het het hulle plase of groot deel van die plaas verkoop.
Maak 'n verskil
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Lategan1 wrote: Tue Sep 10, 2024 2:19 pm Nou wonder ek of julle manne met average gewere skiet dat die wildegoed julle so beetkry? :police:

Sterkte Eduard, luister nou wat jou dokter vir jou sê. Daar lê nog ‘n lang lewe vir jou voor.

Beste.
Daai was n 25-06 sako so die kaliber was seker avg
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

jdpretorius wrote: Tue Sep 10, 2024 3:42 pm
Lategan1 wrote:Nou wonder ek of julle manne met average gewere skiet dat die wildegoed julle so beetkry? :police:

So 3 jaar terug wou n boer hê ons moet die laaste van n baie wilde trop BWB uit skiet. Ons het die troppie vir dae probeer kry met die bakkie. Ons het toe besluit om die spore te begin soek wat nie uit n blok beweeg nie. Ek en die gids is toe in baie ruig bos agter hulle spore aan.
Die gids kry hulle toe so wragtig opgespoor....en met die oog kon ek sien daar is n kleur versteuring in die bos maar het gestoei om hulle in die scope op te tel, selfs op die laagste vergroting. Ons bekruip nog bietjie en die gids sien hulle toe in n smal gang in die bos staan, maar dit lyk of hulle ons klaar gewaar
Ek moes op my hurke links om n bos loer om net n kop en nek raak te sien. Daar was nie tyd om n beter posisie te bewerk nie en die koei kry toe n skoot so half oor die skiet stokke met 225gr AB uit die 338wm. Ek't eintlik bedoel om haar in die kop te skiet, maar met die ongemak en gebewe is die skoot regs verby haar kop, en tref die koei genadiglik in die nek werwels.
Sy slaan neer soos n sak patattas en dog als is verby, want die 338wm het als al gedrop waar hulle staan.
Neeee...daar begin daai koei bulk en spartel voor ek mooi tot verhaal kan kom. Die gids was darrem wakker en hardloop om keel af te sny.....maar sy will net nie vrek nie.
Na n klomp gesukkel om haar dood te kry het ek die nekwerwels heeltemal af/deur gesny teen die skedel. Dit het (vir my) gevoel soos n paar minute voor daar nie meer lewe was nie.

Die eskepade het n ruk lank by my gespook ....en gedink dit het gebeur oor die BWB vol adrenalien was en my skoot minder goed. Arm-man se buffel het daai dag sy kleure gewys.

Ons jag so jis seker al 8 jaar terug in Zeerust, klomp ou manne van die forum. Ek, Vlakvarksoldaat, die 2 manne van Legionnaire, Gerhardu, Stompe en so 2 vars manne. Moeilike jag en die dae gaan verby en die manne skiet so hier en daar iets.

Die een nuwe ou het nog net hase geskiet tevore en hy en die tracker vat pad die dag, hy skiet die middag n BWB wat soos 39kg uit slag en toe die manne hom moeilikheid begin gee die aand se hy nee die kalf het hom gestorem hyt geskiet in self devence. Volgende dag skiet hy n vark by n krip en die boer roep almal oor die radio om te kom help laai. Ons kom da aan toe het hy n soggie geskiet wat 4.9kg uit slag, die ding kon amper nie eers water uit die krip drink nie. Dink dis tot vandag nog die duurste per kg dier wat op daai plaas geskiet is ++>:
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Capt. Yoda wrote:

So 3 jaar terug wou n boer hê ons moet die laaste van n baie wilde trop BWB uit skiet. Ons het die troppie vir dae probeer kry met die bakkie. Ons het toe besluit om die spore te begin soek wat nie uit n blok beweeg nie. Ek en die gids is toe in baie ruig bos agter hulle spore aan.
Die gids kry hulle toe so wragtig opgespoor....en met die oog kon ek sien daar is n kleur versteuring in die bos maar het gestoei om hulle in die scope op te tel, selfs op die laagste vergroting. Ons bekruip nog bietjie en die gids sien hulle toe in n smal gang in die bos staan, maar dit lyk of hulle ons klaar gewaar
Ek moes op my hurke links om n bos loer om net n kop en nek raak te sien. Daar was nie tyd om n beter posisie te bewerk nie en die koei kry toe n skoot so half oor die skiet stokke met 225gr AB uit die 338wm. Ek't eintlik bedoel om haar in die kop te skiet, maar met die ongemak en gebewe is die skoot regs verby haar kop, en tref die koei genadiglik in die nek werwels.

Ons jag so jis seker al 8 jaar terug in Zeerust, klomp ou manne van die forum. Ek, Vlakvarksoldaat, die 2 manne van Legionnaire, Gerhardu, Stompe en so 2 vars manne. Moeilike jag en die dae gaan verby en die manne skiet so hier en daar iets.

Die een nuwe ou het nog net hase geskiet tevore en hy en die tracker vat pad die dag, hy skiet die middag n BWB wat soos 39kg uit slag en toe die manne hom moeilikheid begin gee die aand se hy nee die kalf het hom gestorem hyt geskiet in self devence. Volgende dag skiet hy n vark by n krip en die boer roep almal oor die radio om te kom help laai. Ons kom da aan toe het hy n soggie geskiet wat 4.9kg uit slag, die ding kon amper nie eers water uit die krip drink nie. Dink dis tot vandag nog die duurste per kg dier wat op daai plaas geskiet is ++>:
He he he, LMGA....daai ou sou dalk straf dop gekry het, en medesyne die volgende oggend om die senewees te kalmeer.

338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

jdpretorius wrote: Tue Sep 10, 2024 7:43 pm
Capt. Yoda wrote:

He he he, LMGA....daai ou sou dalk straf dop gekry het, en medesyne die volgende oggend om die senewees te kalmeer.

Julle 2 het mooi stories vandag vertel, Cappie sy skrywerspen uitgehaal:)

Maar ek dink, die toe nuwe jaracallid met sy 4.9kg gedierte is seker nie meer aktief hier nie … of dalk kom vertel hy miskien self sy storie :)

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

So laaste een, die hoofspeler in die verhaal is gelukkig nie op die forum nie maar van die ouens in die storie is wel.

Ons jag weer as n groot groep op n plaas diep in die bosveld en so vertel die boer die manne hy sukkel erg met Luiperds en Hyenas die jaar so hulle moet nie in die aande te ver weg van die Lapa stap om te gaan piepie nie naand word een op gevreet.

Meeste ouens is al die Sondag ogend deur maar ek en nog n man sou eers Maandag na werk gou deur glip so Sondag aand kyk ons nog Mnet fliek en kry so nou en dan n foto van n vuur of n dop.

Ek sit nog so en hier kom n klomp fotos deur van n bok wat aan n tak langs die lapa hang en n voicenote van n man wat hom amper nat maak soos hy die storie oor vertel maar ek verstaan nog nie lekker wat gebeur het nie, so gaan slaap ek maar en reken ek sal more die storie hoor.

Volgende middag toe ek daar stop vertel die manne en dit het blykbaar so geloop...

Was die tyd toe die kleur bokke en veral Njalas so duur was en ook toe Jack Parrow sy Parrow Brandewyn uit gebring het en die een man het n early release kas gekry en saam gevat so die manne het maar Sondag groot gebraai en die nuwe goed getoets, ariveer agressie seker maar.

Laat aand moet die een man n draai gaan loop en vat sy flitsie en daar stap hy bos se kant toe, daar is so half meter hoe klip muurtjie om die bly/braai area en dan is dit digte bosse en toe die man oor die muurjtie hop en op kyk kyk hy in n stel oe vas. Volgende oomblik storem die oe blykbaar en die manne hoor doep doep doep soos n CZ praat en 3 Ranger Ts die nag se stilte breek.

Almal is verwart en hardloop na die man toe om te gaan help want niemand weet wat nou aan gaan nie, daar gekom staan die man so wit soos n laken bo oor n Njala ooitjie, manne besluit toe hulle kan nie die dier mors nie so die een man hang haar somer aan n tak en slag ha gou af.
Ek was nie daar daai Maandag ogend nie maar die boer was blykbaar bfk verby gewees toe hy daar langs sy lapa stop en hier hang een van sy nuwe Njalas aan n tak sonder haar vel.

Die verhaal het die man toe op die einde van die dag n klomp geld gekos maar hy en die boer was gelukkig goeie pelle so daar was darem nie kwaai gevoelens nie. Ergste was daar was nog n week se jag oor na die voorval en die boer het gese hulle sal oor die prys van die Njala praat die ogend wanne ons betaal en ry so die man het die hele week met daai kol op sy maag rond geloop en gejag.
Post Reply