13 dae!!!
- Ratel
- Hero Member

Re: 13 dae!!!
Jy het blou oe!
Baie geluk dit klink sommer goed. My pel se 7.62 x 39 is gister goed gekeur na minder as a maand.
Baie geluk dit klink sommer goed. My pel se 7.62 x 39 is gister goed gekeur na minder as a maand.
Maak 'n verskil
-
JohanvB
- Hero Member

Kom ons kyk hoe lank wag jy vir jou kaartjie…
-
PhilManders
- Newbie

Gelukkig maak kaartjie darm nie meer so baie saak nieJohanvB wrote:Kom ons kyk hoe lank wag jy vir jou kaartjie…
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
JohanvB
- Hero Member

Verduidelik asbPhilManders wrote: Thu Jun 20, 2024 8:07 pmGelukkig maak kaartjie darm nie meer so baie saak nieJohanvB wrote:Kom ons kyk hoe lank wag jy vir jou kaartjie…
- ruaanb
- Hero Member

Jy ry met jou hernuwings kwitansie soos Ek vir 2.5 jaar gedoen het. Geen issues nie.
Ook geen probleem met aankope nie.
- Ratel
- Hero Member

Jip die DFO gee jou n vorm dat lisensie goedgekeur is en stempel dit. Dis hoe ek my laaste geweer gaan haal het by handelaar. En die vorm word gesien as n lisensie terwyl jy wag vir kaartjie. Dis met nuwe lisensies.ruaanb wrote: Thu Jun 20, 2024 9:28 pm Jy ry met jou hernuwings kwitansie soos Ek vir 2.5 jaar gedoen het. Geen issues nie.
Maak 'n verskil
-
JohanvB
- Hero Member

Ek verstaan die hernuwing gedeelte
Maar nuwe lisensie..stuk papier wat gestempel word.. dink nie alle DFO’s pa dit toe nie, nie myne nie.
Maar nuwe lisensie..stuk papier wat gestempel word.. dink nie alle DFO’s pa dit toe nie, nie myne nie.
- Rudi Fischer
- Hero Member

13 dae!!!
Dis n nuwe ding vandat die SAPS hof toe gevat is oor kaartjies wat so lank gevat het.JohanvB wrote:Ek verstaan die hernuwing gedeelte
Het het ook al n geweer gaan haal met daai form.
Loop baie saggies en dra n groot geweer !!!
- Ratel
- Hero Member

Dis nie n printout nie maar amptelike SAPS dokument. Kan nou nie die presiese naam onthou.JohanvB wrote: Fri Jun 21, 2024 6:02 am Ek verstaan die hernuwing gedeelte
Maak 'n verskil
- Capt. Yoda
- Hero Member

Daar staan bo op die form "Authorization to possess a firearm for approved License" met SAP badge bo op
Initials and Name
ID Nr
Purpose of license
Address
Initials and Name
ID Nr
Purpose of license
Address
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Zuku
- Sr. Member

Eendag lank lank gelede in die goeie ou RSA, het ek aansoek gedoen vir n handwapen vir sport. Ek het Maandag oggend my aansoek ingedien. Donderdag middag laat het die Sers my laat weet my lisiensie is by Parkweg in Bloem en Vrydag oggend met my groen lisensie kaartjie in die hand het ek die wapen gaan afhaal by SenWes.
-
PhilManders
- Newbie

Glo hulle sal, gaan met sms na die DFO toe, hulle druk vir jou 'n brief uit en stempel hom en tot kaartjie kom is dit jou amptelike lisensie. Wapenwinkel aanvaar dit ook so.JohanvB wrote:Ek verstaan die hernuwing gedeelte
Van Desember tot nou al twee gewere so gaan haal en ry met hulle rond, skiet, jag, als. Hou net die gestempelde papier by jou.
-
PhilManders
- Newbie

Hier is hy SAPS 526