Tobie,
die groot meneer lyk vir my na die Lord Derby Eland, ook bekend as die Giant Eland en kom voor in Sentraal en Wes Afrika.
In Suider Afrika kry jy die Cape Eland (wat ons ken), die Livingstone Eland(Bots/Zim/Mozam ens.) en East African Eland (ook bekend as Patterson's Eland - kom in Tanzanie voor).
Die Lord Derby is heelwat groter en sy SCI minimum is 101" vs bv. die Cape Eland 77" as ek dit nou reg het..
Eland Bul
- GreyGhostGear
- Hero Member

- Boesman
- Sr. Member

Re: Eland Bul
Sjoe! Daai ou se dik bo-arms laat die horings nog langer lyk!
- Flip Nel
- Hero Member

Jagmaar
Daai is verseker 'n lord Derby, ek hoor hulle is taamlik groter as ons gewone eland, bly darem 'n mooi dier
Daai is verseker 'n lord Derby, ek hoor hulle is taamlik groter as ons gewone eland, bly darem 'n mooi dier
-
.::Alwyn-U::.
- Hero Member

Ja hulle is nie soveel swaarder in gewig as ons gewone kaapse eland nie, hulle horings is wel baie langer! Het net al 'n opgestopde shoulder mount gesien, die horings lyk uit proporsie as mens gewoont is aan die "gewone" eland..
Hy staan omtrent so mens hoogte by sy skouers se die man toe vir my.. en ek dink die minimum rowland vir hom is 44 7/8"
Groete
Alwyn
Hy staan omtrent so mens hoogte by sy skouers se die man toe vir my.. en ek dink die minimum rowland vir hom is 44 7/8"
Groete
Alwyn
- tobie
- Jr. Member