Adverteerder op Jaracal
- jaracal
- Administrator

Adverteerder op Jaracal
Ek wil net graag weer dit onder die aandag bring van lede wat wil adverteer, ons het betalende adverteerders en moet ek hulle beskerm want dit is hulle wat die forum op die lug hou.
Indien jy iets het wat jy privaat verkoop wat jy nie meer gebruik nie is daar die gratis advertensies. Indien jy enige iets anders wil verkoop wat jy invoer of geld op maak val dit onder Handelaars ens.
Kontak my by hein at jaracal dot com. Advertensie koste is baie bekostigbaar.
Groete
Indien jy iets het wat jy privaat verkoop wat jy nie meer gebruik nie is daar die gratis advertensies. Indien jy enige iets anders wil verkoop wat jy invoer of geld op maak val dit onder Handelaars ens.
Kontak my by hein at jaracal dot com. Advertensie koste is baie bekostigbaar.
Groete
Vegetarian is an old Bushman word for bad hunter
- Arnold
- Hero Member

Re: Adverteerder op Jaracal
Hopelik het Wingnut jou gekontak oor die advertensies wat hy plaas.
-
Ds J
- Hero Member

Onder watter kategorie pas n skoonma?
Ernstig: hierdie is n puik forum; respekteer asb die reëls!
-
Hansieslim
- Hero Member

Hein
Ek het vir jou 'n e-pos gestuur waar ek toestemming vra of ek iets anders as skiet/geweer/herlaaigoed mag adverteer. Indien jy hier antwoord, kan dit dalk 'n riglyn skep vir ander lede wat so iets wil adverteer.
Ek het vir jou 'n e-pos gestuur waar ek toestemming vra of ek iets anders as skiet/geweer/herlaaigoed mag adverteer. Indien jy hier antwoord, kan dit dalk 'n riglyn skep vir ander lede wat so iets wil adverteer.
CZ550 6.5x55, Howa .204, Howa 6.5CMx2, Sabatti 6XC, Mauser .22LR
- jaracal
- Administrator

Hallo Hans
Klein Advertensies is waar jy iets besit vir privaat of eie gebruik wat jy wil verkoop omdat jy dit nie meer nodig het nie of omdat jy die geld wil gebruik vir iets anders ongeag of jy dit al gebruik het of nie. Indien jy egter iets aangekoop het met die doel om dit te verkoop of ingevoer het om te verkoop val dit onder Handelaars. 'n Voorbeeld is bv soos wel op die forum gebeur het van iemand wat 10 teleskope verkoop het wat op sy "airguns" was en ook van die airguns verkoop het almal gebruik val dit onder Klein Advertensies. Indien ek 10 teleskope invoer met die doel om dit te verkoop val dit onder handelaars.
Items wat verkoop word onder klein advertensies is ook nie net beperk tot jag en visvang nie.
Hoop dit maak dit bietjie duideliker.
Groete
Klein Advertensies is waar jy iets besit vir privaat of eie gebruik wat jy wil verkoop omdat jy dit nie meer nodig het nie of omdat jy die geld wil gebruik vir iets anders ongeag of jy dit al gebruik het of nie. Indien jy egter iets aangekoop het met die doel om dit te verkoop of ingevoer het om te verkoop val dit onder Handelaars. 'n Voorbeeld is bv soos wel op die forum gebeur het van iemand wat 10 teleskope verkoop het wat op sy "airguns" was en ook van die airguns verkoop het almal gebruik val dit onder Klein Advertensies. Indien ek 10 teleskope invoer met die doel om dit te verkoop val dit onder handelaars.
Items wat verkoop word onder klein advertensies is ook nie net beperk tot jag en visvang nie.
Hoop dit maak dit bietjie duideliker.
Groete
Vegetarian is an old Bushman word for bad hunter
-
Wingnut
- Jr. Member

Dankie Arnold en Hein,
Nie besef ek oortree nie. Ek sal met Hein kontak maak vir 'n advertensie.
Dankie vir jul hulp.
Dankie vir jul hulp.
Howa 6.5CM
Sako 7x64
Sako 223
CZ .22
Born to hunt, forced to work
!!
Sako 7x64
Sako 223
CZ .22
Born to hunt, forced to work
- Arnold
- Hero Member

Great, ek seen uit na jou deelname en wens jou alle sterkte toe!Wingnut wrote: Tue Mar 05, 2024 9:26 pm Dankie Arnold en Hein,
Dankie vir jul hulp.
-
Friedland
- Full Member

Mark is oorlaai. Hou maar liewerDs J wrote: Tue Mar 05, 2024 6:59 am Onder watter kategorie pas n skoonma?![]()
![]()
- Lategan1
- Hero Member

- Fanta300
- Hero Member

Ds J wrote: Tue Mar 05, 2024 6:59 am Onder watter kategorie pas n skoonma?![]()
![]()
Probeer “Pay it Forward”
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Die Garmin smouse PM Oom seker mal nou om te betaal…
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Ratel
- Hero Member

Ek dink dis niks minder as reg dat Heinrich die mense wie die reels breek waarsku en indien nie gehoor gee sulke poste verwyder word. Jy kan duidelik sien wanneer iemand 'n klomp van iets invoer en dan bietjie wil geld maak. Niks fout daarmee maar respekteer dan Jaracal se reels.
Maak 'n verskil
-
johanlab10
- Newbie

Goeie dag ek is op soek na Rsa aksie.Johan 0826114302
- Fanta300
- Hero Member

Waar is Marius nou om jou reg te help 
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.